INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN

Información de interese e formulario para presentación de candidatura

MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR 2018-2020

ESTA é a constitución do Consello Escolar do noso centro despois das eleccións celebradas en novembro de 2018. O próximo proceso electoral para a renovación do mesmo terá lugar en novembro de 2020.

INFORMACIÓN SOBRE AS ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR E PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS

PREME AQUÍ para descargar o documento que contén a información completa sobre todo o proceso de renovación do Consello Escolar que se celebra cada dous anos (postos a renovar, presentación de candidaturas, procedemento de votacións, datas de votación, ...).

AQUÍ podes obter o formulario para presentar a túa candidatura ás eleccións polo sector da comunidade educativa ao que pertenzas (familias, alumnado ou profesorado).