SECRETARÍA VIRTUAL

Aquí podes atopar distinta documentación para descargar e cumprimentar.

IMPRESOS E DOCUMENTACIÓN

PREME SOBRE A DOCUMENTACIÓN QUE PRECISES da lista inferior e poderás descargar os ficheiros. Se tes algunha dúbida, acude á Secretaría do centro, chama ao teléfono 982 82 82 92/95, ou envíanos un correo a ies.becerrea@edu.xunta.gal e axudarémosche.

-IMPRESOS MATRÍCULA 18-19

- RUTAS DE TRANSPORTE PARA MATRÍCULA 18-19

- AUTODECLARACIÓN COMEDOR ESCOLAR

INFORMACIÓN SOBRE RESERVA DE PRAZA E ADIMISIÓN DE ALUMNADO PARA CURSO 2019-2020

PREME AQUÍ para descargar a folla informativa sobre reserva de prazas e admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2019-2020. Para calquera aclaración, ponte en contacto coa Secretaría do centro.

Na sección de impresos e documentación desta Secretaría Virtual, pódese descargar o impreso de solicitude  de admisión (ED550B) para o vindeiro curso (impreso editable).

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS 2018-19

PREME AQUÍ para coñecer a listaxe DEFINITIVA de alumnado admitido (non hai alumnado excluído) para a adxudicación de libros de texto do fondo solidario, que inclúe a relación de libros que corresponde, por renda"per capita" familiar, a cada alumno/a.

Por outra parte, están dispoñibles na secretaría os vales correspondentes ás solicitudes admitidas para axuda na adquisición de material escolar (que non excedan os 5.400 € de renda familiar per cápita).