MENÚ COMEDOR DE OUTUBRO

Podedes consultar o menú do comedor do mes de outubro premendo no enlace.

Menú de Outubro

Menú de Outubro sen gluten

Menú de Outubro sen lactosa

FONDO DE LIBROS.LISTAXES DEFINITIVAS DE BENEFICIARIOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA.

Premede na imaxe para consultar as lisatxes definitivas do fondo de libros de Educación Secundaria.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO COMEDOR PARA O CURSO 2018/2019

Publicada a listaxe definitiva de usuarios do comedor para o curso 2018/2019

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO PARA A ADMISIÓN AO COMEDOR ESCOLAR

A continuación e premendo na imaxe podedes consultar a listaxe provisional de admitidos e de alumnado fóra de cupo do comedor escolar para o curso 2018-2019.

AXUDAS DE ESTUDIO ÁS FAMILIAS CON DIFICULTADES SOCIO-ECONÓMICAS

O concello de Cuntis ven de convocar axudas para o estudio a familias con dificultades económicas. Consultade a información premendo na imaxe.

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

O xoves 6 de setembro farase entrega, por parte dos titores, das notas e dos sobres de matrícula do curso 2018-2019 para o alumnado con materias pendentes.

O periodo de matrícula  remata o 10 de setembro. Prégase premura para realizar a mesma.

FONDO LIBROS. LISTAS DEFINITIVA DE BENEFICIARIOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

A continuación podedes consultar as listaxes de alumnado beneficiario do fondo de libros e do alumnado beneficiario dos vales para a adquisición dos mesmos.

- Libros:

Admitidos

Excluídos

- Vales:

Admitidos

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO 2018-2019

A continuación podedes consultar a listaxe de libros de texto do curso 2018-2019 premendo na imaxe.

LISTAS PROVISIONAIS DE ALUMNADO BENEFICIARIO DO BANCO DE LIBROS

A continuación adxuntamos uns documentos nos que podedes ver a relación de alumnado ao que lle corresponden os libros de préstamo.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2018

Premede na imaxe para descargala.