PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2019-2020

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria ven de abrir os Procedementos e Prazos de Admisión na Educación Infantil, Primaria, ESO e Bacharelato para o vindeiro curso 2019/20. Nesta ligazón pode consultarse a Orde completa.

CALENDARIO PROCESO ADMISIÓN CURSO 2019/20

Reserva de praza no centro de orixe ou centro de adscrición.

Do 1 ao 15 de febreiro

Data do sorteo público da letra a efectos de desempate.

Última semana de febreiro

Publicación de postos escolares vacantes.

Antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión dos alumnos que cambien de centro para seguir cursando a mesma ensinanza ou para estudos superiores (solicitude de praza en centros públicos).

Do 1 ao 20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

A partir do 22 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

Antes do 25 de abril

Reclamacións.

Realizarase ante o Consello Escolar nos centros públicos, e ante o titular nos centros privados concertados.

5 días hábiles a contar a partir do día seguinte da publicación das listaxes provisionais.

Publicación de listaxes definitivas.

Antes do 15 de maio.

* No caso de solicitar praza en datas posteriores ao prazo fixado, realizarase na Inspección de Educación Secundaria, no Departamento Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

CALENDARIO DE MATRICULACIÓN:

• Educación Infantil e Educación Primaria: Do 20 ao 30 de xuño.

• Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato: Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

• Prazo extraordinario para ESO e Bacharelato: Do 1 ao 10 de setembro.

SAÍDA AO GROVE: "O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR"

O venres 15 de Febreiro o alumnado de 5º e 6º de Educación Infantil participaron nuha saída a O Grove.

Esta saída estaba enmarcada dentro do plan Proxecta "Aliméntate ben", do que son participes o alumnado destes niveis. Na saída visitaron a lonxa, o mercado e por último degustaron unha merenda "mariñeira" que tiña como base os produtos do mar.

Abaixo vos deixamos unha pequena mostra desta actividade.

OBRADOIROS DE REGUEIFAS

O xoves 14 de Febreiro o alumnado de 3º e 4º da ESO asistiu á primeira parte do obradoiro de regueifas que terá continuación nas vindeiras datas.

Deixámosvos unha pequena mostra da actividade.

PROBAS DE ACCESO A CICLO DE GRADO MEDIO

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ven de publicar a convocatoria das probas de acceso aos ciclos formativos de grado medio para o ano 2019.

Premendo aquí podedes consultar toda a información.

DÍA INTERNACIONAL DA NON VIOLENCIA E A PAZ

Esta semana celebramos no cole o día da paz que quedou adiado por diferentes motivos a semana pasada.

Como actividade transversal decidimos recompilar fotografías do alumnado acompañados por unha persoa especial e polo alcume ou nome cariñoso co que lle chama. O resultado final da montaxe podedes vela abaixo.

O mércores 6 de febreiro fixemos un pequeno acto que consistiu en atar mensaxes positivas no valado do centro ao son de "Eu teño alguén no meu corazón" de María Fumaça . Abaixo podedes observar unha pequena mostra do mesmo.

EDUCACIÓN INFANTIL: "BURBUJAS DE PAPEL"

O día 5 de febreiro o alumnado de Educación Infantil e o alumnado da EEI de Arcos de Furcos asistiron a representación da obra de teatro "Burbujas de papel" en Pontevedra.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da actividade.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

Iníciase o procedemento de admisión de alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos.

Desde o 1 ata o 15 de febreiro é o prazo de reserva de praza nun centro de adscrición para o alumnado que cambia de etapa.

Para máis información prema aquí.

MENÚ DE FEBREIRO

A continuación publicamos os menús e dietas do comedor do mes de xaneiro.

Menú xenérico Xunta

Menú sen glute

Menú sen lactosa

Menú hipocalórico

Menú sen fructosa

Menú sen ovo

Menú sen peixe

Menú sen legumes

EDUCACIÓN INFANTIL E OS DINOSAUROS

O mércores 23 de xaneiro todo o alumnado de educación Infantil do CPI, acompañado polos compañeiros/as da Escola de Educación Infantil de Arcos de Furcos, visitaron a exposición "Living dinosaurs y la Edad de Hielo" na praza de touros de Pontevedra.

Esta visita enmárcase dentro do Club de Ciencia do CPI, no que participa este alumnado. Descubriron moiiiitas cousas sobre a vida dos dinosauros e a súa extinción.

Abaixo podedes ver unha pequena mostra da visita realizada.

VISITA A CLESA

O pasado venres 18 de xaneiro, o alumnado de Educación Infantil e 1º de Educación Primaria visitaron as instalacións da fábrica Clesa en Caldas de Reis.

A visita está enmarcada dentro do plan proxecta "Aliméntate Ben", no que participa este alumnado.

Abaixo deixámosvos unha pequena mostra da visita.