NOVO ENCONTRO COMARCAL DE BÁDMINTON

O 28 de novembro tivo lugar no CPI de Cervantes o II Torneo Comarcal Intercentros de Bádminton. En representación do IES de Becerreá desprazouse un combinado de xogadores/as de 2º e 3º da ESO, que deron mellor de si nun ambiente de convivencia e deportividade. Ademais, participaron o resto de de centros da comarca: Pedrafita, Cervantes, Navia e tamén o colexio do Courel.

A competición desenvolveuse en dúas fases: individual e dobres, nos que as parellas debían estar conformadas por xogadores/as de distintos centros. A primeira hora da mañá tivo lugar o torneo individual, disputado en catro categorías, dúas femininas e dúas masculinas, con niveis medio e alto en dada unha delas. Os partidos, xogados a un só set, transcorreron con rapidez e unha grande igualdade, que aportou emoción ao evento.

A xogadora becerrense mellor clasificada foi Candela, de 2º, que disputou a final feminina de nivel alto, acadando unha gran segunda posición.

CELEBRACIÓN DO "DÍA DA CIENCIA EN GALEGO" NO IES DE BECERREÁ

Se premes AQUÍ, poderás obter información sobre como se desenvolveu esta efeméride no noso centro, coa participación de varios departamentos, coa presentación de interesantes experimentos, explicacións, vídeos e ata un "kahoot" para rematar os actos.

ESTAS son algunhas das fotos que reflicten as actividades desenvoltas, e debaixo queda o vídeo explicativo do Ludión, preparado polo departamento de Física e Química, para aclarar un dos experimentos presentados.

O DÍA INTERNACIONAL DA ELEMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER NO IES DE BECERREÁ

AQUÍ tes toda a información e algunhas imaxes sobre os distintos actos celebrados na convocatoria deste anos, tanto no noso centro como na Casa da Cultura do Concello de Becerreá.

Este vídeo recolle as actividades no noso centro.

Este segundo vídeo, amosa a participación no acto celebrado na Casa da Cultura.

TEATRO EN INGLÉS NO IES DE BECERREÁ

Last Monday 12th November 2018 Face to Face Theatre Company came to our high school to perform a couple of shows. Our students had a great time and participated actively in the acting!! Our 4º ESO and BACH  students enjoyed Romeo and Juliet: the best love story that the world has ever known. 1st, 2nd and 3rd ESO students shared the auditorium with other students from CPI Luís Díaz Moreno, Baralla. The show was Derailed: a famous murder mystery based on Agatha Christie´s Murder on the Orient Express.

VISITA Á FUNDACIÓN TIC E NOVO "TICODIARIO" DO ALUMNADO DE 1º DE BAC

Una nova edición do TICODIARIO emitido polo alumnado de 1º de BAC, elaborado durante a súa visita á Fundación TIC. Non vos perdades a emisión da previsión meteorolóxica, realizada con man experta por Álvaro (meteorólogo nos ratos libres). E parabéns a tod@s pola calidade do traballo, como se pode apreciar no vídeo.

VISITA DO ALUMNADO DE CIENCIAS DE 1º DE BAC AO LABORATORIO LUCENSE "AMSlab"

O pasado 13 de novembro os alumnos e alumnas de ciencias de 1º de BAC visitaron o laboratorio "AMSlab", no polígono do Ceao (Lugo). Nel realízanse análises físicas, químicas e biolóxicas para a industria de moda, alimentación, veterinaria e farmacéutica. Como clientes máis coñecidos podemos citar a Inditex, Carolina Herrera ou Loewe.
A visita foi altamente instrutiva debido ó interese dos nosos alumnos e a esmerada atención recibida por parte do persoal de AMSlab. Dende aquí queremos agradecer tanto o esforzo didáctico mostrado nas súas explicacións como a transmisión dun enfoque social da ciencia, concretada na protección das persoas e o medio ambiente. Tamén agradecemos que a lingua empregada na visita fose o galego, un bo preludio á Semana da Ciencia en Galego que se vai celebrar no noso centro. Este é o vídeo da visita elabrado e cedido pola propia empresa.

MAGOSTO 2018

Non te quedes sen saber como nos foi nesta obrigada celebración anual e PREME AQUÍ para ver e coñecer todos os detalles desta festa, ben organizada polo alumnado de 4º da ESO, coordinada pola súa titora e na que participou todo o alumnado da ESO do centro.

CELEBRACIÓN DO SAMAÍN 2018

PREME AQUÍ  e coñecerás como celebramos o Samaín este ano, organizado, como é habitual, polo alumnado de 4º, coordinados pola responsable do Equipo de Dinamización Lingüística do centro e titora do curso.

POEMAS DE AMOR EN OUTONO NO IES DE BECERREÁ.

O autor naviego Toño Núñez, e o músico becerrense Alfonso G. Vilela, visitáronnos nunha tarde de outono para presentarnos o traballo conxunto realizado en torno ao libro de poemas de Toño, "Peomas de amor en outono". PREME AQUÍ para acceder ao blog do Equipo de Dinamización Lingüística do noso centro (organizador do acto) e poder obter máis información (inclúe vídeo e imaxes).

OS EQUIPOS DO IES BECERREÁ, PARTICIPANTES NO "PARLAMENTO XOVE 2018" , VISITAN BERLÍN

Aproveitando o premio aos vencedores/as na categoría de Bacharelato, dotado con 5.000 €, o alumnado compoñente dos tres equipos participantes neste torneo galego escolar de debate, acompañados polos tres profesores coordinadores, atópanse de viaxe en Berlín, estancia que transcorrerá entre os días 29 de xuño e 4 de xullo. Esta é a cuarta viaxe deste tipo (dúas anteriores a Roma e outra a Bruxelas), nas que o equipo (ou equipos) do noso centro que resulta vencedor na súa categoría, comparte o premio co resto dos alumn@s para poder viaxar tod@s xunt@s, sen importar quen gaña e como premio a un traballo e esforzo colectivo. Con isto demostran que son bos oradores/as, pero sobre todo, que son mellores persoas.

Na imaxe podedes ver ao grupo no "Monumento ao Holocausto" (monumento memorial aos xudeus asasinados en Europa) de Berlín. Desexámoslle a mellor das experiencias mentres gozan desta merecida recompensa.