Febreiro 2022

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA SAN VALENTÍN

O 14 de febreiro celebramos San Valentín.

É unha boa oportunidade para traballar co noso alumnado valores como o amor, a amizade e o respecto a través dos libros.

XOGANDO COA PDI

O encerado dixital forma parte da vida cotiá do noso alumnado.

Grazas a ela, a educación faise máis interactiva, o desenvolvemento de contidos faise máis ameno e os exercicios do método de aprendizaxe vólvense máis entretidos.

Carnaval familias lectoras

Proposta actividade Entroido

( Pinchar na imaxe)

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

O 11 de febreiro foi declarado pola ONU como o "Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia", co fin de lograr o acceso e a participación plena na ciencia, para mulleres e nenas.

A continuación podedes ver algunhas das mulleres científicas que deixaron pegada na ciencia. Cada unha propón un reto: atrevédesvos? pinchade na imaxe para acceder ao genially.