LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO LIBROS E AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR 2018-19

Como informaramos no seu día, estas listaxes atópanse publicadas para a súa consulta no apartado "SECRETARÍA VIRTUAL".

CALENDARIO DE EXAMES DA CONVOCATORIA DE SETEMBRO

PREME AQUÍ para descargar o calendario e horario dos exames da convocatoria extraordinarias de setembro, no que tamén se inclúe outra información de interese.

OS EQUIPOS DO IES BECERREÁ, PARTICIPANTES NO "PARLAMENTO XOVE 2018" , VISITAN BERLÍN

Aproveitando o premio aos vencedores/as na categoría de Bacharelato, dotado con 5.000 €, o alumnado compoñente dos tres equipos participantes neste torneo galego escolar de debate, acompañados polos tres profesores coordinadores, atópanse de viaxe en Berlín, estancia que transcorrerá entre os días 29 de xuño e 4 de xullo. Esta é a cuarta viaxe deste tipo (dúas anteriores a Roma e outra a Bruxelas), nas que o equipo (ou equipos) do noso centro que resulta vencedor na súa categoría, comparte o premio co resto dos alumn@s para poder viaxar tod@s xunt@s, sen importar quen gaña e como premio a un traballo e esforzo colectivo. Con isto demostran que son bos oradores/as, pero sobre todo, que son mellores persoas.

Na imaxe podedes ver ao grupo no "Monumento ao Holocausto" (monumento memorial aos xudeus asasinados en Europa) de Berlín. Desexámoslle a mellor das experiencias mentres gozan desta merecida recompensa.

O IES DE BECERREÁ, CENTRO CON MAIOR NÚMERO DE PREMIOS INDIVIDUAIS NA "ESCOLA DE PRENSA EL PROGRESO".

AQUÍ, no blog do Equipo de Dinamización Lingüística do IES de Becerreá, tes toda a información sobre os premios acadados co noso xornal "O Progreso dos Ancares", elaborado polo alumnado que ves na imaxe. PARABÉNS A TOD@S!!

ENTREGA DO "V PREMIO DO IES DE BECERRÁ AO EMPREGO E DIFUSIÓN DA NOSA LINGUA E CULTURA NA COMARCA DOS ANCARES"

PREME AQUÍ para coñecer o acto de entrega desta quinta edición do premio creado a instancia do Equipo de Dinamización Lingüística do noso centro.

CONCERTO DE FIN DE CURSO

Como é tradición, celebramos o concerto de fin de curso o pasado xoves 14 de xuño, coas actuacións dos grupos de 3º, 4º da ESO, o alumnado de Música de 1º de Bac e o grupo de música tradicional "Obertura Galega", formado por alumnos e alumnas de 3º,4º, 1º de Bac e varios profesores do centro. Neste VÍDEO recóllense as actuacións referidas, entre as que destaca a de 1º de Bac, por ser a última que fixeron como alumnos e alumnas da materia de Música.

CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS 2018

Visita o BLOG DO EDL do nos centro para coñecer como celebramos as Letras Galegas 2018, vídeo incluído.

CELEBRACIÓN DO "WORLD ORIENTEERING DAY" 2018 NO IES DE BECERREÁ

Non sabes que é isto do "World Orienteering Day"? PREME AQUÍ para averigualo e para coñecer o obxectivo que se marcaba para este ano con esta efeméride.

E se queres saber como se desenvolveu a actividade que organizou o alumnado de 4º da ESO para celebralo, cunha eficacia e coordinación insuperables, PREME AQUÍ  e verás o vídeo que o reflicte.

ABRAHAM CUPEIRO FAI SOAR INSTRUMENTOS DOUTRAS ÉPOCAS NO IES DE BECERREÁ

O músico e profesor sarriá Abraham Cupeiro abraiounos a tod@s @s que acudimos á súa demostración musical chamada  "Resoando no pasado", realizada tanxendo instrumentos de vento que forman parte de distintas etapas da historia da humanidade, viaxando no tempo a través dos seus sons. A actividade foi planificada polo Dapartamento de Música do centro para o alumnado desta materia (ESO e 1º de Bac).

Con moitos dos instrumentos construídos por el mesmo, con gran dominio da técnica musical, pero tamén con bo humor e moi boa capacidade para comunicar co auditorio, a súa actuación resultounos moi didáctica, amena e diríamos que ata curta. Poderiamos estar alí por máis tempo escoitando e vendo a este profesor do Conservatorio da Coruña dar vida a instrumentos que, nalgúns casos, parecen froito da fantasía máis que  instrumentos aos que se lles pode facer soar de xeito harmónico. Non te perdas ningún dos catro vídeos que recollen a súa demostración, porque é unha experiencia inigualable que non che resultará indiferente!!

CELEBRACIÓN DA FESTA DOS MAIOS

Se queres ver como foi a primeira celebración desta tradición popular no noso centro, preme AQUÍ e poderás coñecer todos os detalles dos actos coordinados polo Equipo de Dinamización Lingüística.