INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN

Información de interese e formulario para presentación de candidatura

MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

ESTA é a constitución do Consello Escolar do noso centro despois das eleccións celebradas en novembro de 2021. O próximo proceso electoral para a renovación do mesmo terá lugar en novembro de 2022 (xa que a última renovación do 2021 correspondería tela feito en novembro de 2020, pero foi adiada pola situación sanitaria naquel momento).

INFORMACIÓN SOBRE AS ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR E PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS 2022

PREME AQUÍ para descargar o documento que contén a información completa sobre todo o proceso de renovación do Consello Escolar que se celebra cada dous anos (postos a renovar, presentación de candidaturas, procedemento de votacións, datas de votación, ...). AQUÍ podes obter o formulario para presentar a túa candidatura ás eleccións polo sector da comunidade educativa ao que pertenzas (familias, alumnado ou profesorado). ESTE É O CALENDARIO completo do proceso, que rematará coa constitución do novo Consello Escolar. ESTAS SON AS CANDIDATURAS presentadas desde os distintos sectores da nosa comunidade educativa.