Aula virtual - curso 2023/2024

As actividades das distintas áreas e cursos do departamento de Educación Física poderán ser realizadas polos alumnos/as a través dos respectivos cursos na aula virtual do centro.

actividade educativa presencial é complementada cos contidos e recursos facilitados nos respectivos cursos da aula virtual.

Entrar aula virtual EF

Debedes acceder a cada un do cursos co nome de usuario e contrasinal cos que vos rexistrastes na aula virtual do centro.

APRENDENDO RCP BÁSICA. MAIO 2024.

O alumnado de 2º, 3º e 4º do IES aprenderon durante o mes de maio maniobras básicas de RCP. O material utilizado para a aprendizaxe foi prestado polo Centro de Formación e Recursos de A Coruña e o curso foi impartido polo profesorado de Educación Física habilitado para ello. O alumnado adquiriu coñecementos que poden ser vitais en situacións de emerxencia.

APRENDENDO RCP BÁSICA. MAIO 2024.

Bicentenario da Novena Sinfonía de Beethoven, 7 de maio

O 7 de maio de 1824 estreouse en Viena a Novena Sinfonía de Beethoven. Esta peza musical é para moitos a obra mestra do compositor alemán.

Douscentos anos despois celebramos a efeméride no IES Ramón Otero Pedrayo, cunha actuación de 140 alumnos e alumnas. Dirixidos polo profesor de Música, Juan Berná, o alumnado interpretou a parte final da peza, coñecida popularmente como a Oda á Alegría. A interpretación retransmitiuse en directo a través do programa Voces da Coruña, de Radiovoz.

Tal e como declaraba o profesor a La Opinión, "a pandemia privou a Beethoven dunha homenaxe á súa altura; no IES Ramón Otero Pedrayo quixemos compensar esta débeda ao noso nivel". Parabéns a todos e a todas pola vosa excelente actuación!!  A música é saúde!!!

CAMPIONATO PROVINCIAL ORIENTACIÓN. 24 ABRIL 2024.

O mércores 24 de abril o alumnado de 4º ESO participou no Campionato Provincial de Orientación en Porto do Son. O equipo de cadete femnino quedaron de segundas e individualmente Alba González quedou de 2ª, África Vieites de 4ª e o resto de compañeiros e compañeiras moi boas posicións. Parabéns a todos e todas!!!

CAMPIIONATO PROVINCIAL ORIENTACIÓN. 24 ABRIL 2024.

O mércores 24 de abril, 25 alumnos e alumnas de 4º ESO participaron no Campionato Provincial de Orientación en Porto do Son. Os resultados foron moi bos: en cadete feminino o equipo quedou segundo e individualmente, Alba Gonzalez quedou de 2ª e África Vieites de 4ª,  acadando o resto das compañeiras moi bos resultados. Os rapaces tamén esforzáronse moito.

VISITA SOGAMA E ANDAINA NO XARDÍN BOTÁNICO DE CERCEDA. 17 ABRIL 2024.

O alumnado de 1º ESO visitou as instalacións de SOGAMA e o Xardín botánico de Cerceda, donde fixeron unha andaina a carón do río Cabancos. Logo, xogaron e descubriron  a maxia do Xardín Botánico.

VISITA SOGAMA E ANDAINA NO XARDÍN BOTÁNICO DE CERCEDA. ABRIL 2024.

O mércores 17 de abril o alumnado de1º ESO visitou as instalacións de SOGAMA e o xardín botánico de Cerceda, donde fixeron unha andaina a carón do río Cabancos.

SEMANA DE XOGOS TRADICIONAIS. Alumnado de 3º e 4º ESO. MARZO 2024.

Alumnado de 3º e 4º de Proxecto Competencial descubriron os xogos tradicionais galegos durante a semana do 11 ao 19 de marzo grazas ao material prestado polo Servizo de Deportes de A Coruña e o do propio do instituto. Xogaron a Rá, Petanca, Chave, Bolos Celtas...disfrutando das xornadas e do bo ambiente.

SEMANA DE XOGOS TRADICIONAIS. Alumnado de 3º e 4º ESO. MARZO 2024.

A semana do 11 ao 19 de marzo, alumnado de 3º e 4º de ESO descubriron os xogos tradicionais galegos grazas ao préstamo do material do Servizo de Deporte de A Coruña e material do instituto. Xogaron á petanca, chave, á rá,  bolos celtas, estornela...pasando unhas xornadas moi relaxadas e divertidas.