Benvida

Benvidos á web do IES Ramón Otero Pedrayo.

IES Ramón Otero Pedrayo
Avda de Monelos, nº-10A
15008 A Coruña

Listaxes de admitidos para o curso 2018-2019

Publícanse as listaxes de alumnado doutros centros con solicitude de admisión que foi admitido ou non admitido.

-Antes do 25 de abril - Listaxe provisional (Os interesados poderase formular reclamación ante o Consello Escolar, nun prazo de 5 días hábiles).

-Antes do 15 de maio - Listaxe definitiva (Os interesados poderan interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, nun prazo dun mes contado a partir da data de publicación).

Postos vacantes 2018-2019

Contabilizadas as permanencias e as reservas asignadas, resultan vacantes os postos seguintes:

Nivel Postos
1º ESO 0 (5 anee)
2º ESO 6
3º ESO 3
4º ESO 2

27-febreiro-2018

Admisión de alumnado 2018-2019

Información sobre o procedemento para a admisión do alumnado

Calendario:

Reserva de praza Do 1 ao 15 de febreiro
Listaxes de reserva Antes do 28 de febreiro
Publicación de vacantes Antes do 1 de marzo
Presentación de solicitudes de admisión Do 1 ao 20 de marzo
Presentación de documentación xustificativa Do 23 de marzo ao 5 de abril
Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos Antes do 25 de abril
Listaxes definitivas Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula Do 25 de xuño ao 10 de xullo
Prazo extraordinario de matrícula Do 1 ao 10 de setembro

Máis pola Igualdade

Máis Pola Igualdade

O Departamento de Orientación, en colaboración cos demais departamentos didácticos do centro, está a impulsar o proxecto "Máis Pola Igualdade" que se presentou ao premio Concepción Arenal de proxectos educativos pola igualdade e a prevención da violencia de xénero.
Unha das primeiras accións que se levou a cabo neste proxecto foi a apertura de varias contas nas redes sociais para difundir as actuacións que se leven a cabo dentro do programa.
Entre esas accións estivo a redacción dunha carta dirixida a La Voz de Galicia para a supresión dos anuncios de contactos.
Convidámosvos a seguir eses perfís nas redes sociais e a participardes nas actividades que se van desenvolver ao longo do curso.

Calendario escolar 2017-2018

logo calendario

Calendario escolar 2017-18 da Consellería de Cultura Educación e Ordenación Univesitaria.

Presentación:  venres 15 de setembro ás 12.00h

Comezo das clases: luns 18 de setembro ás 8.45h

Actividades lectivas:

Do 15 de setembro de 2017 ata o 21 de xuño de 2018, ambos dous inclusive.

abalarMóbil

Co novo ano incorporámonos á aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles, pedir citas de titoría, xustificar faltas, etc

Pode consultar a seguinte guía_abalarMobil e obter máis información no espazoAbalar

Transporte Escolar

logo_transporte_escolar

Para facer uso do transporte escolar do centro compre figurar na listaxe oficial de usuarios nunha ruta e parada concretas. De non figurar, non poderá facer uso do mesmo e deberá pedir a autorización á dirección do centro.

- Relación de rutas e paradas pdf

- Solicitude para o uso do transporte escolar pdf

- Solicitude de autorización excepcional (dist<2km) pdf