Información XERAL

ABERTO PRAZO DE SOLICITUDE DE BOLSAS PARA ENSINANZAS NON OBRIGATORIAS.

PREME AQUÍ para acceder á información de interese sobre a solicitude de bolsas para cursar estudos postobrigatorios, tanto universitarios como non universitarios.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO LIBROS E LISTAXE DE BENEFICIARIOS AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

PREME AQUÍ para coñecer a listaxe provisional de admitidos/as para o reparto de libros de texto do fondo solidario (3º e 4º ESO), que inclúe a cantidade de libros que corresponde, por renda, a cada alumno/a.

AQUÍ podes descargar a listaxe de beneficiarios/as das axudas para a adquisición de material escolar.

A partir da data da publicación destes documentos (xoves 11 de xullo), establécese un período de dous días para que se poidan formular reclamacións ás mesmas. Estas listaxes tamén se expoñen no taboleiro informativo do noso centro.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

ESTE é o calendario das probas extraordinarias de setembro, no que tamén se recollen as datas e horario de entrega de notas, reclamacións e matrícula.

INFORMACIÓN SOBRE "FONDO SOLIDARIO" LIBROS TEXTO 19/20 E AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR

PREME AQUÍ para descargar a nota informativa sobre o "fondo solidario" de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar, que recolle o máis salientable sobre os procedementos de solicitude, e AQUÍ para descargar a Orde que as regula (publicada no DOG o luns 20 de maio)

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES FORMATIVAS "STEM" EN LINGUA INGLESA ("STEMWEEK")

DESCARGA AQUÍ a orde que regula o procedemento de solicitude de axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, e que contén toda a información precisa sobre esta cuestión. Esta solicitude debe ser realizada polas familias, preferentemente por medios electrónicos. As axudas e actividades están dirixidas ao alumnado de 3º e 4º da ESO e o prazo de presentación da solicitude abarca do 30 de abril ao 30 de maio.

INFORMACIÓN SOBRE PROCESO DE RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2019/20

Na "Secretaría Virtual" desta páxina web está dispoñible información e documentación sobre estes dous procesos.

COMO DESCARGAR E UTILIZAR A APLICACIÓN "abalarMóbil" PARA AS FAMILIAS.

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fill@s (incluídas as notas) a través do teléfono móbil  ou tableta dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

PREME AQUÍ para ver a guía publicada pola Consellería de Educación para descarga e aproveitamento da aplicación. E AQUÍ para ver o vídeo explicativo deste proceso.

GUÍA DO CURSO 2018-19 PARA AS FAMILIAS

Esta é a pequena guía do curso que contén información básica, de utilidade para as familias, sobre diversos aspectos do funcionamento do centro e sobre outras cuesitións relativas ao grupo do que forme parte o seu fillo/a. Está especialmente deseñada para os cursos da ESO, aínda que é de aproveitamento para todo o alumnado. Esta información complétase coa que se vai ofrecendo desde este mesmo sitio web ao longo do curso.

HORARIOS DE GRUPOS 18-19

CONSULTA AQUÍ os horarios dos grupos para o curso 2018-2019, coa materia ou materias correspondente a cada período e o nome do profesor/a que  a imparte.

CALENDARIO ESCOLAR DO IES DE BECERREÁ 2018-19

ESTE É O CALENDARIO ESCOLAR do presente curso, para coñecer ao detalle datas das avaliacións, xornadas non lectivas, efemérides, ...