Información XERAL

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Desde hoxe, 6 de xullo, quedan publicadas no taboleiro de anuncios do vestíbulo do edificio novo (fronte á Secretaría) as LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, nas que non aparecen solicitantes excluídos/as. Ábrese agora un prazo de dous días para formular as reclamacións que estimen oportunas.

Neste documento recóllese, de momento, a cantidade de libros de texto que correspondería a cada alumno/a solicitante. Será en setembro, cando se publiquen as listaxes definitivas despois da matrícula do alumnado con materias pendentes, cando se estableza a relación concreta dos títulos dos libros que lle corresponden a cada alumno/a.

INFORMACIÓN DE INTERESE DURANTE A SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS.

INFORMACIÓN SOBRE O CORONAVIRUS

PREMENDO AQUÍ poderás ler a información que a Consellería de Educación pon a disposición dos centros educativos e de cada comunidade escolar sobre este asunto.

CONVOCADAS ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA O ALUMNADO DA ESO E BAC

Premendo neste enlace, http://www.edu.xunta.es/axudasle, poderás acceder á nota informativa do 26 de febreiro sobre o procedemento para solicitar estas actividades, que teñen por obxectivo mellorar as competencias comunicativas nunha lingua estranxeira. Lembrade que o prazo de solicitude comeza o 27 de febreiro e remata o 26 de marzo.

INFORMARCIÓN SOBRE RESERVA DE PRAZA E SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-21

Unha vez finalizado o prazo de entrega de solicitudes de admisión, comunicamos que todos os alumnos e alumnas que, procedentes doutros centros, solicitaron cursar estudos de Bacharelato no noso centro foron admitidos/as e figuran na listaxe provisional de admisión. Esta listaxe provisional pasará automaticamente a ser difinitiva se non se producen reclamacións á mesma. Desde hoxe, 4 de xuño, ábrese un período de tres días hábiles para formular reclamacións a esta listaxe provisional.

COMO DESCARGAR E UTILIZAR A APLICACIÓN "abalarMóbil" PARA AS FAMILIAS.

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fill@s (incluídas as notas) a través do teléfono móbil  ou tableta dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

PREME AQUÍ para ver a guía publicada pola Consellería de Educación para descarga e aproveitamento da aplicación. E AQUÍ para ver o vídeo explicativo deste proceso.

GUÍA DO CURSO 2019-20 PARA AS FAMILIAS

Esta é a pequena guía do curso que contén información básica, de utilidade para as familias, sobre diversos aspectos do funcionamento do centro e sobre outras cuesitións relativas ao grupo do que forme parte o seu fillo/a. Está especialmente deseñada para os cursos da ESO, aínda que é de aproveitamento para todo o alumnado. Esta información complétase coa que xa está a disposición das familias e outra que se vai ofrecendo, desde este mesmo apartado da nosa web, ao longo do curso.

HORARIOS DE GRUPOS 19-20

CONSULTA AQUÍ os horarios dos grupos para o curso 2019-2020, coa materia ou materias correspondente a cada período e o nome do profesor/a que  a imparte.

CALENDARIO ESCOLAR DO IES DE BECERREÁ 2019-20

ESTE É O CALENDARIO ESCOLAR do presente curso, para coñecer ao detalle datas das avaliacións, xornadas non lectivas, efemérides, ...

HORARIO DO PROFESORADO PARA A ATENCIÓN DAS FAMILIAS 2019-20

Este é o plano completo que recolle o horario de todo o profesorado do centro para a atención ás familias. Recórdase que é importante avisarnos cuns días de antelación, se é posible, para asegurarnos a posibilidade de poder recibir ás familias que o soliciten na data que se prentende.