ENTROIDO 2018 NO IES DE BECERREÁ

Fieis á cita, o alumnado de 4º da ESO organizou os actos de celebración do Entroido (concurso de disfraces, quiema do espantallo e concurso de doces), nos que participamos tod@s os/as demais de moi boa gana.

Aquí deixamos o vídeo para que vexades como foi todo, e quixeramos salientar, polo seu significado especial, a parte na que Fran (4º da ESO) fai referencia ao espantallo deste ano e ao significado especial da súa queima nesta ocasión.

E esta é unha selección de FOTOS para quen queira velas e/ou descargalas.

CELEBRACIÓN DA FESTIVIDADE DAS CANDELAS NO IES DE BECERREÁ

CLICA AQUÍ para coñecer ao detalle como foi a celebración, coordinada polo Equipo de Dinamización Ligüística do noso centro e desenvolta polo alumnado de 1º da ESO.

PREMIO E RECOÑECEMENTO AO TRABALLO DESENVOLTO POLO ALUMNADO DE 4º DA ESO.

PREMENDO AQUÍ poderás coñecer os obxectivos do traballo no que participaron esta profesora e o seu alumnado de 4º, así como os medios que empregaron para desenvovelo.

Se CLICAS AQUÍ, e introduces "Becerreá" na caixa de busca do concello, poderás ver o resultado do seu traballo premiado, consistente en xeolocalizar fotografías de puntos de interese da vila de Becerreá e reseñas datos de interese histórico local, partindo de fotos antigas nas que se reflictían eses mesmos lugares, o que nos permite facer a tod@s un percorrido histórico e emocional pola vila,  partindo desta orixinal idea presentada pola profesora. En breve, farase unha exposición do traballo no noso centro para dalo a coñecer ao resto do alumnado.

Os parabéns de toda a comunidade educativa pola orixinalidade do traballo e polo resultado, froito da colaboración e a boa disposición no logro de metas colectivas.

DESPEDINDO O ANO E RECIBINDO AS VACACIÓNS DE NADAL NO IES DE BECERREÁ

Como manda a tradición no noso instituto, comida e música mesturáronse na xornada de festa do xoves 21 de decembro.

Ás 12:00, despedida do ano 2017 coas badaladas de rigor e os 12 "Lacasitos". A continuación, como estes non dan para matar a fame, chocolate e roscón de Reis, o que nos permitiría ir tirando ata o xantar e abordar a tarde festiva que nos agardaba. Esta deu comezo co habitual concerto de Nadal organizado polo departamento de Música. Finalizadas as actuacións dos distintos grupos, deuse paso a un participativo concurso de Karaoke, con tanta afluencia que parte das intervencións terán que retrasarse ata o Antroido, por falta de tempo para relaizalas. Cabe destacar a ampla participación do alumnado de 1º da ESO neste concurso, que celebraron así a súa primeira festa de Nadal no insti. Algunha destas actuacións tivo un éxito máis que destacable (prestade atención ao vídeo).

Entrañable xornada festiva para dar comezo a unhas vacacións e poder desexarvos boas festas, esperando que o 2018 sexa o máis afortunado posible. Grazas pola planificación e pola participación de tod@s vós.

NOVO PERSONAXE ENTRE OS ADORNOS DO NADAL 2017

O alumnado de 3º e 4º da ESO, coordinado polas súas titoras, Luz e Fernanda, colocaron os adornos de Nadal no vestíbulo do edificio novo, como é habitual. Pero esta vez cunha importante novidade que se convertirá en tradicional no futuro: a presenza dun boneco de neve realizado polo alumnado de Tecnoloxía de 4º, usando vasos de plástico e outros elementos (como un detector de presenza para que se ilumine).

ESTAS IMAXES reflicten o resultado do traballo do alumnado de 3º e 4º, así como o proceso de elaboración do boneco.

ALUMNADO DE BAC EN LISBOA

Nos primeiros días de decembro o alumnado de Bac realizou unha viaxe a Lisboa, organizada polo departamento de Relixión e acompañados de Ramón, Fernanda e Lolo como responsables do grupo.

Días soleados e unha Lisboa resplandecente para conformar unha vivencia inesquecible da que tod@s regresaron moi satisfeit@s (en especial os profes, pola actitude do alumnado durante a viaxe). Para comprobar o resultado da experiencia, PREME AQUÍ para ver algunhas imaxes.

1º DE BAC VISITA A FUNDACIÓN TIC E EMITEN O "TICODIARIO"

Una nova edición do TICODIARIO emitido polo alumnado de 1º de BAC, elaborado durante a súa visita á Fundación TIC. Non vos perdades a emisión da previsión meteorolóxica, realizada con man experta por Juan Carlos. E parabéns a tod@s pola calidade do traballo, como se pode apreciar no vídeo.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

PREME AQUÍ para obter toda a información sobre as actividades desenvoltas polo noso alumnado, destinadas a denunciar e sensibilizar contra o machismo e violencia sobre a muller.

ENCONTRO ESCOLAR COMARCAL DE BÁDMINTON

No CPI de San Román tivo lugar un novo encontro entre alumnado da comarca para participar nunha nova competición deportiva escolar, neste caso de bádminton, e no que ademais dos alumnos e alumnas deste centro, tomou parte alumnado do CPI do Courel, Pedrafita, Navia e do IES de Becerreá (alumnado de 4º da ESO).

Bo xogo, diversión e mellor convivencia entre os nosos rapaces e rapazas, e tod@s con ganas de que se produza a próxima xuntanza das programadas para este curso. Parabéns ao alumnado e ao profesorado organizador e colaborador pola iniciativa e polo resultado da mesma.

PREME AQUÍ para ver as imaxes máis salientables.

MAGOSTO 2017

Como en todos os meses de novembro, castañas asadas, doces aportados polo alumnado, xogos tradicionais e tradicionais xogos do noso magosto e algunha novidade (a busca do "tupper", concurso de chistes e karaoke) para unha tarde de convivencia e diversión. E todo organizado polo alumnado de 4º da ESO, como manda a tradición, e coordinad@s pola súa titora. O noso agradecemento para eles e para o alumnado que aportou, voluntaria e solidariamente, eses doces dos que tod@s disfrutamos. PREME AQUÍ para ver as fotos.