(Preme nas ligazóns marcadas con este símbolo  para máis información)

OBRAS DE REPINTADO NO APARCADOIRO
Comunicamos que a partir do luns 28 de outubro realizaranse obras de repintado no aparcadoiro polo que a dispoñibilidade de prazas será reducida e o tráfico de vehículos pode verse afectado. Pregamos que eviten o uso do aparcadoiro durante os dias 28 e 29 de outubro. Desculpen as molestias.
ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Calendario de actuacións:

22 de outubro: Constitución da Xunta Electoral , 1ª reunión, publicación dos censos con data de referencia do 22/10/2024 ás 11.00h. Convocatorias de elección de representantes por sectores de representación:

Do 22 de outubro ao 4 de novembro: prazo de reclamación dos censos.

Do 23 de outubro ás 09.00h ao 05 de novembro ás 11.00h:  Prazo de presentación de candidaturas por sectores de representación (alumnado; nais/país/titores legais do alumnado; profesorado)

5 de novembro ás 12.00h: 2ª reunión Xunta Electoral (proclamación de candidaturas)

Do 5 de novembro ás 12.00h ao 7 de novembro ás 12.30h: Prazo de reclamación á proclamación de candidaturas.

8 de novembro ás 12.00h: Claustro extraordinario para informar das eleccións ao Consello Escolar.

11 de novembro: 3ª reunión da Xunta Electoral (Resolución  de reclamacións ás candidaturas, proclamación e publicación por sectores de representación. Sorteo público da designación dos membros das mesas electorais ás 16.00h)

22 de novembro: Votacións:

• profesorado (ás 12.00h);
  • nais, pais ou titores legais (das 16.00h ás 17.00h);
  • alumnado (das 17.30h ás 19.00h).

Constitución das mesas electorais 15 minutos antes do inicio das votacións por sectores.

27 de novembro: 4ª reunión da Xunta Electoral (Resolución das reclamación presentadas contra a resolución das mesas electorais; proclamación de candidatos electos)

29 de novembro: Reunión Extraordinaria para a constitución do novo Consello Escolar ás 12.00h.

Antes do 12 de decembro: Envío á Dirección Territorial da Consellería de Educación do Anexo II da Resolución do 10 de setembro de 2024.

Antes do 19 de decembro:  Prazo de reclamación ante a Dirección Territorial da Consellería de Educación á proclamación de candidatos.

INFORMACIÓN E OFICINA VIRTUAL

Prema no menú da esquerda Información e Oficina virtual  para acceder a información de interese da EOI de Lugo e formularios relacionados con diversos trámites administrativos e de matrícula da EOI de Lugo.

DATAS DE INICIO DAS CLASES. CURSO 2024-25

actividade lectiva ↩ do curso 2024-25 comezou a partir do 11 de setembro de 2024.

O alumnado de That's English! comezou coas titorías presenciais o 30 de setembro de 2024.

Calendario de inicio e finalización  das clases de cursos monográficos, Cefore e Celga.

MATRÍCULA DOUTROS CURSOS- SEGUNDO CUADRIMESTRE

Cursos CELGA 2024-2025  (segundo cuadrimestre)

Linguaxe Administrativa Galega 2024-2025 (segundo cuadrimestre)

SOLICITUDE DE TÍTULOS E CERTIFICADOS DE NIVEL

QUE É E COMO FUNCIONA CENTROSNET

Acceso a CentrosNet

CentrosNET. Preme aquí para saber como funciona.