Concursos EPV

CURSO 2019-2020

Finalistas da 39ª Edición do concurso "¿ Qué es un rey para ti?"

Dous alumnos de 1º ESO, Álvaro e Marcos, resultaron finalistas do citado concurso.

Ao longo dos meses de abril, maio e xuño, teríanse que haber celebrado as "finais autonómicas", unha serie de actos institucionais en cada Comunidade Autónoma nos que se expoñen os traballos finalistas e procédese á antrega de diplomas. Nestes actos coñécese o gañador de cada comunidade, que asistirá á Audiencia coa S.M. o Rei.

Debido á situación provocada pola alerta sanitaria, os actos quedaron aprazados e confíase en poder realizalos no primeiro trimestre do Curso 20-21.

CURSO 2017-2018

Mención honorífica para o CENTRO pola súa participación no  concurso PINTAMELES co gallo da celebración da 1ª FEIRA DO MEL DA MONTAÑA. Unha alumna do centro, Paula Comendeiro Sertaje, resultou gañadora. Para ver a información gráfica preme sobre a imaxe.

EXPOSICIÓN OLLADAS (curso 2011-2012)