Benvida

Benvidos á web do IES Ramón Otero Pedrayo.

IES Ramón Otero Pedrayo
Avda de Monelos, nº-10A
15008 A Coruña

Fondo solidario e axudas para a adquisición de material escolar 2019-2020

CONVOCATORIA de FONDO LIBROS e AXUDAS para MATERIAL para o curso 2019-20:  Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio)

Solicitude do procedemento ED330B, dispoñible no portal educativo, na sede electrónica da Xunta de Galicia e nas oficinas do centro.

Fondo Solidario de libros de texto:
- Alumnado matriculado en en calquera curso da ESO durante o ano escolar 2019-20.
- Asignaranse por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.
- Terá preferencia o alumnado que estea en tutela ou garda da Xunta de Galicia e o que teña discapacidade igual ou superior ao 65%
- Garantirase o mínimo de 6 libros nos casos de renda per cápita menor ou igual a 5400 €, garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade maior ou igual ao 65%, e de 4 libros nos casos de renda per cápita menor ou igual a 9000 €.

Axudas para adquisición de material:

- Alumnado matriculado durante o ano escolar 2019-20 e con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5400 €.
- O importe da axuda será de 50 €

Prazos:
- Prazo único de solicitude do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

XV Xornadas de Nais e Pais 2019

31/05/2019 17:00
Europe/Madrid

Educar en igualdade

A Secretaría Xeral da Igualdade está organizando a XV  XORNADA DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos. Esta esta actividade formativa está destinada a sensibilizar ás familias e ao público en xeral na educación en igualdade e prevención da violencia de xénero. Xuntamos o programa das xornadas.

Data A CORUÑA | 31 DE MAIO | 17:00 h - 20:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Praza Luis Seoane, s/n).

Tamén contará cun servizo de atención a menores  baixo petición, para atender aos cativos e ás cativas entre 12 meses e 10 anos:

A Secretaría Xeral da Igualdade estará a súa disposición para toda a información que requira, no enderezo electrónico xornadas.igualdade@xunta.es e nos teléfonos 981 545360/ 981 545312.

Achegamos o folleto informativo onde figura o programa e os datos do formulario de inscrición, que tamén se atopan dispoñibles na nosa páxina web http://igualdade.xunta.es/

Campamento de verán 2019

campamentos verán 2019

A concellaría de Participación e Innovación Democrática, a través do servizo municipal de Mocidade, organiza campamentos de verán para mozas e mozos de 12 a 17 anos, na Coruña.

Ata o día 22 de maio ​pódese solicitar praza nos campamentos e ver a información completa no seguinte enlace web: acceso información campamentos

O sorteo realizarase o 28 de maio e o día 30 procederase a adxudicación de prazas.

• Periodo de solicitude de praza: do 15 ao 22 de maio de 2019
  • Persoas destinatarias: mozas e mozos de 12 a 17 anos
  • Modalidade de campamento: urbano multideportivo, horario de 9.00 a 14.00 h
  • Custe: Gratuito
  • Prazas ofertadas: 45 por turno (90 prazas en total).
  • Periodo de realización: xullo 2019. Turno 1 do 1 ao 12 de xullo; Turno 2 do 15 ao 26 de xullo.

Habilitarase un servizo de transporte para facilitar o desprazamento á sede do campamento

Listaxes de admitidos para o curso 2019-2020

Publícanse as listaxes de alumnado doutros centros con solicitude de admisión que foi admitido ou non admitido.

-Antes do 25 de abril - Listaxe provisional (Os interesados poderase formular reclamación ante o Consello Escolar, nun prazo de 5 días hábiles).

-Antes do 15 de maio - Listaxe definitiva (Os interesados poderan interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, nun prazo dun mes contado a partir da data de publicación).

Norma de acceso do alumnado ao centro

Comunícase ás familias e ao alumnado a seguinte norma referidas ao acceso do alumnado ao centro.

O alumnado que chegue tarde, dez minutos despois de cerrar o acceso ao recinto, non poderá acceder ao centro agás veña acompañado da nai/pai/titor legal que o xustifique ou aporte xustificación expresa do mesmo, nestes casos deberá rexistrar o atraso na conserxería de xeito que se lle facilite o pase imprescindible para que poida acceder ás aulas. No caso de permitir o acceso e de que o atraso exceda moito da hora de comezo da clase ou este sexa reincidente queda a xuízo da dirección a oportunidade de incorporación do alumnado á aula ao comezo da seguinte sesión.

A dirección

Novembro de 2018

Calendario escolar 2018-2019

logo calendario

Calendario escolar 2018-19 da Consellería de Cultura Educación e Ordenación Univesitaria.

Presentación:  17 de setembro ás 12.00h

Comezo das clases: 18 de setembro ás 8.45h

Actividades lectivas:

Do 17 de setembro de 2018 ata o 21 de xuño de 2019, ambos dous inclusive.

Comedor Escolar

T emos autorizada a apertura do servizo de comedor escolar para o curso 2018-19

A xestión será a cargo da ANPA para un total de 40 comensais.

Reglamento do Comedor

abalarMóbil

A aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles, pedir citas de titoría, xustificar faltas, etc

Pode consultar a seguinte guía_abalarMobil e obter máis información no espazoAbalar