Concursos

Concursos EPV

CURSO 2021-2022

Maio 2022

Na 41ª Edición do concurso ¿"Qué es un rey para ti"? seleccionaron dous traballos de alumnas de 1º ESO: o de María Acebo e o de María Martínez.

María Acebo María Martínez

Setembro 2021

Chegaron os agasallos para os finalistas da 40ª Edición do concurso ¿"Qué es un rey para ti"?.

Agasallos para o alumnado premiado Agasallo para a profesora responsable Julia Armada Recalde e Marcos Acebo Linares

CURSO 2020-2021

Xuño 2021

Finalistas da 40ª Edición do concurso "¿ Qué es un rey para ti?"

Dous alumn@s de 1º ESO, Julia Armada Recalde e Marcos Acebo Linares, resultaron finalistas do citado concurso. Aquí tedes os debuxos que presentaron:

Julia Armada Recalde Marcos Acebo Linares

Si premes sobre esta ligazón poderás ver estes traballos e os elaborados polos restantes finalistas a nivel autonómico.

Novembro 2020

Como comentara na entrada anterior, os actos de exposición e entrega de agasallos aos finalistas do concurso "¿Qué es un rey para ti?". da edición correspondente ao curo 2019-2020, terían lugar no primeiro trimestre do presente curso 2020-2021. Debido a situación epidemiolóxica provocada polo COVID-19 non se realizou de xeito presencial, pero si podedes observar  no seguinte vídeo os traballos presentados ( a partir do minuto 7). Tanto Álvaro Rodríguez García como Marcos Suárez Capón ( que agora xa cursan 2º ESO)  como a profesora de EPVA recibiron, ademais dun diploma acreditativo, dous agasallos.

Marcos Suárez Capón Diplomas
Agasallo para o alumnado premiado Agasallo para a profesora Auriculares tanto para o alumnado premiado como para a profesora de EPVA

CURSO 2019-2020

Finalistas da 39ª Edición do concurso "¿ Qué es un rey para ti?"

Dous alumnos de 1º ESO, Álvaro e Marcos, resultaron finalistas do citado concurso.

Ao longo dos meses de abril, maio e xuño, teríanse que haber celebrado as "finais autonómicas", unha serie de actos institucionais en cada Comunidade Autónoma nos que se expoñen os traballos finalistas e procédese á antrega de diplomas. Nestes actos coñécese o gañador de cada comunidade, que asistirá á Audiencia coa S.M. o Rei.

Debido á situación provocada pola alerta sanitaria, os actos quedaron aprazados e confíase en poder realizalos no primeiro trimestre do Curso 20-21.

CURSO 2017-2018

Mención honorífica para o CENTRO pola súa participación no  concurso PINTAMELES co gallo da celebración da 1ª FEIRA DO MEL DA MONTAÑA. Unha alumna do centro, Paula Comendeiro Sertaje, resultou gañadora. Para ver a información gráfica preme sobre a imaxe.

EXPOSICIÓN OLLADAS (curso 2011-2012)