IMPRESOS E DOCUMENTACIÓN

PREME SOBRE A DOCUMENTACIÓN QUE PRECISES da lista inferior e poderás descargar os ficheiros. Se tes algunha dúbida, acude á Secretaría do centro, chama ao teléfono 982 82 82 92/95, ou envíanos un correo a ies.becerrea@edu.xunta.gal e axudarémosche.

-IMPRESOS MATRÍCULA 17-18

- RUTAS DE TRANSPORTE PARA MATRÍCULA 17-18

- AUTODECLARACIÓN COMEDOR ESCOLAR

INFORMACIÓN SOBRE PROCESO DE RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN DO ALUMNADO.

A normativa que regula o proceso de admisión do alumando nos centros educativos, aparece recollida tanto no decreto 254/2012, do 13 de decembro (DOG do 26 de decembro), como na orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo).

O nº de postos escolares ofertado no IES de Becerreá para o próximo curso son:

ESO: 30 alumnos/as (un grupo)

BAC: 33 alumnos/as (un grupo)

Os prazos de presentación de solicitudes de reserva de praza e admisión son os seguintes:

- do 1 ao 15 de febreiro de cada ano, para o alumnado que, procedente dos dous centros  adscritos (CEIP San Xoán e CEIP As Nogais), reservan praza no noso centro (Anexo I).

A listaxe definitiva do alumnado admitido publicarase antes do 28 de febreiro.