Premiados no certame sobre a táboa periódica

Para celebrar o 150 aniversario do descubrimento da Táboa dos Elementos Químicos por Dmitry Mendeleev, a facultade de Química convoucou o certame "A Táboa Periódica e Galicia" co propósito de dar a coñecer a importancia dos elementos químicos na vida cotiá. Levamos o 3º premio co cartel sobre "O aluminio na Mariña" do alumnado de 1º de Bach e liderado por Ana Vázquez. O pasado venres 25 de maio, a alumnado acudiu a Santiago para recibir os premios na Facultade de Química da USC.

O traballo “O radon e a súa importancia“ do IES Rosais 2 de Vigo gañou o 1º premio e o 2º premio foi para o IES Lauro Olmo do Barco de Valdeorras co traballo ‘O tesouro oculto de Casaio: o Volframio’.

O noso grupo de 4° ESO recibiu o 6° premio para o seu traballo sobre o ferro. O noso alumnado de 3° PMAR trae o 7° premio co seu traballo sobre o silicio. Estupendo traballo de grupo e excelente exposición e defensa do seu traballo.!!!! Moitos parabéns ao noso alumnado e as súas respectivas profesoras, Ana, Cándida e Virginia.

Ademais dos 300€ para o 3º premio, o centro recibiu un lote de material de laboratorio.

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Ver nota de prensa na web de GCiencia.