Preinscrición e matricula nos cursos oficiais da EOI de Lugo 2024-25

O alumnado que queira matricularse nalgún dos idiomas que oferta a EOI de Lugo ten varios prazos para formalizar a súa matricula dependendo de si se matricula por primeira vez ou continua os seus estudos. Os prazos veñen determinados pola Consellería de Educación. (Ligazón á orde de matrícula)

Importante: consulta a oferta de grupos do curso 2024-2025 ↩ antes de facer o pagamento das taxas.

Prazos de matrícula

O alumnado oficial da EOI de Lugo do curso 2023-24 que continua estudos na modalidade oficial na EOI de Lugo no mesmo idioma (estivo matriculado e non presentou renuncia)

Matrícula sen facer preinscrición

Alumnado de todos os idiomas APTO na convocatoria ordinaria 18 - 28 xuño
Alumnado de todos os idiomas APTO/NON APTO/NON PRESENTADO na convocatoria extraordinaria 28 xuño  - 5 xullo

Matrícula sen preinscrición. Procedemento.

Resto do alumnado* (novo acceso, acceso por traslado, acceso por proba de clasificación, antigo pre-23/24, renuncias curso 23-24)

Matrícula con preinscrición previa

1º debe facer a preinscrición Todos os idiomas e niveis 2xuño - 5 xullo

2º debe formalizar a matrícula Alumnado admitido no sorteo (08 de xullo) 09 - 19 xullo

Alumnado preinscrito que non foi admitido no sorteo e Alumnado que non participou no proceso de preinscrición

22  xullo- ata o 20 setembro

Matrícula con preinscrición. Procedemento. ↩

Preme nas seguintes ligazóns para informarte sobre

Documentación para
a matrícula oficial

Cómo pagar as taxas
da matrícula oficial

Consulta os horarios
do curso 2024-2025

As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade da documentación que presenten.

As escolas poderanlle solicitar ao alumnado que presente os documentos orixinais para cotexar as copias electrónicas da documentación que presente.

A documentación só se pode presentar de xeito telemático. Desde o centro comunicaráselle a cada alumno por correo electrónico o estado da matrícula.

Importante: Debe saber que a posta en marcha do grupo da súa elección dependerá do número mínimo de persoas inscritas que o xustifique.

AdxuntoTamaño
ANEXO V- solicitude adaptación de probas_formulario.pdf88.04 KB