FONDO LIBROS. LISTAS DEFINITIVA DE BENEFICIARIOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

A continuación podedes consultar as listaxes de alumnado beneficiario do fondo de libros e do alumnado beneficiario dos vales para a adquisición dos mesmos.

- Libros:

Admitidos

Excluídos

- Vales:

Admitidos

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO 2018-2019

A continuación podedes consultar a listaxe de libros de texto do curso 2018-2019 premendo na imaxe.

LISTAS PROVISIONAIS DE ALUMNADO BENEFICIARIO DO BANCO DE LIBROS

A continuación adxuntamos uns documentos nos que podedes ver a relación de alumnado ao que lle corresponden os libros de préstamo.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2018

Premede na imaxe para descargala.

2ºAccesist no Concurso de Poesía Escolar "Rosalía de Castro": Carmen Aboy Reboredo

A nosa alumna Carmen Aboy Reboredo ven de gañar o 2º Accésit no Sexto concurso de Poesía Escolar "Rosalía de Castro" co seu poema farta, para o que ademais fixo un vídeopoema.
Compartímolo aquí convosco de paso que lle transmitimos os parabéns de toda a comunidade educativa. Para ver o vídeo poema premede na imaxe.

CLUB DE LECTURA AS CAMPAINHAS

Xa temos incluídas no  blogue do Club de Lectura " As Campainhas" tódalas actividades que se fixeron este curso, con fotos, enlaces e vídeos.  Botádelle un ollo e comprobade que ben o pasaron mentres se achegaban á lectura.

VISITA A CASTROLANDÍN

O alumnado de 3º de EP realizamos unha visita guiada  a Castrolandín e a Fundación Terratermarum. Alí aprendemos
como eran as vivendas, porque estaba construído nun alto, cómo vivían, que cultivaban e que
animais críaban... Na Fundación Terra Termarum comprobamos que instrumentos e obxectos utilizaban na súa vida cotiá.

Queremos dar as graazas a Mario e Sandra por introducirnos tan ben na vida Castrexa.

Premendo nas fotos podedes comprobar que ben o pasamos

.

ACCESSIT RETO LECTOR

As nosas alumnas Sara Sabir e Saray Yglesias acudiron á cidade de Vigo, o pasado 25 de xuño, para recoller o seu accessit no Certame Reto Lector, da Editorial Galaxia.

Entregoulles o premio (un lote de libros) Antía Yáñez, autora da novela que recomendaron, O misterio de Portomarín.

Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=GCsjn3JfAy0&t=0s&list=PLGplowLMzK90BYkYeLblN-pK_0do4W8OZ&index=16

Nova no web de galaxia: http://editorialgalaxia.gal/46351/

UN DÍA NA PRAIA. ILLA DE AROUSA

O pasado martes 12 de xuño, o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria fomos de excursión á Illa de Arousa. Achegámonos ao Parque Natural de Carreirón onde desfrutamos dunha ruta de sendeirismo pola costa observando as calas de area branca e o bosque autóctono que o forman.

Sobre ás 11.30 merendamos na area e organizámonos por equipos para facer diferentes xogos deportivos.

Comemos todos xuntos con vistas á marisma e pola tarde participamos nun concurso de esculturas realizadas coa area e diversos elementos naturais que fomos atopando. A ganadora foi “A cara chorona”.

Pasámolo moi ben!!!

Podedes ver e o ben que o pasamos premendo nas imaxes.

AGRADECEMENTOS

Como é de ben nacidos/as ser agradecidos/as, velaquí quedan os nosos agradecementos:

A todo o alumnado do centro, que ao longo destes anos nos deu forza para traballar día a día con ilusión para coidar o seu presente e mellorar o seu futuro.

A todas as familias do alumnado, que sempre colaboraron connosco para que a educación dos seus fillos e fillas fora mellor.

A todo o profesorado do centro, de hoxe e de onte, que foi o motor das melloras conseguidas ao longo destes anos.