Maio 2020

Odas a un invento

Para estimular a creatividade literaria do seu alumnado de 4º, a profesora Eva propúxolles escribir unhas odas a uns inventos do seu gusto. E aquí o fabuloso resultado!!!

Letras galegas 2020 - Ricardo Carvalho Calero

Xa chegaron os carteis especiais Letras galegas que como cada ano acostuma publicar o Equipo de Dinamización da Lingua Galega. Este curso traballaron en equipo, investigaron e maquetaron os alumnos/as de 4º ESO liderados pola súa profesora Miruca Parga. Entre todos os carteis feitos houbo que seleccionar os doce que resumían  a vida e obra de Ricardo Carvalho Calero. Se queres saber máis sobre a figura homenaxeada das Letras deste ano, só tes que ver estes carteis informativos.

Coplas Os Maios

O alumnado de 2º de 3º de ESO estivo compoñendo unhas coplas en lingua galega coa súa profesora Belén. E aquí o resultado da creatividade en ocasión moi graciosa do noso alumnado.

Desafío literario

Serás quen de adiviñas que personaxe literario está representando o noso alumnado de 1º de Bach?

Adiante! Temos 21 viñetas. Aceptas o reto? Pois esperamos os teus comentarios.

Un traballo realizado en lingua castelá e literatura co alumnado de 1º de Bach.

Letras galegas 2020

Traballo realizado polo alumnado da materia "Lingua Galega do s.XX e da actualidade" (2º BAC-B)

Grazas a: (por orde de aparición) David Basanta, Carolina Basanta, Pablo Delgado, Ainhoa Fanego, Carla Fra, Iván García, Álex Gómez, Borja Nogueira, Alejandro Pena, Samuel Pérez, Carmen Pernas, Iker Roca, Andrea Santos, Nicolau Vizoso