Skip to Content

Marzo 2020

II Certame de regueifas do IES Perdouro - Fase confinamento

NON PERDAS O NORTE 2020

Debido ao confinamento pola aparición do virus SARS-CoV-2 o equipo organizador do certame decidiu actualizarse e adaptarse ás novas medidas. O certame cambia radicalmente.
 
Volvemos abrir o prazo de inscrición. Neste caso a vosa participación no certame consistirá no envío dun vídeo regueifando. 
 
Recibiranse vídeos ata o día 24 de abril. 
 
Para máis información consultar as bases na nosa web https://nonperdasonorte.webador.co.uk/

Finalistas Concurso de carteis 8M

Xa temos os traballos finalistas do concurso de cartel 8M. Parabéns ao participantes!!
 
Feminismo para vivir!!!


Baile pola igualdade

Tiñamos unha cita esta mañá no patio do instituto, profesores e alumnos. 
Era o baile definitivo sobre a canción E ti, só ti, versión de Sé,  co propósito de visibilizar a igualdade.
Logo de ensaiar nos recreos desta semana a coreografía do baile que as alumnas de xinmasia rítmica nos ensinaron, chegou o día da gravación. 
Celia Leivas, alumna de 3º ESO, conduciu o acto abríndoo coa lectura dun pequeno manifesto feito por ela.
Cristian fixo de técnico de cámara e contamos con José Luis do departmento de Electrónica na megafonía. Todo saíu ben, mais houbo que facer tres tomas. Agora toca esperar pola montaxe do vídeo. Mentres tanto aquí algunhas fotografía do acto 8M.

Mulleres destacadas

Co gallo do Día da muller, na aula PT, o alumnado de Rosa traballou sobre estas mulleres que vemos neste  humilde mural.

 

 

 

As paisaxes xeolóxicas da Mariña lucense

As alumnas e os alumnos de Xeoloxía de 2 de Bacharelato realizaron un traballo titulado "As paisaxes xeolóxicas da Mariña lucense", co obxectivo de coñecer e divulgar as paisaxes naturais xeolóxicas tan valiosas que existen neste lugar da xeografía galega. Para iso, dividimos o proxecto en tres grupos, de firma que un deles ocupouse da Mariña occidental, outro da Mariña central e, o restante, da Mariña oriental. Cada alumno/a escolleu dúas paisaxes da zona obxecto de estudo e estes son os paneis informativos que fixeron. Esperamos que vos gusten!
 
Accede por aquí ás fotografía do mural.

Viaxar polo mundo

Benxa Soto, profesor de Educación física, fala da súa motivación e experiencia coa adquisión do inglés nas súas viaxes e inmersións lingüísticas en Canadá e Australia.

Prácticas de laboratorio: disección de corazón

A mellor forma de asentar os contidos da clase de anatomía son as prácticas de laboratorio. O alumnado de 1º de Bach diseccionou un corazón de porco e observou ás súas principais partes. 
 
O alumnado viu a anatomía exterior e interior do corazón e aprendeu a localizar venas, arterias, válvulas e a distinguir as distintas partes que o compoñen. Ademais aprenderon a utilizar adecuadamente os instrumentos de laboratorio como o bisturí con moita precaución de non cortarse. Ao ter realizado a práctica de disección, o alumnado localizou as 2 caras do corazón, a entrada e saída de venas e arterias e o tamaño e a función de aurículas e ventrículos. Grazas a esta práctica, a alumnado entenderá moito mellor o funcionamento do corazón e a súa importancia para a vida.
Accede á reportaxe fotográfica aquí.
 
Aquí un exemplo de protocolo.

II Certame de Regueifas do IES Perdouro

Xa temos convocado o II certame de regueifa do IES Perdouro. No hall de entrada está colocado un buzón onde podes deixar o formulario de inscrición. Tes ata o 18 de marzo para prepararte e ceibar a lingua!!!
 
Achegamos as bases:

 

Concurso de carteis 8M

O EDLG e a biblioteca convoca un concurso de carteis aberto a toda a comunidade educativa para conmemorar o mes da Muller. Prazo de entrega o 16/03/2020.

Bases 
- Escribe unha frase reivindicativa en galego.
- Escolle unha imaxe/debuxo ou un deseño do teu agrado.
- Os traballos poden ser presentados en formato papel A4 ou dixital JPG.
- Todo traballo debe incluír un lema e unha imaxe ou debuxo.
- Os traballos deben ser individuais.
- Valorarase a orixinalide e creatividade dos traballos presentados .
- No dorso de cada traballo debe indicar o nome e curso do alumnado.
- Os participantes poden presentar ata un máximo de 3 traballos.

 

Visita ao aeródromo de Rozas

O venres 14 de febreiro saímos de Burela con destino a Rozas. Cando chegamos ao CIAR (Centro de Investigación Aerotransportada de Rozas), varios economistas e enxeñeiros explicáronnos como era o proceso que seguían á hora de investigar, inventar, producir e poñer en práctica un prototipo de aeronave non pilotada. Ensináronnos varios programas que deseñaron para a localización de incendios e para saber onde caeron as cargas de auga dos hidroavións.

Neste aeródromo traballa a multinacional Babcock, que colabora nunha iniciativa chamada Fly the Future. Esta empresa creou o “LUA”, un prototipo deseñado para o control e extinción de incendios. Esta aeronave .... seguir lendo a crónica de Uxía López Casas - 4ºESO B no blogue de Perdourando.



by Dr. Radut