IES Ramón Otero Pedrayo - A Coruña |
|
NavegaciónIniciar sesión |
FamiliasInformación para as familias TALLER DE PROBLEMAS CONDUTUAISEnviado por Guille Souto o Xov, 11/05/2023 - 13:00Informamos da próxima realización do Taller para pais que lanzamos neste mes de maio. De novo constará dunha sesión teórica e outra práctica, ofrecendo tanto horario de mañá como de tarde, polo que a frecuencia destes talleres será quincenal.O taller centrarase en Problemas de conduta: establecemento de normas e límites. Levarase a cabo o venres 12 e o venres 26 de maio. Horario de mañá 10:30 e horario de tarde ás 19:00.O coste mensual total por persoa (inclúe as dúas sesións) para socios é de 20€, para non socios 40€.Plazo de inscripción ata o 9 de maio a través do contacto 604025589 ou do correo adahpoourense@gmail.com, onde tamén poderán solicitar máis información se o desexan. As plazas son limitadas.Agradecemos difusión e esperamos que este novo proxecto sexa de proveito para as familias. INFORMACION COMPLEMENTARIA TRASTORNOS DE COMUNICACION E DA LINGUAXEEnviado por Guille Souto o Mar, 14/06/2022 - 16:421º Estes trastornos deben estar asociados a necesidades educativas especiais. Son alumnos que presentan dificultades de orixe moi diversa para comprender e expresarse que limitan significativamente a aprendizaxe, a interacción e participación social e que requiren apoios específicos e focalizados. 2º Non deben confundirse con outros trastornos que puidesen dar lugar a problemas tamén relacionados con certos aspectos da linguaxe. Para estes efectos, facilitamos información e criterios que nos proporcionaron técnicos do Ministerio de Educación para que quede claramente acoutado o TRASTORNO DA COMUNICACIÓN E DA LINGUAXE a que fai referencia a convocatoria e que están baseados en clasificacións internacionais. Trastorno da linguaxe A. Dificultades persistentes na adquisición e uso da linguaxe en todas as súas modalidades (falado, escrito, de signos ou outro) debido a deficiencias na comprensión ou á produción: 1. Vocabulario reducido 2. Estrutura gramatical limitada 3. Deterioración do discurso.
C. O inicio dos síntomas prodúcese nas primeiras fases do desenvolvemento.
D. As dificultades non se poden atribuír a unha deterioración auditivo ou sensorial, disfunción médica ou afectación neurológica e non se explica mellor por discapacidade intelectual ou atraso global do desenvolvemento.
Os trastornos graves da comunicación e da linguaxe non deben confundirse cos trastornos específicos da aprendizaxe. Estes últimos non se atopan entre os colectivos aos que se dirixe a convocatoria. Neste senso, considéranse trastornos específicos da aprendizaxe, segundo a mesma clasificación internacional:
INFORMACION SOBRE ESCOLARIZACION COMBINADA
NO CASO DE ESCOLARIZACIÓN COMBINADA O CENTRO TRAMITADOR DEBE SER O CENTRO DE ESTUDIOS ORDINARIO. ( Non o centro de Educación Especial).Nestes casos o orientador deberá informar da idoneidade de complementar os apoios da escolarización combinada con esta convocatoria de axudas de necesidades específicas. Non son incompatibles.
ESTUDOS QUE ABRANGUEN AS BOLSAS DO MECEnviado por Guille Souto o Mar, 26/04/2022 - 13:44SE PARA O PROXIMO CURSO (22/23)TEN PREVISTO MATRICULARSE EN:1
1VALIDO SALVO ERRO OU OMISION.
DÚBIDAS PARA AS BOLSAS DO MECEnviado por Guille Souto o Mar, 26/04/2022 - 13:41DÚBIDAS RECOLLIDAS POLA AREA DE ATENCIÓN AO CIDADAN DA SECCION DE BOLSAS DE ESTUDO1
1) Podo ter dereito a unha bolsa de estudos se teño o título de bacharelato e quero estudar un GRAO PROFESIONAL DE MUSICA? Resposta: Non. Ainda que pode solicitala igual. 2) ¿Quen é o solicitante os pais ou o alumno? Resposta: A/ O solicitante/a sempre é o alumno/a. Se figuran os pais como solicitantes carrexará a denegación da bolsa. 3) No número de conta do banco ten que figurar o/a alumno/a como titular ou cotitular? Resposta: SI 4) ¿Que é un alumno independente? Resposta: E aquel que non depende economicamente dos seus pais, que conta con recursos propios suficientes e cona titularidade/arrendamento da súa vivenda habitual
5) ¿Qué datos académicos se teñen en conta? Resposta: Os do útlimo curso realizado 6) Unha vez presentada a solicitude a través do sistema on-line ¿Podo modificar os datos? Resposta: NON. Debes cubrir unha nova solicitude. A anterior queda automaticamente anulada. 7) ¿Teño que presentala solicitude na UNIDADE TRAMITADORA? Resposta: NON , unicamente que teñas que presentar documentación complementar 8) ¿Unidade familiar? Resposta:
9) Cando poderei modifica-los estudos? Resposta: Unha vez notificada, a través da sede electrónica, a resolución da baremación económica abrirase un prazo para pdoer moficalos estudos asi como para cubrir os datos de residencia (no caso de que vivira durante o curso fora da residencia familiar) , así como calquera outra cousa que o MEC considere convinte. 10) Se o prazo remata o 12 de maio e solicito a BOLSA posteriormente ¿que sucederá? Resposta: A bolsa será denegada por solicitude fora de prazo 11) ¿Cómo enviar a documentación complementaria que me requiren? ➔A través dos Rexistros Administrativos:
Se quere solicitar cita previa para entregar documentació nos rexistros da Xunta pode facelo a través do seguinte enlace: https://www.xunta.gal 1VALIDO SALVO ERRO OU OMISION.
COMO AXUDAR ÓS NOSOS FILLOS NO ESTUDIO
PREVIR DENDE A CASA
GUÍA DE ORIENTACIÓN PARA FAMILIAS CON ADOLESCENTESA adolescencia é unha etapa evolutiva de transición entre a puberdade e a idade adulta caracterizada por un gran número de cambios a nivel físico, psicolóxico, social...É unha etapa dura tanto para os nenos e nenas que a están a atravesar como para as súas familias, que se enfrontan a todas estas transformacións con medo e incerteza. Esta guía, editada pola Junta de Andalucía, pretende dar resposta ás dúbidas coas que frecuentemente nos enfrontamos profesorado e famiias.https://drive.google.com/open?id=1rE9R-J0MOmh7YzT9Gxk4WrV16FPRDvxR EDUCAR NA RESPONSABILIDADENa difícil tarefa de educar é importante que as nosas fillas e fillos vaian adquirindo progresivamente máis responsabilidades. Aquí van algunhas ideas! OFRECERLLES RESPONSABILIDADES E NON PREMIALOS SEMPRE POR CUMPLILAS ENSEÑARLLES A TOMAR DECISIÓNS E A APRENDER DOS SEUS ERROS FOMENTAR A SÚA INDEPENDENCIA E A SÚAS CAPACIDADE PARA FACER COUSAS DARLLES EXEMPLOS POSITIVOS XA QUE OS MOZOS APRENDEN MOITO POR IMITACIÓN FOMENTAR QUE PENSEN DE XEITO CRÍTICO AO LONGO DA SÚA VIDA ESTABLECER NORMAS CLARAS. ESTABLES, PARA QUE ELES AS COMPRENDAN |
Eventos |