INFORMACIÓN ALUMNADO

SOLICITUDE BECAS ENSINANZAS POSTOBRIGATORIAS 24-25

DESCARGA AQUÍ información básica sobre a convocatoria 24-25.

DOCUMENTO INFORMATIVO sobre o procedemento telemático de solicitude.

AQUÍ podes descargar a resolución de convocatoria publicada no BOE.

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO DA ESO E BAC 23-24

DESCARGA AQUÍ o resumo que ofrecemos da resolución da Consellería de Educación (publicada o día 1 de marzo), pola que se ditan instrucións para desenvolver, por primeira vez, a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato no curso 2023/24. Si se desexa participar nas probas específicas que se mencionan, os centros educativos temos de prazo ata o día 15 de marzo para inscribir  telematicamente ao alumnado que o desexe. Agradécese que aquelas persoas que poida ter interese na inscrición da proba fagan a súa solicitude antes desa data. PREMENDO AQUÍ poderías acceder a unha demo das probas de acreditación.

AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS (ALUMNADO DE BAC)

DESCARGA AQUÍ a convocatoria de axudas (DOG do 12 de febreiro) para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado de 1º e 2º de Bac, en réxime de concorrencia competitiva. Aparece subliñada a información máis interesante, tanto para obter unha noción de todo o proceso como para a realización mesma da solicitude. AQUÍ podes descargar un cartel informativo coa información resumida e AQUÍ unha guía para acceder á aplicación "Axudasle", desde a que se pode facer a solicitude ou consultar listaxes e outra información.

PROHIBICIÓN DE USO DOS TELÉFONOS MÓBILES NOS CENTROS EDUCATIVOS POR PARTE DO ALUMNADO

AQUÍ podes descargar a Orde da Consellería de Educación que regula a utilización dos teléfonos móbiles nos centros educativos por parte do alumnado. A información de maior interese aparece no Anexo da mesma (a partir da páxina 7, aparecendo subliñado o contido máis importante).

CALENDARIO EXAMES RECUPERACIÓN MATERIAS PENDENTES 1º BAC

Se tes algunha materia pendente de 1º de Bac, DESCARGA AQUÍ  o calendario fixado para a celebración dos exames, que se desenvolverán entre os días 15 e 19 de abril.

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

PREME AQUÍ e obterás o protocolo de funcionamento do noso comedor escolar, onde se recolle información de importancia sobre este servizo para as familias e os/as usuarios/as do mesmo (tipo de xestión do comedor, obxectivos, menús, normativa básica, obrigas o normas para as familias e alumnado, ...).

MENÚS MENSUAIS DO COMEDOR ESCOLAR.

Neste apartado ofrecerase a información sobre os menús do comedor do centro. AQUÍ podes descargar o menú para o 3º trimestre, ofrecido pola empresa concesionaria do servizo do comedor para o curso 23-24, "Eurest Colectividades S.L." . NESTE ENLACE pódese consultar a información que ofrece a Consellería de Educación sobe os seus menús e as características e propiedades dos mesmos.

NEVEGAR SEGURO POR INTERNET

ESTA É UNHA A GUÍA que ofrece información ás familias para que os nosos fillos/as poidan sacar o máximo proveito da web, ao tempo que evitan os seus riscos. Na dirección www.edu.xunta.es/navegaconrumbo pódese atopar máis información.

Axuda ao teu fillo/a a compartir de forma segura a través da rede. INFORMATE AQUÍ.

GUÍA CONTRA O MALTRATO ESCOLAR.

Se PREMES AQUÍ, poderás acceder a unha guía válida para que calquera membro da nosa comunidade escolar (pais, alumnado, docentes ...) poida entender mellor o fenómeno do maltrato escolar e así evitalo ou combatilo coa maior eficacia posible. Máis que unha guía infalible, é un documento que nos debe levar á reflexión sobre un tema tan delicado como este. Esperamos que sexa de valor para todos e todas.