VOLTA AO MUNDO VIRTUAL

Entre todos/as conseguimos dar unha volta ao mundo como fixeron Magalhaes e Elcano.

O vindeiro curso plantaremos castiñeiros e carballos e daremos por rematada esta aventura.

Comedor Escolar 2022-2023

Documentos para solicitar a utilización do servizo de comedor escolar.

Os documentos pódense descargar utilizando os enlaces proporcionados a continuación ou recoller na secretaría do centro en horario de 9:00 a 13:00 horas.

Pódese entregar a documentación na secretaría do centro ata o día 8 de xullo.

Libros de texto curso 22-23

Achegamos os librso de texto para o curso 22-23. PICADE aquí para consultar a listaxe.

AVISAMOS DE QUE NON SE DEBEN MERCAR OS LIBROS ATA QUE O CENTRO EDUCATIVO O INDIQUE.

ACTO GRADUACIÓN 4º ESO

O pasado 21 de xuño fixemos un pequeno acto de despedida e recoñecemento apra o noso alumnado de 4ºESO. Deixa o centro para comezar unha nova etapa da súa vida despois de trece anos compartíndoa connosco.

O grupo escolleu ao profe Toño, de Educación Primaria e á profe Hortensia, de ESO, como padriño e madriña do acto. En representación do grupo falaron Carla, Leyre e Derech, que fixeron un repaso por anécdotas e aventuras vividas nesta escola.

Finalmente houbo entrega de orlas e fotos con profes, amizades e familias presentes.

Desde o CPI Aurelio Marcelino desexamos que todo vos vaia moi ben na vida.

Álbum: Curso 21-22 -> Acto de graduacion 4ESO

Unha volta a Cuntis (Magalhaes-Elcano XI)

Despois dunha longa viaxe polo mundo, o alumnado de Educación Primaria adicouse a coñecer un pouco máis Cuntis. O alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de Educación Primaria a través dun xogo de pistas e o alumnado de 5º e 6º de EP facendo unha carreira de orientación.

Aquí vos deixamos imaxes das actividades.

Álbum: Curso 21-22 -> Unha volta a Cuntis

Tenis no verán

A ANPA, no período estival, propón unha actividade gratuíta de tenis que se desenvolverá no ximnasio do colexio os mércores pola mañá.

Aquí vos deixamos o formulario para anotarse na mesma.

PROCESO DE MATRÍCULA CURSO 22-23

A formalización da matrícula será de xeito AUTOMÁTICO para todo o alumnado do centro (non será necesario que as familias se acheguen ao centro para o proceso de matrícula), agás o alumnado que se matricule en 4º de educación infantil, o alumnado que se matricule en 3º e en 4º da ESO  e o alumnado novo que queira matricularse no noso centro por primeira vez.

• O alumnado de 4º de educación infantil e o alumnado de nova incorporación poden pasar pola secretaría do centro a partir do luns 6 de xuño a recoller o sobre de matrícula.
  • O alumnado de 3º e 4º ESO recollerá o sobre de matrícula e demaís documentación o día 27 de xuño ás 10:00 h da mañá na súa aula de referencia.
  • Prazo de matrícula para o alumnado de educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño
  • Prazo de matrícula para o aumnado da ESO: do 27 de xuño ao 10 de xullo
  • Lugar de presentación das solicitudes de matrícula: Secretaría do centro

RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS FINAIS

Segundo a normativa o prazo de reclamación ás cualificacións finais ante o centro educativo é de dous días hábiles contados dende o día seguinte á publicación das cualificacións da avaliación final.

Educación primaria:

• Entrega das cualificacións: 22 de xuño ás 13:45 h. (abalarMóbil e boletín de cualificacións)
  • Prazo de reclamación ante o centro educativo: 23 e 27 de xuño.

Educación secundaria obrigatoria:

• Entrega das cualificacións: 23 de xuño ás 17:00 h no abalarMóbil e 27 de xuño ás 10:00 h entregarase no centro educativo o boletín de cualificacións e demais documentación.
  • Prazo de reclamación ante o centro educativo: 27 e 28 de xuño.

Normativa de referencia:

Orde de 2 de marzo de 2021

Circular 1/2022

Orde do 25 de xaneiro de 2022

Modelos de reclamación:

Impreso de reclamación ante o centro educativo

Impreso de reclamación ante a Xefatura Territorial

17 DE MAIO: DÍA DAS LETRAS GALEGAS BAILANDO POLAS LETRAS GALEGAS E A MÚSICA EN GALEGO

O éxito acadado polas Tanxugueiras no Benidorm Fest coa súa canción Terra foi o que nos inspirou e animou a facer este baile. Estivemos ensaiando nalgúns recreos para que nos saíra ben e o resultado foi isto que podedes ver neste vídeo. É a homenaxe que o Equipo de Dinamización Lingüística do centro quixo facer para celebrar o día das Letras: bailando pola Terra e pola Lingua.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS: LER NO CAMIÑO. (Magalhaes-Elcano X)

O 20 de maio conmemoramos o día das letras galegas.

O alumnado do centro camiñou ata diferentes lugares de Cuntis: Praza da Constitución, Praza das Árbores, Palco da Música, Centro de día, Castrolandín e Monumento para dar lectura a diversos fragmentos de libros, poemas, cancións facendo especial fincapé en obras de Florencio Delgado Gurriarán. Aqui tedes unha mostra da actividade.

Álbum: Curso 21-22 -> LER NO CAMIÑO (LETRAS GALEGAS)

BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 2022-2023.

O 18 de maio publicouse a convocatoria das axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. O prazo para solicitar ditas axudas abrangue dende o 19 de maio ata o 30 de setembro do 2022. A solicitude debe cubrirse online e, unha vez cuberta, xérase un documento PDF que deberá imprimirse para presentar no centro educativo.

Accede a toda a información clicando nos diferentes apartados.