XORNADAS VIRTUAIS PARA COÑECER A UNIVERSIDADE DA CORUÑA

A causa do confinamento por COVID-19, a Universidade de A Coruña celebrará unhas xornadas virtuais de portas abertas dirixidas a todo o alumnado e familias que desexen coñecer a UDC.

¿CANDO?

Celebraránse o XOVES 23 e VENRES 24 DE ABRIL

O horario será de 9:30 a 14:00 e de 16:00 a 20:00

¿QUE INFORMACIÓN PODERÁS OBTER?

Os estudantes poderedes coñecer as titulacións en detalle, interactuando cos responsables de cada grao.

A información das xornadas estará organizada por ramas de coñecemento e dará a coñecer toda a oferta d graos para o curso 2020-2021.

Tamén poderedes coñecer os servizos que ofrece o Centro de inguas, cultura, deporte, cooperación, voluntariado, medioambiente, UDC saudable, atención a diversidade, acción titorial, asociacións estudiantis, emprego...

¿QUE ACTIVIDADES VIRTUAIS VAS ATOPAR?

Videoconferencias en directo de cada titulación

Videos de Centros Universitarios

Videos con testemulas de alumnado matriculado e alumnado titulado

Haberá dous postos permanentes para ser guiados polas xornadas; un de información xeral e outro no que se poderán facer as consultas relacionadas co acceso e a admisión á Universidade.

Haberá un apartado especial con talleres e retos en vivo, con premios para que os consiga superar.

Para acceder pincha na imaxe!!