INFORMACIÓN ALUMNADO

INSTRUCIÓNS PARA O DESENVOLVEMENTO DO 3º TRIMESTRE

BOLETÍNS DE NOTAS DA 2ª AVALIACIÓN

AS FAMILIAS QUE, POR NON TER DESCARGADA A APLICACIÓN "ABALAR MÓBIL", NON RECIBIRON OS BOLETÍNS DAS CUALIFICACIÓNS POR VÍA TELEMÁTICA NESA APLICACIÓN, PODEN SOLICITALO MEDIANTE CORREO ELECTRÓNICO DIRIXIO AO CENTRO (ies.becerrea@edu.xunta.gal) Lémbrase que deben identificarse mediante imaxe do DNI da persoa solicitante (proxenitores/titores legais ou o propio alumno/a se é maior de idade).

"ENCONTROS VIRTUAIS" DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA PARA ALUMNADO DA ESO

A pesar da situación na que todos nos encontramos, a Universidade de Santiago de Compostela (Campus de Lugo e Santiago) non quere deixar de acercarse ó estudantado de secundaria e está organizando os “Encontros Virtuais”  orientados a estudantes de secundaria e ás súas familias e, por extensión, a toda a sociedade.

Os “Encontros Virtuais” da USC, terán lugar en pleno confinamento a vindeira semana, os días 6, 7 e 8 de abril (luns, martes e mércores de Semana Santa), a través da Web da USC.

Esta páxina Web estará dispoñible dende o sábado, día 4 de abril, na dirección

A través desta páxina os alumnos e alumnas encontrarán:

CALENDARIO DE EXAMES DA CONVOCATORIA EXTRAORDINARA (XUÑO) DE 2º DE BAC.

ESTE é o calendario de exames para a recuperación de materias pendentes de 2º de BAC, do curso 2018/19.

CONVOCATORIA PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHARELATO 2018-19.

AQUÍ podes descargar a orde da convocatoria dos premios extraordinarios de Bac 2018-19, onde aparecen suliñados os aspectos máis importantes. O prazo de presentación das solicitudes abrangue desde o 29 de abril ao 28 de maio.

CALENDARIO DE EXAMES PARA RECUPERACIÓN DE MATERIAS PENDENTES NA ESO

No mes de maio  de 2019 expoñeremos o calendario de exames das materias da ESO pendentes de cursos anteriores.

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

PREME AQUÍ e obterás o protocolo de funcionamento do noso comedor escolar, onde se recolle información de importancia sobre este servizo para as familias e os/as usuarios/as do mesmo (tipo de xestión do comedor, obxectivos, menús, normativa básica, obrigas o normas para as familias e alumnado, ...).

MENÚS MENSUAIS DO COMEDOR ESCOLAR.

Neste apartado ofrecerase a información sobre os menús do comedor do centro.

NORMAS DE ESTILO NA REALIZACIÓN DE TRABALLOS ESCRITOS

Preme no arquivo adxunto para coñercer as normas de estilo para a presentación de traballos escritos.

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO DO IES DE BECERREÁ

PREME AQUÍ para descargar o noso Proxecto Educativo (PEC), que define o noso modelo organizativo e pedagóxico. Este documento tamén recolle importantes aspectos normativos académicos sobre a ESO e o BAC que serán do teu interese.