ANPA

Calendario escolar para o curso 2022/23

No día de onte 26 de xaneiro, o Consello Escolar do IES Fernando Esquío aprobou as modificacións do calendario escolar para o curso 2022/23. Estas modificacións foron realizadas seguindo as indicacións da Orde do 27 de decembro de 2022 de modificación da Orde do 20 de maio de 2022 pola que aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

2 de Maio: Día contra o acoso escolar

Aínda que onte estivemos de ponte non queremos deixar pasar a declaración institucional do Valedor do Pobo de Galicia sobre o acoso escolar, un problema de todos e que nos estamos intentando reconducir grazas ao Programa TEI (Tratamento entre Iguais).

Seguro Escolar 2016/17 prestacións

Premer na imaxe para acceder ao folleto

Banco Libros Texto

A ANPA comunica a posta en marcha do banco de libros de texto. No documento adxunto está toda a información relativa ao mesmo.

A continuación un resumo do funcionamento e datas.