DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

PREME AQUÍ para informarte  das actividades desenvoltas no centro con motivo da cebración do Día Contra a Violencia de Xénero.

Aquí quedan os enlaces aos dous vídeos nos que se mostran as nosas iniciativas desenvoltas este ano.

VISITA AO ACIÑEIRAL DE CRUZUL

Nunha actividade organizada polo departamentos de Xeografía e Educación Física do centro, unha parto do alumnado da ESO achegouse ata este enclave do Concello de Becerreá para descubrir as características do aciñeiral máis septentrional de Europa.PREME AQUÍ para coñecer os detalles da actividade.

DÍA DA CIENCIA EN GALEGO

AQUÍ tes toda a información sobre os actos desenvoltos no instituto para conmemorar esta data, que entre outros incluíu a asistencia de parte do alumnado da ESO e Bac a unha videoconferencia realizada pola bióloga lucense Sonia Villapol, desde o seu centro de investigación en Houston (USA), charla que se desenvolveu na nosa lingua.

SAMAÍN 2020

A pesar da situación tan especial provocada pola crise sanitaria, no noso centro non deixamos de celebrar as tradicións nin desaproveitamos as actividade que enriquecen a vida cotiá do centro. Así,  pese ás dificultades, o Equipo de Dinamización Lingüística desenvolveu esta primeira actividade do curso, da que te podes informar premendo AQUÍ.

AINHOA E ANDREA, ALUMNA E EXALUMNA DO CENTRO, PROTAGONIZAN O ACTO DO "DÍA INTERNACIONAL DA MULLER RURAL" NA DEPUTACIÓN DE LUGO.

Na Deputación de Lugo tivo lugar o acto de conmemoración desta efeméride, e as dúas protagonistas deste acto foron escollidas como tales pola elaboración do vídeo que presentaron durante o confinamento derivado da pandemia da Covid-19, e que podes VER AQUÍ.

Se premes AQUÍ, podes acceder a toda a información sobre o acto recollida na prensa lucense, e estas son IMAXES que recollen distintos momentos do acto.

Os nosos parabéns a Ainhoa e Andrea pola súa iniciativa e pola perfecta simbiose de imaxe e poesía acadada no seu vídeo, así como pola súa toma de conciencia e exemplo como mulleres, mulleres rurais e mulleres comprometidas.

O EQUIPO SUBCAMPIÓN DO PARLAMENTO XOVEN 2020 RECIBE OS SEUS PREMIOS.

As catro compoñentes do equipo que participou na categoría da ESO no Parlamento Xoven 2020, no que acadaron o subcampionato deste torneo galego de debate escolar, así como o seu coordinador, recibiron o premio correspondente a este logro. Así, ademais do diploma que as acredita como participantes na última edición do torneo, foron recompensadas cunha tableta dixital á que seguramente lle sacarán un bo partido. Na foto podes ver aos cinco compoñentes do equipo amosando o premio (de esquerda a dereita: Nerea, Ainhoa, Alba, Anne e Jesús).

GUÍA DO CURSO 2020-21 PARA AS FAMILIAS

Xa está dispoñible a guía do curso 20-21 para as familias. Podes atopala no apartado "FAMILIAS-Información XERAL".

O NOSO CENTRO É O SEGUNDO INSTITUTO DA PROVINCIA DE LUGO CON MELLORES RESULTADOS NA ABAU ORDINARIA 2019-20.

Cun 100% de aprobados  na convocatoria ordinaria da ABAU desenvolta en xullo deste ano, o noso centro sitúase no 2º lugar entre os da provicia de Lugo, así como no grupo dos 10 primeiros de Galicia no que respecta ás cualificacións obtidas polo noso alumnado nestas probas. Despois da alteración que supuxo para todos nós a aparición da Covid-19 e das dificultades que tiveron que superar o profesorado, familias e alumnado de todos os niveis educativos, queremos transmitir os nosos parabéns ao alumnado de 2º de Bac, que nestas circunstancias amosaron compromiso e dedicación suficientes para superar o curso e posteriormente, aqueles e aquelas que optan por iniciar estudos de grao universitario, obter todos e todas un resultado positivo e destacado. Desexamos a Pablo D., Valeria, Bruno, Pablo F., Yolanda, Laura, Miguel, Elisa, Álvaro, Samara e Johana a mellor das sortes no proceso de admisión aos graos da súa elección e reiteramos  a nosa felicitación pola súa actitude e polos seus logros.

SUBCAMPIÓNS NA FASE FINAL DO PARLAMENTO XOVEN 2020 (CATEGORÍA ESO)

O luns 29 de xuño un equipo do IES de Becerreá, de novo, accedeu á final da deste torneo galego de debate escolar, na categoría da ESO, proclamándose subcampión despois de desenvolver os debates da fase final por videoconferencia desde as instalacións do noso centro.

O equipo, composto por Alba, Ainhoa e Anne de 4º, Nerea de 3º e coordinado por Jesús, tivo que gañar dous debates para acadar a final. No primeiro enfrontouse ao IES A Xunqueira II (Pontevedra), accedendo tras a súa vitoria ás semifinais, onde se impuxo ao equipo do Colexio SEK Atlántico, de Poio (Pontevedra). Despois dun moi axustado debate na final, proclamouse campión o Colexio Sagrada Familia, de Vilagarcía de Arousa.

AINHOA, ALUMNA DE 4º DA ESO, ELABORA E PUBLICA UN VÍDEO POÑENDO EN VALOR A SÚA CONTORNA E O ESTILO DE VIDA NO RURAL.

AQUÍ podes ver o eco que se fai a prensa sobre esta orixinal, emotiva e sinceira  iniciativa lavada a cabo por Ainhoa durante a primeira semana do confinamento, para o que contou coa colaboración doutra exalumna do centro, Andrea Valle, quen pon voz á gravación recitando dous dos seus poemas. Parabéns e grazas ao mesmo tempo por esta inciativa e polo seu éxito nas redes sociais e medios de comunicación.