Exames de setembro

As datas dos exames da convocatoria de setembro pódense atopar no perfil do alumno en CentrosNet e nas seguintes ligazóns:

27 de xuño empeza a preinscrición e a matrícula oficial para o curso 2016-2017

A matrícula na modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Lugo, xa sexa na súa sede prin

Consulta de cualificacións: Acceso á plataforma CentrosNet

A plataforma CentrosNet non funciona desde os dispositivos móbiles. Para acceder á plataforma enche os seguintes campos:

Adquisición dun desfibrilador para a EOI de Lugo

Grazas á compra das pulseiras solidarias polos membros da comunidade educativa, este centro vai adquirir nos vindeiros días un desfibrilador que se instalará no andar baixo ao carón da conserxaría.

Pago segundo prazo de matrícula curso 2015-16

Non se avaliará o alumnado que non teña aboado o segundo prazo da matrícula deste curso 2015-16.

Títulos correspondentes ás propostas do ano 2014 de LOE/LOXSE.

Xa se poden retirar na Oficina do centro estes títulos.