DÚBIDAS PARA AS BOLSAS DO MEC

BIDAS RECOLLIDAS POLA AREA DE ATENCIÓN AO CIDADAN DA SECCION DE BOLSAS DE ESTUDO1

1)  Podo ter dereito a unha bolsa de estudos se teño o título de bacharelato e quero estudar un GRAO PROFESIONAL DE MUSICA?

Resposta: Non. Ainda que pode solicitala igual.

2) ¿Quen é o solicitante os pais ou o alumno?

Resposta: A/ O solicitante/a sempre é o alumno/a. Se figuran os pais como solicitantes carrexará a denegación da bolsa.

3) No número de conta do banco ten que figurar o/a alumno/a como titular ou cotitular?

Resposta: SI

4) ¿Que é un alumno independente?

Resposta: E aquel que non depende economicamente dos seus pais, que conta con recursos propios suficientes e cona titularidade/arrendamento da súa vivenda habitual

• Se vives cos teus pais ou dependes economicamente deles deberar marcar sempre que non e gravar aos membros da túa unidade familiar na folla 2.

5) ¿Qué datos académicos se teñen en conta?

Resposta: Os do útlimo curso realizado

6)  Unha vez presentada a solicitude a través do sistema on-line ¿Podo modificar os datos?

Resposta: NON. Debes cubrir unha nova solicitude. A anterior queda automaticamente anulada.

7) ¿Teño que presentala solicitude na UNIDADE TRAMITADORA?

Resposta: NON , unicamente que teñas que presentar documentación complementar

8) ¿Unidade familiar?

Resposta:

• Debe poñer tódolos membros que compoñan a unidade familiar ao 31 de decembro de 2021

• Se eres dependente económicamente: pais, irmáns menores de 25 anos  ou maiores discapacitados- e avós sempre e cando vivan na unidade familiar

• Se es independente figurarás tí só e, no seu caso, a túa cónxuxe parella unida por análoga relación e os fill@s

9) Cando poderei modifica-los estudos?

Resposta:

Unha vez notificada, a través da sede electrónica, a resolución da baremación económica abrirase un prazo  para pdoer moficalos estudos asi como para cubrir os datos de residencia (no caso de que vivira durante o curso fora da residencia familiar) , así como calquera outra cousa que o MEC considere convinte.

10) Se o prazo remata o 12 de maio e solicito a BOLSA posteriormente ¿que sucederá?

Resposta:

A bolsa será denegada por solicitude fora de prazo

11) ¿Cómo enviar a documentación complementaria que me requiren?

A través dos Rexistros Administrativos:

• Rexistros Xunta

• Rexistros Concellos

• Rexistros da Administración do Estado

• Rexistros da Deputación Provincial

• Por correo postal

• Ordinario

• Certificado (caso de querer constancia de envío)

• A través da chave 365 (sempre e cando este autorizado/a)

Se quere solicitar cita previa para entregar documentació  nos rexistros da Xunta pode facelo a través do seguinte enlace:

1VALIDO SALVO ERRO OU OMISION.