INFORMACIÓN ALUMNADO

PROXECTO "STEMweek" PARA ALUMNADO DE 3º E 4º DA ESO

DECARGA AQUÍ a convocatoria para a realización de actividades formativas STEM (Ciencias, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas), en lingua inglesa, na que so ofrece a información para a solicitude (a realizar polas familias), prazos, quendas de participación, ... Os capítulos máis importantes desta convocatoria aparecerán subliñados en amarelo, para facilitar a revisión da mesma.

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DA ESO

Se queres informarte e participar nestes premios convocados para o alumnado que remata a ESO cunha nota media igual ou superior a 9 puntos nesta etapa, preme neste enlace e poderás ler a Orde de convocatoria do premio (DOG), estando resaltados aqueles que son de maior interese e ofrecen a información máis importante.

CALENDARIO DE EXAMES PARA RECUPERACIÓN DE MATERIAS PENDENTES NA ESO

ESTE é o calendario de exames para recuperar materias pendentes de cursos anteriores na ESO, en caso de ter que realizalos. Terán lugar entre o luns 28 e xoves 31 de maio.

RELACIÓN DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA CURSAR BAC O VINDEIRO CURSO.

Todo o alumnado que, procedente doutros centros distintos, presentou solicitude de admisión no IES de Becerreá para cursar estudos de Bac a partir do vindeiro curso, aparece como admitido na listaxe definitiva publicada xa nos taboleiros do centro, despois de rematar o prazo previsto para reclamacións á listaxe provisional.

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/2018

Se queres informarte e participar nestes premios convocados para o alumnado que remata 2º de BAC cunha nota media igual ou superior a 8,75 puntos nesta etapa, preme neste enlace e poderás ler a Orde de convocatoria do premio (DOG) e un extracto da mesma.

AXUDAS PARA A FORMACIÓN DO ALUMNADO EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

PREMENDO AQUÍ podes obter información sobre a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

PREME AQUÍ e obterás o protocolo de funcionamento do noso comedor escolar, onde se recolle información de importancia sobre este servizo para as familias e os/as usuarios/as do mesmo (tipo de xestión do comedor, obxectivos, menús, normativa básica, obrigas o normas para as familias e alumnado, ...).

MENÚS TRIMESTRAIS NO COMEDOR ESCOLAR.

Neste apartado ofrecerase a información sobre os menús do comedor do centro.

PREME AQUÍ para coñecer os menús correspondentes ao 3º trimestre do curso 2017-18, seleccionados pola empresa concesionaria do servizo do comedor escolar para o presente curso, GESCOR. Estes menús, aprobados pola Consellería de Educación e escollidos pola empresa, poden sufrir algunha modificación lixeiria (sen cambiar a natureza dos compoñentes) para adaptalos aos gustos maioritarios do noso alumnado, e sen esquecer que deben cumprir cos requerimentos establecidos pola Consellería de Educación respecto dunha dieta saudable para os/as comensais.

Queremos tamén recordar que os menús que se serven non se subministran mediante "catering", senón que se cociñan diariamente nas instalacións do centro.

HORARIOS DE GRUPOS 17-18

CONSULTA AQUÍ os horarios dos grupos para o curso 2017-2018, coa materia ou materiascor respondente a cada período e o nome do profesor/a que imparte a materia.

CALENDARIO ESCOLAR DO IES DE BECERREÁ 2017-18

Preme aquí para coñecer ao detalle todo o relacionado co calendario escolar do noso centro: datas das avaliacións, días non lectivos, ...