IMPORTANTE: LIBROS DE TEXTO DIXITAIS EN 1º E 2º DA ESO PARA O CURSO 17/18

Queremos anunciar á nosa comunidade educativa que, segundo resolución provisional publicada o 20 de xullo pola Consellería de Educación, o IES de Becerreá foi seleccionado  para participar no Proxecto E-Dixgal  a partir do vindeiro curso 2017-18. Isto supón que o alumnado ao que se dirixe, de 1º e 2º da ESO, terá libros dixitais e un ordenador persoal á súa disposición, como substitutos do libro de texto tradicional. Cando elaboramos o noso proxecto para participar no proceso de selección dos 30 centros que se escollerían, decidimos que participasen nel todas as materias destes cursos, agás Inglés (de momento). Así, e aínda que a normativa só esixe un número mínimo de seis materias en cada curso, nós participaremos con dez materias en 1º da ESO e con once en 2º. Isto supón que en ningunha das materias incluídas se precisa adquirir libros de texto.

NOVA DISTRIBUCIÓN DAS SESIÓNS LECTIVAS DENTRO DO NOSO HORARIO

Nos apartados "INFORMACIÓN FAMILIAS" e "INFORMACIÓN ALUMNADO" podes consultar a nova distribución das sesións lectivas dentro do horario do centro.

HORARIO DE EXAMES DA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO 2017.

Nos apartados "INFORMACIÓN FAMILIAS" e "INFORMACIÓN ALUMNADO" podes consultar este horario.

4º DA ESO NO PROXECTO "ESCOLA DE PRENSA", DO DIARIO "EL PROGRESO".

Preme aquí para informarte a fondo sobre este proxecto e o noso alumnado participante, e para ver o vídeo co que se presentaron a dito proxecto e que resultou vencedor do concurso.

@S COMPOÑENTES DOS EQUIPOS DE DEBATE DO "PARLAMENTO XOVE 2017", PREGOEIROS DAS FESTAS DE SAN XOÁN (BECERREÁ)

Por segundo ano consecutivo, e en recoñecementos aos seus méritos e esforzo, o Concello de Becerreá invitou aos compoñentes dos nosos equipos de debate a inaugurar as festas do San Xoán becerrense coa lectura do pregón.

Orixinal e emotivo, aquí podes ver o vídeo do mesmo.

"AS CINSAS DO APÓSTOLO": UNHA VIAXE NO TEMPO DESDE O IES DE BECERREÁ.

Presentámosvos unha curtametraxe, froito dun traballo interdisciplinar levado a cabo con moito esforzo e entusiasmo polo profesorado participante e o alumnado protagonista, a quen temos que darlles o máis sonoro aplauso e as nosas felicitacións polo traballo desenvolto, polo resultado que se reflicte no vídeo e pola experiencia educativa para tod@s. E non esquecemos agradecer a colaboración da Fundación TIC, que cos medios técnicos de gravación e edición e os medios humanos postos á nosa disposición, fixeron posible este resultado, que foi presentado ao alumnado e profesorado do centro ao remate do curso, e aos veciños de Becerreá na Casa da Cultura, coincidindo coas festas de San Xoán.

Para coñecer máis a fondo este proxecto, PREME AQUÍ e lerás o artigo da nosa revista "A Rebola" no que se explica con detalle todo o proxecto. Para ver a curta, PREME AQUÍ. E para ver as fotos das presentacións, AQUÍ.

CONCERTO DE FIN DE CURSO

Na tarde do xoves 22 de xuño tivo lugar o concerto de fin de curso, a cargo do alumnado da materia de Música, e no que tamén colaboraron algúns pofesores do centro. Foi o último concerto para o alumnado de 1º de Bac, que tivo palabras de recoñecemento para Luz, a súa profesora da materia durantes estes anos.

AQUÍ podes ver o vídeo do concerto e AQUÍ algunhas das fotos seleccionadas. O resto das imaxes quedan gardadas na biblioteca do centro, a disposición de quen queira copias das mesmas.

ENTREGA DO "IV PREMIO IES BECERREÁ Á PROMOCIÓN DA LINGUA E CULTURA GALEGAS NA COMARCA DOS ANCARES"

Nun moi emotivo acto celebrado o venres 9 de xuño, procedemos a facer entrega dos galardóns da IV edición deste premio, creado polo Equipo de Dinamización Lingüística do noso centro. Os galardoados en cada unha das modalidades do premio, Helena Villar Janeiro e o "Restaurante Villacol" (Noceda-As Nogais), recolleron, despois dunhas intervencións cargadas de emoción, as dúas pezas artísticas elaboradas polo artesán local José Luís Álvarez (ex-alumno do noso centro). No acto tamén interveu o representante do Concello de Becerreá e amigo da infancia da escritora, Claudio Vázquez, así como un grupo de alumnos e alumnas de 1º de Bac para recitar dous poemas da autora premiada. Finalmente, Helena fixo doazón, para a nosa biblioteca, dalgúns exemplares de libros da súa colección particular, algún dos cales merece ser exposto publicamente debido non só ao seu valor literario, senón por tratarse tamén de auténticas pezas de artesanía.

Os parabéns de toda a comunidade educativa a Helena e ao Restaurante Villacol, así como o recoñecemento a súa labor, esperando que os froitos dos seus esforzos a prol da nosa lingua e cultura permanezan como exemplo.

ÉXITO DO EQUIPO DO IES DE BECERREÁ NO "TORNEO ESCOLAR DE DEBATE", CELEBRADO EN MADRID.

PREME AQUÍ para coñercer o magnífico papel xogado polo equipo do noso centro, que participou por primeira vez neste concurso estatal de debate e que colleitou un novo éxito. Parabéns!!

UNHA VIAXE EN IMAXES