LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS

No capítulo de "INFORMACIÓN XERAL" do apartado "FAMILIAS" (columna da esquerda), recóllese a   listaxe publicada o día 12 de setembro, que tamén se pode consultar nos taboleiros do centro.

ABERTO PRAZO DE SOLICITUDE DE BOLSAS PARA ENSINANZAS NON OBRIGATORIAS.

PREME AQUÍ para acceder á información de interese sobre a solicitude de bolsas para cursar estudos postobrigatorios, tanto universitarios como non universitarios.

100% DE APROBADOS NA ABAU, CINCO PREMIOS AOS MELLORES EXPEDIENTES E CUARTO CENTRO DE GALICIA CON MELLOR CUALIFICACIÓN MEDIA NA ABAU

Todo o alumnado do noso centro que se presentou á Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade 18-19 (ABAU) acadou o aprobado. Paula Álvarez, Javier Cadenas, Carolina Díaz, Rodrigo Fernández, Carlos X. Fernández, María Fiallega, Blanca Gegunde, Pablo González, Esther López, Marcos Montaña, Miguel Osorio, Celia Pardo, Gabriela Rodríguez, Xoel Poy, Nicolás Vilela e Carlota Yepes poden agora comezar una nova etapa na súa formación despois de superar brillantemente esta proba de acceso. O seu desempeño na mesma coloca ao noso centro como o cuarto mellor centro galego no que respecta á cualificación media na ABAU, con 7,434 puntos (ver clasificación dos centros por resultado).

CONCERTO DE FIN DE CURSO 2018/19

O xoves 13 de xuño tivo lugar o tradicional concerto de fin de curso no noso centro. Aquí che queda o vídeo para que comprobes directamente como foi o acto.

ASÍ SE RODOU NO IES DE BECERREÁ UNHA ESCEA DA PELÍCULA "O QUE ARDE", DO DIRECTOR ANCARÉS OLIVER LAXE

En marzo de 2018 tivo lugar no noso centro un feito inédito ata ese momento: a filmación, no vestíbulo de entrada do edificio vello duna escea da película "O que arde" (nese momento denominada aínda "Aquilo que arde"), do director do orixe ancaresa Oliver Laxe e que recentemente foi premiada nun dos festivais de cine máis prestixiosos do mundo, o Festival de Cannes.

Para deixar constancia do traballo desenvolto durante aquel venres e sábado de marzo no noso centro, este é o vídeo que recolle o acontecido, incluíndo a realización dunha das tomas completas da secuencia filmada. Para ambientar o mencionado espazo do centro e convertelo nunha oficinas dun xulgado galego, empregouse mobiliario do centro trasladado doutras estancias, tanto do edificio vello como do novo. Do resultado de semellante traballo dan constancia as fotos e o vídeo que podedes ver premendo no enlace de arriba.

O IES DE BECERREÁ PREMIA AO DIRECTOR DE CINE OLIVER LAXE, NA VI EDICIÓN DO PREMIO Á PROMOCIÓN DA LINGUA E CULTURA GALEGA.

AQUÍ se recolle toda a información (que inclúe vídeo e imaxes) sobre o premio e o acto de entrega do galardón (a "Rebola de madeira") ao director de cine Oliver Laxe, pola súa promoción da lingua galega e da cultura ancaresa na súa última película "O que arde", premiada no Festival de Cannes recentemente. Ademais, unha das esceas da película foi filmada no noso centro, en marzo de 2018.

O IES DE BECERREÁ PREMIADO DE NOVO NA "ESCOLA DE PRENSA" DO DIARIO "EL PROGRESO".

AQUÍ tes toda a información sobre o premio acadado nesta terceira edición da "Escola de Prensa", na que o centro participa desde o seu comezo e na que obtivemos distintos galardóns nas edicións anteriores.

ALUMNADO DO IES DE BECERREÁ PREMIADO NO PROGRAMA "ATRÉVETE".

O alumnado de 2º da ESO do centro participou durante este curso no programa "Atrévete", coordinado polo departamento de Orientación. Como punto final, dous destes alumnos e alumnas, Ainara e Aaron, presentaron un proxecto individual, resultando premiado Aaron, galardón que foi entregado pola Conselleira de Educación o 17 de xuño en Santiago de Compostela, acto ao que acudirá todo o grupo de 2º da ESO ademais do alumno premiado, como recompensa ao traballo desenvolto (preme AQUÍ para ter máis información sobre o acto).

A ESCRITORA MARICA CAMPO VISITOU O IES DE BECERREÁ

INFÓRMATE AQUÍ dos detalles da súa visita e do acto desenvolto, do que ademais poderás ver imaxes.

ÉXITO DOS EQUIPOS DE DEBATE DO IES DE BECERREÁ E DE ANTIGOS ALUMN@S DO CENTRO NA FASE FINAL DO PARLAMENTO XOVE 19

Os dous equipos do IES de Becerreá (un na categoría da ESO e outro na de BAC) clasificados para a fase final desta edición do Parlamento Xove realizaron un brillante papel na mesma. Nos dous casos, acadaron as semifinais do concurso durante os debates que se celebraron o venres 3 e sábado 4 de maio, na sede do Parlamento de Galicia. Aínda que este ano non houbo vitoria, o resultado e magnífico pola regularidade nos resultados amosada ata o momento polos nosos equipos, o que referenda a calidade do esforzo realizado e da formación recibida para acadalos.

Ademais, durante estas dúas xornadas, celebrouse a primeira edición deste concurso de debate para alumando universitario, no que resultaron vencedores dous antigos alumnos do centro, Marcos Vilela e Pablo Montaña, ambos os dous estudantes na Facultade de Matemáticas de Santiago e con experiencia no concurso durante a súa etapa no centro (no caso de Marcos, con vitoria incluída).