Información XERAL

CONVOCADAS ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA O ALUMNADO DA ESO E BAC

Premendo neste enlace, http://www.edu.xunta.es/axudasle, poderás acceder á nota informativa do 26 de febreiro sobre o procedemento para solicitar estas actividades, que teñen por obxectivo mellorar as competencias comunicativas nunha lingua estranxeira. Lembrade que o prazo de solicitude comeza o 27 de febreiro e remata o 26 de marzo.

INFORMARCIÓN SOBRE RESERVA DE PRAZA E SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-21

PREME AQUÍ para obter a información respecto aos procedementos a seguir en cada un dos casos, prazos a respectar e outra información de interese sobre a reserva de praza e a solicitude de admisión para realizar estudos no noso centro o próximo curso.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS

PREME AQUÍ para coñecer a listaxe definitiva para o reparto de libros de texto do fondo solidario (3º e 4º ESO), que inclúe a cantidade e os títulos dos libros que corresponden, por renda, a cada alumno/a. Esta listaxe pode tamén consultarse nos taboleiros do centro, e quedará unha copia nas aulas correspondentes, para que o alumnado poida recordar, en todo momento, cales son os libros de texto en préstamo.

COMO DESCARGAR E UTILIZAR A APLICACIÓN "abalarMóbil" PARA AS FAMILIAS.

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fill@s (incluídas as notas) a través do teléfono móbil  ou tableta dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

PREME AQUÍ para ver a guía publicada pola Consellería de Educación para descarga e aproveitamento da aplicación. E AQUÍ para ver o vídeo explicativo deste proceso.

GUÍA DO CURSO 2019-20 PARA AS FAMILIAS

Esta é a pequena guía do curso que contén información básica, de utilidade para as familias, sobre diversos aspectos do funcionamento do centro e sobre outras cuesitións relativas ao grupo do que forme parte o seu fillo/a. Está especialmente deseñada para os cursos da ESO, aínda que é de aproveitamento para todo o alumnado. Esta información complétase coa que xa está a disposición das familias e outra que se vai ofrecendo, desde este mesmo apartado da nosa web, ao longo do curso.

HORARIOS DE GRUPOS 19-20

CONSULTA AQUÍ os horarios dos grupos para o curso 2019-2020, coa materia ou materias correspondente a cada período e o nome do profesor/a que  a imparte.

CALENDARIO ESCOLAR DO IES DE BECERREÁ 2019-20

ESTE É O CALENDARIO ESCOLAR do presente curso, para coñecer ao detalle datas das avaliacións, xornadas non lectivas, efemérides, ...

HORARIO DO PROFESORADO PARA A ATENCIÓN DAS FAMILIAS 2019-20

Este é o plano completo que recolle o horario de todo o profesorado do centro para a atención ás familias. Recórdase que é importante avisarnos cuns días de antelación, se é posible, para asegurarnos a posibilidade de poder recibir ás familias que o soliciten na data que se prentende.

NOVA NORMATIVA SOBRE AS AVALIACIÓNS FINAIS DE BACHARELATO E ESO

DESCARGA AQUÍ o Real Decreto-lei que regula, desde decembro de 2016, as avaliacións finais do Bacharelato e da ESO. No caso do Bacharelato, está avaliación final de etapa só será válida para o acceso aos estudos universitarios de grao, e xa non é precisa para acadar a titulación nesta etapa. Con respecto á da ESO, esta xa non ten valor académico (no se realizará para obter o título de graduado en ESO) e só terá valor diagnóstico, sendo realizada polos centros que cada ano se seleccionen.

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO DO IES DE BECERREÁ

PREME AQUÍ para descargar o noso Proxecto Educativo (PEC), que define o noso modelo organizativo e pedagóxico. Este documento tamén recolle importantes aspectos normativos académicos sobre a ESO e o BAC que serán do teu interese.