Actividades inclusivas na aula de tecnoloxía

Os alumnos e alumnas de 4°ESO tecnoloxía do IES Perdouro, tivemos un pedido aos nosos talleres moi peculiar: facer uns xoguetes totalmente artesanais e inclusivo. Todo estes xoguetes eran para David, un rapaz de 1°ESO que sofre autismo. O noso obxectivo era un: que os xoguetes lle gustaran e aprendera con eles.
Estes xoguetes ían facilitar a labor dos docentes na adquisición da competencia matemática de David. (ordenar os números, sumar, restar, ler a hora).
Para poder facer estes xoguetes, tivemos que imprimir uns deseños, e a partir destes, facelos en madeira. Cando xa os tiñamos debuxados, cortabamos a madeira e lixábamola, para que non quedara áspera. Despois disto, pintábamola e pegábamoslles imaxes ou debuxabamos o que precisara. Como moitos destes xoguetes eran para aprender a sumar, restas ou aprender as horas, tivemos que facer agullas, números, frutas…. e fixémolas coa impresora 3D! Cando todo isto estivo feito, puxemos os velcros e forrámolos, para unha mellor seguridade.
Estos días entregámosllos a David, para que poida darlles uso no último tramo do curso. Esperamos que lle gustaran e que con eles consiga aprender moito, xogando. 
Accede á reportaxe fotográfica aquí. 
Alejandra Alonso Fernández - 4°ESO A