![](https://3.bp.blogspot.com/-ImH4oncsIk4/XKY0KGu_DOI/AAAAAAAAstw/aLD04z184OABslThkY3NnqdgXAtWw1cSwCKgBGAs/s200/20190328_105310%2B%2528Copiar%2529.jpg)
Os xogos que trouxeron foron:
Dixit: xogo de cartas que fomenta a capacidade de creatividade, dedución, imaxinación e empatía.
As tarxetas teñen ilustracións e imaxes fantasiosas. O propósito do xogo é adiviñar a carta escollida polo "narrador da quenda" por medio dunha descripción genérico-creativa feita previamente por el.
Imagine: xogo de cartas transparentes que fomenta a creatividade no que podes superpoñelas e movelas para aclarar o término que se esconde detrás da tarxeta.
Timeline: xogo de cartas que ten como propósito adiviñar a orde cronolóxica dos eventos históricos, inventos ou descubrimentos.
Código Secreto: xogo de mesa de espionaxe. O obxectivo é adiviñar onde están os espías do noso bando co axuda dunha única palabra.
Virus: xogo de cartas no que tes que construir un corpo humano mentras evitas que os teus rivais infecten, destrúan ou rouben os teus órganos. Sé o primeiro xogador en completar o teu corpo, un corpo o forman 4 órganos, un de cada cor. Se logras reunir sobre a mesa os teus 4 órganos diferentes, gañas a partida.
Fantasma Bliz: xogo de rapidez visual. Un xogador xira a carta superior da baralla de tal maneira que quede visible para todos. Entón os xogadores deben intentar coller o objecto que coincida, en todo incluso na cor, co mostrado na carta. Se non hai objecto que cumpra os requisitos, os xogadores deben coller o que nin se mostre na carta nin comparta cor con ningún dos objectos que aparezan nela.
Speed Cups: Cada xogador recibe un xogo de 5 cubiletes en 5 cores diferentes. Os xogadores deben colocar o máis rápido posible os seus cubiletes na mesma secuencia de cores que aparece na carta de objectivo.
Rhino Hero: xogos de cartas no que os xogadores deben ser hábiles para construir un edificio, resistir o ataque dos monos araña e tratar de escalar ao máis alto, enfrentándose se é necesario contra outros superhéroes para, cando chegue o momento no que o edificio se derrumbe, ser aquel que teña escalado máis alto para gañar.
Accede aquí á reportaxe fotográfica.