DÍA MUNDIAL DA SAÚDE. III CERTAME DE DEBUXOS SAÚDABLES.

Co gallo da celebración o 7 de Abril do día Mundial da saúde, o alumnado de 2º levou  cabo diferentes obradoiros e actividades. Este luns recibirion diferentes agasallos por participar nestas actividades, por parte do concello de Cuntis.

Achegamos algunha mostra desta actividade e o debuxo que resultou gañador do III concurso de debuxos saudables . Estes debuxos están expostos na biblioteca Roberto Blanco Torres de Cuntis.

MENÚ DE ABRIL

Adxuntamos os menús do mes de abril.

MENÚ XENÉRICO

MENÚ SEN LACTOSA

MENÚ SEN GLUTE

PICCOLO MOZART

O xoves 28 de Marzo e o venres 29 de Marzo, o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de educación Primaria, asistiu a un recital de frgamentos de diversas obras de Mozart. Aquí vos deixamos unha mostra da actividade. Preme nas imaxes para acceder ao álbum completo da saída

Á saída da obra alumnado de 2º de Educación Primaria amosaron as súas impresións na TVE. Podedes velos picando no enlace de abaixo (minuto 20:16)

DÍA DA ÁRBORE

O xoves 28 de marzo o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria participou no día da árbore. A primeira actividade que fixeorn foi a replantación de árbores autóctonas nunha zona afectada pola vaga de lumes. Máis tarde, e coa colaboración de axentes medioambientais que forman parte dunha das brigadas do distrito forestal, puideron comprobar de primeira man, como afrontan estas brigadas a extinción dos lumes. Podes facer CLICK AQUÍ para ir ao álbum de Flickr.

PIGMALIÓN (TEATRO EN INGLÉS DA ESO)

O xoves 28 de marzo, o alumnado de 1º e 2º da ESO fixeron unha saída a Compostela a ver a obra de teatro "Pigmalión" en lingua inglesa. Pola tarde completaron a saída cunha visita guiada ao MUPEGA (Museo Pedagóxico de Galicia).

SOFÍA MAUL NO CPI

O día 15 de Marzo, e a través do "Festival Internacional de Tradición Oral Atlántica:Un mar de contos por toda Galicia" contamos coa visita de Sofía Maul ao alumnado da ESO.

Sofía Maul é unha contadora portuguesa da illa de Madeira e adicouse a contar contos tradicionais destas illas.

Esta actividade está relacionada coa tema transversal que este ano traballamos no CPI, que versa sobre a tradición oral: "De Boca a orella".

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da actividade.

PROGRAMA XOGADE: ENCONTROS DE ATLETISMO

O xoves 11 de Marzo o alumnado de 5º de EP participou nunha xornada de promoción do atletismo con alumnado doutros centros de A Estrada, Moraña e Caldas.

Aquí tedes unha pequena mostra da actividade.

SAÍDA AOS MUSEOS CIENTÍFICOS DA CORUÑA

Achegamos a crónica desta saída feita por Antón Lòpez Campos de 4º A:

"O 25 de Febreiro o alumnado de 3º e 4º de EP realizou unha excursión á cidade de A Coruña. Xa alí dividímosnos, os de 3º foron a Casa das Ciencias e os de 4º fomos ao Museo do Domus, onde fixemos un obradoiro de arte prehistórica. Seguidamente fomos ver unha película pésima. A continuación fomos comer no comedor do Domus que tiña vistas ao mar. Ao acabar fomos ao Acuario, alí vimos peixes de todos os tipos, en especial unha quenlla chamada Gastón, que medía 3 metros. Por último avistamos como lle daban de comer ás focas. Despois collemos o autobús e voltamos cara Cuntis. Chegamos ás 19:30h aproximadamente"

Achegámosvos unha pequena mostra da actividade:

ALIMÉNTATE BEN. PONLLE PILAS AO TEU BOCATA.

O mércores 20 de marzo o alumnado de 5º e 6º de Educación Infantil e de 1º e 2º de Educación Primaria participaron nun obradoiro chamado: "Ponlle pilas ao teu bocata", enmarcado dentro do Plan Proxecta: "Aliméntate ben", co obxectivo de coñecer todo o relacionado co mundo das conservas, con degustación incluída.

Abaixo podedes ver unha pequena mostra do mesmo.

8 MARZO. OBRAS DE TEATRO.

Para a conmemoración do Día da Muller, o alumnado de Educación Infantil e Primaria asistiu á obra de teatro: Iriña Bailarina, o 15 de marzo, no Salón de Actos do colexio. Ademais, o alumnado de Educación Secundaria asistiu á obra Matrioskas, o 11 de marzo, no Auditorio Patelas. Ambas representacións foron patrocinadas polo Concello de Cuntis