INFORMACIÓN ABAU

Información moi importante para o alumnado que realizará as probas de Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade.

MATRÍCULA ABAU E CALENDARIO DA CONVOCATORIA ORDINARIA

ESTE é o documento que recolle información completa sobre as datas, prazos e procedementos das distintas fases das probas, referida á convocatoria ordinaria de xullo: entrega das cualificacións de 2º de BAC, prazo de reclamacións as cualificacións en 2º de BAC, procedemento para a matrícula nas probas, prezos de taxas, datas dos exames, data de publicación das cualificacións, prazos de reclamación ás cualificacións, recollida das tarxetas de cualificacións, ...

HORARIO DA ABAU 2020 E OUTRA INFORMACIÓN DE INTERESE

AQUÍ   podes obter o horario da convocatoria ordinaria da ABAU, así como outra información de interese para ti (instrucións para o alumnado, estrutura da proba, modelos de exames, ...).

NOVOS TÍTULOS DE GRAO E GRAOS ABERTOS NO SISTEMA UNIVERSITARIO GALEGO

PREME AQUÍ para obter información sobre os tres novos títulos de grao incorporados ao Sistema Universitario Galego, así como da creación dos tres primeiros graos abertos en Galicia.

MODELOS DE EXAMES PARA A ABAU 2020

Dado que xa coñecemos as disposicións normativas que regulan as probas, a CIUG considerou necesario proceder á publicación dos novos modelos de exame para as ABAU 2020 que podes descargar aquí, e que están aloxados na páxina web da CIUG.

NOVAS DATAS PARA A ABAU

Esta é a nota informativa da Consellería sobre as novas datas seleccionadas para a ABAU 19-20: 7, 8 e 9 de xullo.

VÍDEO EXPLICATIVO SOBRE A ABAU

Aquí tes o víde creado pola CIUG para explicar ao alumnado cuestións básicas sobre a realización das probas de avaliación do bacharelato para o acceso á universidade (ABAU).

PREGUNTAS FRECUENTES SOBRE A ABAU E O ACCESO A GRAOS UNIVERSITARIOS

A Comisión Interuniversitaria de Galicia vén de publicar na súa páxina web https://ciug.gal unha escolma das preguntas máis frecuentes formuladas desde os centro educativos nos últimos anos. Trátase deste xeito de dar resposta a múltiples preguntas tanto sobre as propias probas como sobre o proceso de acceso á universidade para as tres universidades galegas. Esta escolma está dividida en dous apartados: PREMENDO AQUÍ verás as preguntas relacionadas coa ABAU e AQUÍ as que fan referencia ao acceso a graos.

CAMBIOS IMPORTANTES PARA ABAU 2020

ESTE é o documento onde se recollen cambios nalgúns aspectos da proba (datas, convocatorias para matrícula nos graos universitarios, ...), especialmente no capítulo de reclamacións ás cualificacións dos exames. Como outro dos cambios importantes consiste en reconfirmar que se desexa continuar las listaxes de agarda para o chamamento á matrícula, AQUÍ tes un texto exemplificando cando facelo en cada momento.

HORARIO ABAU EXTRAORDINARIA XULLO 2019

PREME AQUÍ para coñecer o calendario e o horario dos exames da proba extraordinaria da ABAU, a desenvolver ne mes de xullo.

MANUAL DE USO DA APLICACIÓN INFORMÁTICA "NERTA" PARA O ALUMNADO

DESCARGA AQUÍ as instrucións da CIUG sobre a aplicación informática Nerta, dirixidas ao alumnado da ABAU. Como sabes, a través desta aplicación,  serás informado e deberás xestionar todo o relacionado coas probas (cualificacións, nota de acceso á universidade, reclamacións, preinscrición en graos universitarios, ...).