Ed. Primaria

Profesorado Ed. Primaria

1º CICLO PRIMARIA     2º CICLO PRIMARIA     3º CICLO PRIMARIA
1ºA  Soto Pereiro, Mª José   3ºA Diéguez Sanmartín, Mª Concepción    5ºA Correa Otero, J. Manuel
1ºB Santomé González, Isabel   3ºB Estévez Iglesias, Mª Montserrat   5ºB Piñeiro Rodríguez, Sandra
2ºA Barros Casal, Mª Concepción   4ºA Martínez Sánchez, Ana Mª    6ºA Iglesias Miguens, Mª Dolores
2ºB Folgar Núñez, Mª Carmen    6ºB Armada Rodríguez, Alberto

ING.-II Carballo Vales, Javier   E.F.-I  Blanco Casais, J. Antonio
  R.F.-II  López Sande, Silvia
A.L. Domínguez Búa, Andrea   ING.-I  Mosteiro Vicente, Ana Raquel (CC)
   Música  Goldar Cora, Mª Eugenia(CC)
Relixión Pena Tato, Estrella   P.T.  Rodríguez Rodríguez, Mª Isabel

Actividade Fin de Curso do Club de Ciencia

O pasado venres 2 de xuño recibimos a visita no noso centro do Club de Ciencia do IES David Buján de Cambre, integrado por dous docentes, alumnado de 1° e 4° ESO e por varios exalumnos/as “mentores” que na ctualidade cursan a carreira de Bioloxía. Esta actividade de fin de curso para o alumnado do Club de Ciencia de 3º, 5º e 6º de primaria consistiu nunha chea de experimentos espectaculares onde aprenderon un montón e se divertiron facendo novas amizades.

Para ver todas as fotos desta actividade premede nalgunha das seguintes:

GRAZAS POR TODO CELINA

Os rapaces e rapazas de 6ºA elaboramos este maniquing challenge, inspirado nas diversas actividades que a nosa auxiliar de conversa, Celina, nos ensinou.

Este é o noso regalo de despedida para ela. QUERÉMOSTE MOITO CELINA!!! Bye Bye

Redactoras: Diana e Lucía 6ºA

Excursión a Marcelle 2017

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria visitou este martes 23 de maio o Parque da Natureza de Marcelle. Os nenos e nenas tiveron ocasión de coñecer as características e hábitos de diferentes especies animais. Desfrutaron dun día ao aire libre, en plena natureza no que non faltou o compañeirismo e a felicidade.

Aquí deixamos unhas fotos que amosan os momentos vividos.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 5º E 6º PRIMARIA. 2017

Os días 15 e 16 de maio o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizaron unha viaxe ao Campamento Fieitás (O Grove). Alí, desenrolaron unha serie de actividades dirixidas na praia da Lanzada (bodyboard, atrapa a bandeira) así coma no campamento (camiño da morte e destrución, tirolina...).

Pasárono moi ben e aquí vos deixamos unhas imaxes que o demostran.

*Redactoras/es e editoras/es desta noticia: Diana, Carla, Isabel, Laura, Lucía, Marta, Paula, Jorge, Noelia e Valentina (6ºA)

SAÍDA AO GROVE 1º CICLO EP

O alumnado de 1º e 2º de primaria fomos de excursión de fin de curso ao Grove. Primeiramente visitamos o acuario, onde puidemos ver e coñecer máis sobre as distintas especies das augas frías, cálidas e doces. Despois leváronnos de paseo no turitren polo pobo, cruzando tamén a ponte que nos levaba á illa da Toxa. Por último subimos no catamarán que nos levou pola ría ata unha batea, onde puidemos ver tres tipos de cultivos mariños e dar de comer ás gaivotas. Pasámolo moi ben!

Premede na imaxe ou visitade a nosa galería de fotos para ver as cousas que fixemos.

A viaxe de Rosalía. Teatro de monicreques para 1º e 2º ciclo de Primaria

O alumnado do primeiro e segundo ciclo de Educación Primaria fixo unha viaxe máxica coa súa imaxinación da man da pequecha Rosalía que nos contou unha manchea de historias. Grazas ao departamento de Servizos Sociais do Concello que nos brindou a oportunidade de viaxar con Rosalía e coñecer as súas aventuras.

Coma sempre premede na imaxe ou visitade a nosa galería de imaxes para ver un pouquiño do que viviron os/as nosos/as cativos/as.

EXITOS DAS NOSAS RAPARIGAS NO XOGADE PROVINCIAL

Esta pasada fin de semana as raparigas do noso centro SARA RAMOS, CINTIA LOURIDO e ZAIRA FOLLA fixeron triplete no km marcha do Campionato Provincial do Xogade Escolar/Federado acadando os tres primeiros postos; tamén acadaron moi bos resultados CARME VALCARCEL e ALDARA PEREIRA en salto de altura e lonxitude.

Moitos parabens a todas!!!!

Visita ao Balneario de Cuntis.5º e 6º de Primaria

Na maña do venres 5 de maio alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizou unha visita guiada ao balneario Termas de Cuntis. Percorreron as súas instalacións e comprobaron a multitude de tratamentos e de terapias que se ofertan aos clientes. Finalmente disfrutaron dun relaxante baño no Acuaforum.
Dende o centro queremos agradecer á dirección do balneario a súa invitación para que isto fose posible. E coma sempre premede na imaxe para ver unhas fotos que sacamos.

Obradoiro dos Maios 2017.

O alumnado de primeiro, segundo, terceiro e cuarto de Primaria participou dun obradoiro de creación de Maios e bailes típicos coa colaboración dunhas monitoras que achegaron esta tradición aos nosos rapaces e rapazas. Dividos en dous grupos por cada sesión coñeceron as carácterísticas desta festa, como se leva a cabo, como se elaboran os Maios e fixeron un; seguidamente pasaron polo salón de usos múltiples e aprenderon varias cancións e bailes tradicionais guiados/as polas monitoras e a música que traían.

Coma sempre podedes ver unhas fotos premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos.