Taboleiro

DÍAS NON LECTIVOS: 31 de OUTUBRO e 1 de NOVEMBRO

O xoves 31 de outubro e o venres 1 de novembro non haberá clase por ser días non lectivos.

CAMBIOS DE GRUPO DO 1 AO 4 DE NOVEMBRO EN CENTROSNET

O alumnado que desexe cambiar de grupo no mesmo nivel debe solicitalo entrando en CentrosNet do 1 ao 4 de novembro.

PROCEDEMENTO DE ADXUDICACIÓN DE PRAZAS VACANTES

A adxudicación de prazas libres na Sección da EOI de Sarria comeza o mércores 2 de outubro.

Se queres cursar calquera nivel de inglés ofertado na Sección de Sarria debes seguir os seguintes pasos:

- Pasa pola conserxaría da EOI en Lugo a partir do 2 de outubro, infórmaos de que queres matricularte na

Sección de Sarria e cubre o impreso de matrícula e a folla de pagamento.

- Realiza o pagamento das tasas na entidade bancaria.

BIBLIOGRAFÍA CURSO 2019-2020

Consulta no documento adxunto os libros de texto para o curso 2019-2020.

INICIO DAS CLASES

Consulta o documento adxunto para obter información sobre o inicio das clases na Sección da EOI de Sarria.

Revisión exames de setembro Sección Sarria

As revisións dos exames de setembro son o xoves día 12 de setembro de 11.30 a 13.30 no Departamento da EOI no IES Gregorio Fernández.

PRAZOS DE PREINSCRICIÓN E MATRÍCULA CURSO 2019-2020

Consulta o ficheiro adxunto para ver as datas de preinscripción e matrícula.

O prazo de matrícula para o alumnado de setembro remata o vindeiro 13 de setembro

O prazo de matrícula para os APTOS, NON APTOS e NON PRESENTADOS en setembro remata o venres día 13 de setembro.

Pincha aquí para formalizar a túa matrícula.