URXENCIAS NO MES DE AGOSTO

Se precisa, con urxencia, contactar co centro durante o mes de agosto, fágao chamando ao 982 82 82 92.

DOCUMENTACIÓN A APORTAR POLAS FAMILIAS QUE INSCRIBAN ALUMNADO NO COMEDOR POR PRIMEIRA VEZ E NON SEXAN USUARIOS LEXÍTIMOS DE TRANSPORTE.

Para o vindeiro curso 2022-23 hai máis solicitudes realizadas para o uso do comedor escolar do centro que prazas ofertadas pola administración (64 solicitudes para 63 prazas dispoñibles).

Neste caso, e seguindo a normativa vixente, desenvolverase un proceso de baremación de solicitudes e de selección de solicitantes, por parte do Consello Escolar. Debido a isto, se solicitas praza no comedor escolar para o teu fillo/a por primeira vez (ou non estaba inscrito/a ao remate do curso pasado), e non é usuario/a lexítimo do transporte escolar (vive a menos de 2 Km do centro), PREME AQUÍ para informarte da documentación que se pode aportar para o proceso de baremación, que se desenvolverá nos primeiros días de setembro polo Consello Escolar.

O prazo para presentar a documentación que, de ser o caso, estimedes oportuno, remata o venres 29 de xullo (entrégase na Secretaría do centro, en horario de 10:00 a 13:30 horas).

DATAS PREFERENTES PARA A MATRÍCULA NO CURSO 22-23

Debido a que este ano, por primeira vez, todo o alumnado se matriculará para o próximo curso dentro do mesmo prazo (entre o luns 27 de xuño e o luns 11 de xullo), vémonos na obriga de organizar o procedemento de matrícula, quedando as seguintes datas esteblecidas como días preferentes para formalizar o procedemento de matrícula, de 09:30 a 13:30 na Secretaría do centro:

1º ESO: 27 e 28 DE XUÑO

2º ESO: 29 e 30 DE XUÑO

3º - 4º ESO: 1, 4 e 5 DE XULLO

1º BAC: 6 e 7 DE XULLO

2º BAC: 8 e 11 DE XULLO

Agradecemos de antemán que poidan respectar, se é posible, esta distribución.

EDICIÓN DIXITAL DA REVISTA "A REBOLA"

AQUÍ podes ver a revista "A Rebola", que edita o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso centro, e que recolle o máis salientable do curso 21-22 dentro da nosa comunidade educativa.

CALENDARIO DE FIN DE CURSO

DESCARGA AQUÍ o calendario coas datas máis sinaladas do proceso de finalización do curso 21-22.

CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS 2022

MARCHA POLA VÍA ROMANA XIX CON OUTROS CENTROS DA COMARCA

Compartindo experiencia con alumnado dos CPI de Navia e de Pedrafita do Cebreiro, o alumnado de 4º da ESO do noso centro realizou o percorrido por esta antiga vía romana o día 11 de maio, desde O Comeal (Pedrafita) ata Doiras (Cervantes), actividade organizada polos departamentos de Educación Física destes centros. Esta experiencia estaba prevista para a primavera do ano 2020, pero só puidemos desenvolvela agora debido á pandemia e ás limitacións que nos impuxo. PREME AQUÍ se queres ver algunhas imaxes desta magnífica xornada de convivencia entre alumnado da Montaña Lucense nun entorno que nos é familiar e que debemos poñer en valor, tanto polo seu pasado histórico como polo seu valor natural e paisaxístico.

ENCONTRO COMARCAL ESCOLAR DE BÁDMINTON, COA PARTICIPACIÓN DE 2º DA ESO.

PREME AQUÍ para ver a noticia da prensa sobre este encontro deportivo e de convivencia, e AQUÍ para poder ver algunhas imaxes do noso alumnado participante.

ENCONTRO COMARCAL ESCOLAR DE BÁDMINTON, COA PARTICIPACIÓN DE 2º DA ESO.

MOBILIZACIÓN CONTRA A PERDA DE DEREITOS EDUCATIVOS NO ENSINO DA COMARCA E NO NOSO CENTRO.

AQUÍ podes ver como se reflicte na prensa a mobilización levada a cabo na vila de Becerreá o martes 3 de maio, organizada pola ANPA do IES de Becerreá e na que participaron e interviron comunidades educativas doutros centros da nosa contorna, tamén afectados por esta situación, ademais de alumnado do centro e representantes políticos e sindicais. Neste artigo recóllense intervencións de profesorado do noso centro e de representantes de FAPACEL (Federación de ANPAS de Centros de Ensino Público da provincia de Lugo). PREME AQUÍ para ver algunhas imaxes do evento.

O ALUMNADO DE 3º DA ESO PARTICIPA NO "IV CONGRESO CIENTÍFICO DA MONTAÑA"

AQUÍ podes ver algunhas das imaxes desta xuntanza do congreso escolar, e na parte inferior podes acceder ao vídeo presentado para a presente edición polo noso alumnado de 3º da ESO.