Información COMEDOR

INFORMACIÓN DE UTILIDADE PARA AUTODECLARACIÓN E ALUMNADO QUE SOLICITA, POR 1ª VEZ, COMEDOR ESCOLAR SIN SER USUARIO LEXÍTIMO DE TRANSPORTE (vivenda a menos de 2 kilómetros do centro).

DESCARGA AQUÍ o documento que recolle información de utilidade para cumprimentar a autodeclaración de prezos do comedor escolar e información de interese para aquel alumnado que solicita ser usuario do servizo pero non é usuario lixítimo de transporte escolar.

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

PREME AQUÍ e obterás o protocolo de funcionamento do noso comedor escolar, onde se recolle información de importancia sobre este servizo para as familias e os/as usuarios/as do mesmo (tipo de xestión do comedor, obxectivos, menús, normativa básica, obrigas o normas para as familias e alumnado, ...).

MENÚS MENSUAIS DO COMEDOR ESCOLAR.

Neste apartado ofrecerase a información sobre os menús do comedor do centro. AQUÍ podes descargar o menú para o 3º trimestre, ofrecido pola empresa concesionaria do servizo do comedor para o curso 23-24, "Eurest Colectividades S.L." . NESTE ENLACE pódese consultar a información que ofrece a Consellería de Educación sobe os seus menús e as características e propiedades dos mesmos.