Taboleiro

PROBAS DE CLASIFICACIÓN OU DE NIVEL

Na seguinte ligazón atópanse toda a información e ligazóns relativas ás probas de clasificación para as diferentes linguas (tamén coñecidas como probas de nivel) na EOI de Lugo:

Na Extensión de Sarria non se realizan estas probas, polo que as persoas interesadas en facelas débense desprazar á sede central da EOI en Lugo, previa matriculación en liña dende a web da EOI de Lugo.

A proba de clasificación de inglés terá lugar nas aulas 1,2,3,4 e 5 da EOI de Lugo o xoves 5 de setembro de 2024 ás 16:00 horas.

MATRÍCULA 2024-25 E NOVOS CURSOS EN SARRIA

Estimado alumnado da Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas de Lugo, parabéns a quen superou o curso e a todo o alumnado ánimo para seguir aprendendo ou mellorando o voso inglés connosco o próximo curso.

Ligazón á web para ver os cursos que se ofertan en Sarria: https://www.edu.xunta.gal/centros/eoilugo/system/files/OFERTA%20CURSO%202024-%2025%20-%20Sarria.pdf

Ligazón á web para matricularse en cursos oficiais: https://www.edu.xunta.gal/centros/eoilugo/node/2004

Ligazón á web para matricularse nos monográficos (obradoiros de expresión e comprensión oral): https://www.edu.xunta.gal/centros/eoilugo/taxonomy/term/228

En Sarria temos novidades para 2024-25:

1. O nivel básico será unificado, polo que todas as persoas que estiveron matriculadas en A1 pódense matricular no novo curso chamado “A1-A2” co que poderán acadar o nivel A2.

2. Haberá tamén un grupo de B1 semipresencial. Nesta modalidade só hai unha clase presencial cada semana e o resto das tarefas fanse en liña sen horario fixo. Mantense un grupo de B1 presencial en horario de tarde.

3. Para as persoas que o que queren é mellorar as súas destrezas orais e practicar falando e escoitando inglés sobre unha variedade de temas interesantes temos dous cursos monográficos de 60 horas sen exames (1 día a semana de setembro a maio):

- Obradoiro de expresión e comprensión oral de nivel B2, para o que é recomendable ter superado un nivel B1. (martes ás 18:00 h.)

- Obradoiro de expresión e comprensión oral de nivel C1, para o que é recomendable ter superado o nivel B2. (mércores ás 18:00 h.)

Estes obradoiros son compatibles con outros cursos oficiais que non coincidan no seu horario.

Esperámosvos!

REVISIÓN DE PROBAS DA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

O alumnado de inglés da Extensión de Sarria que o precise poderá revisar co profesorado as súas probas da convocatoria extraordinaria o venres 28 de xuño entre as 10 e as 11 da mañán. Atenderase individualmente e por orde de chegada na dependencia da EOI na planta baixa do IES Gregorio Fernández.

OFERTA DE CURSOS 2024-25

Esta é a nova oferta de cursos en SARRIA para 2024-25:

IN-A1-A2   20:00-22:00 luns e mércores. Un novo curso pensado para iniciarse no

inglés ou retomalo practicando as destrezas básicas para acadar nivel A2 en 1 ano.

IN-B1-SEMIPRESENCIAL-1   16:00-18:00 martes. Cursa e certifica en 1 ano o

nivel B1. Só unha sesión presencial semanal e o resto das actividades en liña.

IN-B1 20:00- 22:00 martes e xoves

IN-B2.1 20:00-22:00 luns e mércores

IN-B2.2 18:00-20:00 luns e mércores

IN-C1.1 18:00-20:00 luns e xoves

E este ano tamén obradoiros prácticos de 60 horas de setembro a maio sen

exames para mellorar o teu nivel a base de falar e escoitar sobre unha

variedade de temas interesantes:

MONOGRÁFICO EXP. ORAL B2 18:00-20:00 martes. Unha sesión semanal.

Recomendable ter superado o nivel B1.

MONOGRÁFICO EXP. ORAL C1 18:00-20:00 mércores. Unha sesión semanal.

Recomendable ter superado o nivel B2.

REVISIÓN DE PROBAS DA CONVOCATORIA ORDINARIA

O alumnado de inglés da Extensión de Sarria que o precise poderá revisar co profesorado as súas probas da convocatoria ordinaria o martes 18 de xuño entre as 10 e as 12 da mañán. Atenderase individualmente e por orde de chegada na dependencia da EOI na planta baixa do IES Gregorio Fernández.

Consulta dos resultados das probas finais de avaliación ordinaria (maio-xuño 2024)

Os resultados das probas finais de promoción e certificación da convocatoria ordinaria do curso 2023-24 estarán accesibles para o alumnado en CentrosNet ás 22:00 horas do luns 17 de xuño de 2024.

Join STROLL & RECALL. Unha andaina flexible e participativa por Sarria guiada en inglés. Xoves 11 de abril.

Benvid@s de volta á Escola na Extensión de Sarria! O próximo xoves 11 de abril entre as 16:00 e as 19:00 faremos a primeira actividade da EOI en Sarria fóra do recinto escolar, na que vos animamos a participar.

STROLL& RECALL is a delightful urban journey where participants not only walk together to explore local physical spaces, but also share old memories and create new ones.

Enjoy a relaxed and unhurried walk through the town of Sarria with your classmates and teachers guided in English by our experienced tour guide!

Appreciate your town’s heritage and landmarks, revisit places and memories, share your anecdotes, volunteer to narrate your childhood and teenage deeds and escapades here and there and explain why this or that place is so special to you. Try being a guide yourself to show us and comment on those places you know so well!  Sound good?

Don’t forget to sign up ASAP on the list your teacher will have in your classroom. It’s free!  You can also write to your teacher or to eoi.lugo.sarria@edu.xunta.gal

Fingers crossed that we have good weather!