Today's LOL

Some things you can do during lockdown (without a mobile phone!)

Guiño

2º ESO and 4º ESO

Don't forget to practise the rap for irregular verbs!

Click here for the music.

Getting ready for Carnival

Password Pantomime

María, profe de inglés de 2º e 4º and  whose generosity is limitless, comparte convosco o guión da obra de teatro que representaron no festival de nadal o 20 de decembro de 2019.

Grazas tamén ao alumnado de 4º que ensaiou días e noites sen durmir para que esta obra saíse tan redonda (Obelix, can you stop eating?)

Enjoy it!!

Irregular Trap

Hi everyone,

desde o departamento de inglés estamos 100% convencidos de que aprender os verbos irregulares estaba entre as vosas "New Year´s resolutions". Os grupos de inglés de 2º e 4º déixanvos aquí este rap para poñérvolo máis doado.

So, you have no excuses now!

Irregular T-rap by Mary G. and The Students. 2019. [03:24]

Discursos de graduación

Good luck! Para poñer o broche final ao último curso de Secundaria, un grupo de alumnos e alumnas estiveron a mostrar a súa habilidade en lingua inglesa durante esta semana con cadanseus graduation speeches. Ademais de facer un repaso polas súas aventuras estudantís e sacar os seus sentimentos a relucir, o alumnado non cansou de dar as grazas a compañeiros/as, profesores/as e persoal do centro pola súa experiencia no IES Pedra da Aguia.

Dende o departamento de inglés queremos darvos as grazas e desexarvos moita sorte neses "novos camiños" que todos e todas estades a escoller. Don't say goodbye; see you soon!