FESTA DE NADAL NO IES DE BECERREÁ

Para despedir o trimestre e dar a benvida ás vacacións de Nadal: un miniconcerto a cargo do alumnado de 1º de Bac da materia de Música, moitas panxoliñas, comida para compartir, chocolate con roscón de Reis, os xa tradicionais doce "lacasitos" para despedir o ano académico e, sobre todo, moita e moi boa convivencia.

Se queres ver un pequeno vídeo do acontecido,preme aquí.

E aquí se queres ver as fotos que completan oa vídeo.

A tod@s boas festas e un venturoso 2017!!

4º DA ESO PARTICIPA NO PROXECTO "ESCOLA DE PRENSA" DE "EL PROGRESO"

Ademais doutros moitos traballos de interese realizados polo alumnado deste curso, premendo no enlace superiro poderás ler o relato sobre a experiencia da noticia anterior, a participación deste alumnado na "English Week" nos Peares.

ALUMNADO DE 4º NA "ENGLISH WEEK"

O alumnado de 4º da ESO que aparece na fotografía, atópase aproveitando unha semana de inmersión lingüística (inglés) no centro que a Consellería de Educación ten nos Peares. A actividade está convocada pola Consellería e foron seleccionados, por puntuación, 21 centros públicos galegos, entre eles o noso, por segunda vez en catro convocatorias.

Ao remate da actividade farán pública a súa experiencia nesta páxina web, incluíndo o relato de como se pode sobrevivir durante unha semana sen teléfono móbil !! Guiño

MAGOSTO 2016

De novo o alumnado de 4º da ESO e a súa titora empregáronse a fondo na organización dunha celebración colectiva para o noso alumnado da ESO (aínda que tamén se deixaron ver algúns alumn@s de BAC). O resultado: unha boa tarde de diversión, participación e convivencia (con castañas). O noso agradecemento a eles/elas pola experiencia!!

Aquí deixamos as fotos e o vídeo para que comprobedes  o resultado.

CELEBRACIÓN DO SAMAÍN 2016

Aquí deixamos as imaxes e o vídeo da celebración da festa do Samaín no noso centro. Poderás ver a escenificación da orixe da festa, a entrega de premios do concurso de relatos de terror e os doces cos que fomos agraciados tod@s. Para rematar a festa, Alba (alumna de música de 1º de Bac) ofreceu unha inesperada actuación, na que deixou constancia das súas excepcionais dotes para cantar.Rematamos co obrigado agradecemento pola organización e participación directa no acto ao alumando de 4º da ESO , ao EDL, e a titora e tamén responsable do Equipo de Normalización Lingüística pola súa coordinación e esforzo.

PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS

E AQUÍ PARA VER O VÍDEO

OS CLUBS DE LECTURA INICIAN A SÚA ACTIVIDADE

PREME AQUÍ para coñecer a información referida a esta actividade do noso centro para o curso 2016-17.

FESTA DE FIN DE CURSO 2015-16

Se o curso remata, o mellor é celebralo cantando! Pero no IES de Becerreá, ademais do concerto, aproveitamos para facer un "flashmob", unha merenda, o "momento cantaruxo" e unha pequena homenaxe a catro compañeiros/as que o merecían. E todo co esforzo e colaboración do alumnado de 4º da ESO. O noso agradecemento por proporcionarnos esta moi divertida xornada de convivencia para despedir un curso que remata con festa.

E como unha imaxe vale máis que mil palabras, aquí queda unha selección de FOTOS. Para ver os VÍDEOS (seis en total), visita a nosa canle de youtube. Bo verán e boas vacacións!!

ENTREGA DO "III PREMIO IES BECERREÁ Á PROMOCIÓN DA LINGUA E CULTURA GALEGAS NA COMARCA DOS ANCARES"

Terceira primavera xa para este galardón creado polo Equipo de Dinamización Lingüística do noso centro, cuxo acto de entrega tivo lugar o venres 3 de xuño, coa asistencia e intervención dos representantes das dúas agrupacións premiadas, a Asociación Cultural "Abrente" (As Nogais) e a Sociedade Deportiva Becerreá, do alcalde das Nogais, Jesús Núñez e do concelleiro de cultura do Concello de Becerreá, Claudio Vázquez. Como peche do acto, un grupo de alumnos/as da asociación, todos/as estudantes (ou ex-alumnos) do noso centro, agasalláronnos cun baile e varias pezas que nos serviron aos presentes para valorara o seu traballo e a súa competencia.

Nesta ocasión, as pezas da artesanía entregadas como galardón eran dous hórreos, elementos arquitectónicos comúns na nosa comarca, creados por Lolo, artesán afincado en Coro (Val de Rao, Navia). Que as pezas sexan sempre creacións dun artesán local é unha das premisas coas que se desenvolve este acto de entrega do premio.

DESPEDINDO A KERRY

Despois de tres cursos de convivencia xuntos/as e de colaborar co alumnado de inglés e da sección bilingüe, Kerry, a nosa profesora auxiliar de conversa (inglés), rematou a súa estancia con nós o día 31 de maio. Foi unha xornada emotiva, cargada de recordos, mensaxes de agradecemento e regalos (VER IMAXES). Seguirá en Galicia e seguro que nos veremos con frecuencia, pero non será o mesmo. Alegrámonos por ela pero sentímolo por nós. We will miss you!!

1º DA ESO ACODE Á XUNTANZA DO PICO SACRO PARA O ALUMNADO GALEGO PARTICIPANTE NO "PROXECTO DRAGAL"

Ao Pico Sacro, onde segundo a lenda viviu o último dragón galego, acudiu o alumando de 1º da ESO do IES de Becerreá para participar, xunto cos outros cinco centros galegos que comparten este proxecto multidisciplinar de animación á lectura, nunha longa xornada de aventuras, desventuras ("perdemos" case toda a puntuación obtida a mans doutro equipo mentres participabamos nunha das probas), duelos a espada, buscas de cofres e tesouros, invención de lendas, declaracións de amor,  ... ata finalmente ser ordenados donas e cabaleiros da "Orde do Dragal". Foi unha xornada de confraternización e convivencia con outros rapaces e rapazas que están a vivir a aventura de ler a triloxía "Dragal". E como mostra, AQUÍ ESTÁN ALGUNHAS IMAXES e aquí podes ver O VÍDEO desta lexendaria xornada.