Información COVID 19. Curso 2020-2021

MENÚ DE XANEIRO

Achegamos os menús do comedor de xaneiro:

Menú de xaneiro

Menú sen glute

Menú sen glute e sen lactosa

Felices Festas!!!

Desde o CPI queremos desexarvos unhas felices festas, agardando que o vindeiro ano sexa mellor que este 2020 que deixamos atrás.

Desfrutade e descansade (é obrigatorio).

Vémonos no 2021!

Festival de Inverno: Unha escola de artistas

A partir de mañá día 22 de Decembro a partir das 10:00h estará dispoñible o festival de inverno deste ano.

Pinchade nas ligazóns de abaixo e desfrutade coas actuacións.

Image Map

VISITA A CASTROLANDÍN (4º EP)

O venres 27 de novembro o alumnado de 4º de Educación Primaria visitou Castrolandín, cunha visita guíada pol fundación Terra Termarun. Esto foi o que nos contaron:

"O venres 27 de novembro, os nenos e nenas de 4º de primaris fomos de visita a Castrolandín no noso concello de Cuntis.

Alí recibiunos unha historiadora e expliacounos datos moi interesantes sobre os castrexos que habitaron este outeiro no pasado, concretamente dende o século IV a.C. Ensinoiuos restos arqueolóxicos, contounos como se protexían, que comían, etc. Pero o que máis nos chamou a atención foi a lenda dos mouros.

O motivo da visita foi que estabamos a estudar a Prehistoria e a Idade Antiga. Pasámolo moi ben. Non volo perdades!"

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da visita.

QUE ARTE TES!!! CAPÍTULO I.

Todos os anos escollemos que centra as nosas actividades. Sempre pensado naquelas cousas que nos parecen importantes e que non se ven reflectidas nos currículos.

Este curso o tema escollido é: QUE ARTE TES! (a arte en todas as súas expresións).

Coincidindo co 25N traballamos a escultura. Aquí vos deixamos mostras da arte que temos:

Menú de decembro.

Achegamos os diferentes menús do comedor do mes dedecembro:

Menú de decembro

Menú sen glute

Menú sen glute e sen lactosa

25N. A NOSA VACINA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero, reflexionamos sobre cal é a solución para acabar con esta lacra.

Plasmamos as nosas reflexións no corredor principal do centro.

Aquí vos deixamos unha mostra do noso traballo.

Día Mundial da Diabetes

Conmemorando o Día Mundial da Diabetes visitou o centro Raquel Queizás para contar ao alumnado de 5º de Educación Infantil, o conto de "Nano e a diabetes".

Esta actuación foi posible grazas a colaboración de ANEDIA (Asociación Nenos e Nenas con Diabete en Galicia).

20N. Día Universal da Infancia.

Neste día unímonos a iniciativa da ASEAF (Asociación Estatal de Acollemento Familiar) que reivindica o dereito de todos os nenos e nenas a ter unha familia.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE PRIMARIA E SECUNDARIA.

Estimadas familias,

Informámosvos que, con data 13 de novembro, foi publicada no DOG a "Orde que regula o acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon a disposición do alumnado de Primaria, ESO e Bacharelato".

O alumnado que recibiu a principios de curso a axuda de material escolar da Xunta, recibirá as máscaras de xeito directo, polo que non terá que formalizar ningunha solicitude.

Tamén poderá beneficiarse do subministro de máscaras o alumnado que reúna algún dos seguintes requisitos:

- Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€.

- Estar matriculado en Educación especial.

- Estar suxeito a garda ou tutela da Xunta de Galicia.

- Ter unha discapacidade igual ou superior ao 65%.

Para estes casos, a familia do alumno/a debe tramitar a correspondente solicitude, presentando no centro os Anexos cubertos, en horario de 9:15h a 10:30h. O prazo de presentación de solicitudes permacerá aberto dende o 16 ata o 27 de novembro.