Ed. Infantil

6ºB - 5 anos Miranda Pereira, Natalia
Apoio E.I. Raposo Pichel, Marisol

ANXO MOURE VISITA AOS/AS MÁIS CATIVOS/AS DO CENTRO

Este martes 28 de novembro a cativada do noso centro tivo unha visita moi especial e tamén moi esperada, o grande contador de historias Anxo Moure. Entre contos, disfraces, risas , apertas e moito amor pola natureza en xeral e pola xente que temos máis perto, o alumnado de Educación Infantil e primeiro curso de Educación Primaria pasou unha mañá aprendendo que o valor das cousas poñémosllo cada un de nós.

Premede nestas imaxes, ou visitade a nosa galería de fotos e veredes polas caras dos nosos/as máis pequechos/as que tanto desfrutaron desta visita.

Obradoiros de Igualdade de Xénero para Educación Infantil

O alumnado de Educación Infantil do noso centro está a participar dunha serie de Obradoiros, " Xogos, xoguetes e videoxogos", que está a impartir unha técnico do Concello de Cuntis ao abeiro da temática da Igualdade de Xénero neste mes de novembro.

Entre contos, cancións, xogos, xoguetes e moita diversión os máis cativos e cativas do colexio están aprendendo que a igualdade é posible e que comeza dende o máis simple xesto, a nosa persoa.

Premede nestas imaxes e veredes algúns dos momentos que vivimos en igualdade de xogos....

Froitos de Outono 2017.

O alumnado de Educación Infantil leva todo o mes de outubro e novembro traballando sobre o Outono e todas as posibilidades que nos ofrece esta estación. A última destas actividades que fixeron foi unha exposición de froitos típicos de outono e despois unha merenda degustación no comedor do colexio.

Para a merenda-degustación contamos coa axuda e colaboración dos nosos/as compañeiros/as de cuarto de primaria que lle botaron unha man ben xeitosa ás mestras para desfrutar dos riquísimos froitos que nos trouxeron as familias do alumnado.

Moitas grazas ás familias que nos axudades a facer actividades que tanto lles gustan aos nosos/as cativos/as. Aquí vos deixamos unhas imaxes da xornada que viviron os/as máis pequerrechos/as de infantil cos seus/as compañeiros/as de primaria.

Saída de outono ao Río Gallo. Educación Infantil.

Este xoves 26 de outubro o alumnado de Educación Infantil fixo unha saída ao río Gallo de Cuntis como actividade de convivencia e de traballo dentro do programa dos Plans Proxecta Proxecto Ríos no que estamos a participar cos/as nosos/as compañeiros/as do colexio.

Primeiro fixemos un pequeno roteiro a pé pola beira do río, recollemos materiais para logo traballar na aula, tomamos a merenda todos/as xuntos e aínda tivemos tempo para botar unhas carreiras, xogar cos nosos/as amigos/as e desfrutar dunha xornada diferente coas nosas mestras.

As mestras sacáronnos moitas fotos e podedes botarlle un ollo premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos.

Reunión Informativa Familias de Educación Infantil

O vindeiro xoves 7 de setembro, ás 12,30 horas, terá lugar no Salón de Usos Múltiples do noso centro a Reunión de Comezo de curso para as familias do alumnado de educación Infantil na que faremos a presentación do equipo docente e daremos conta de aspectos varios de interese para a escolarización dos/as nosos/as cativos/as.

Os cativos e cativas do colexio de visita no Grove

Este martes 23 de maio o alumnado de Educación Infantil xuntos cos compañeiros e compañeiras da Escola Unitaria de Arcos de Furcos fomos de excursión de fin de curso ao Grove; divididos en catro grupos, e por turnos, primeiro fixemos unha visita guiada ao Acuario e participamos de dous obradoiros de concienciación medioambiental e coidado dos nosos mares; despois baixamos ao porto do Grove e no paseo marítimo recargamos as pilas cunha comida campestre á beiriña do mar e xogamos un cachiño nun dos parques infantís que había moi perto; e finalmente, pola tardiña, subímonos no turitren e visitamos a península do Grove e a Illa da Toxa.

Coma sempre premede nas imaxes ou visitade a nosa galería de fotos para ver canto aprendemos, o moito que nos divertimos e canta caloriña pasamos.

A Froita tamén é doce

O alumnado de  6º de Educación Infantil disfrutou onte coa degustación de diferentes froitas para merendar logo de divertirse  a través de xogos e dinámicas para descubrir sabores. Para esta actividade as titoras levaron aos nenos e nenas ao comedor do cole onde Julia, a Técnica de Prevención do Concello, lles preparou unha colorida merenda baixo o título A FROITA TAMÉN É DOCE!

Premede nas imaxes ou visitade a nosa galería de fotos para ver a merendola preparada e papada.

A Froita tamén é doce.

Premede nas imaxes ou visitade a nosa galería de fotos para ver a merendola que prepararon e paparon.

Gatuxo.Teatro musical para Infantil en Pontevedra.

Na mañá de hoxe o alumnado de Educación Infantil do noso centro xunto cos compañeiros/as da Escola Unitaria de Arcos de Furcos fomos de viaxe a Pontevedra a desfrutar dunha representación de teatro musical titulada GATUXO; dende a perspectiva dunha pequecha chamada Gatuxa, a súa familia e o seu inseparable amigo de trapo Gatuxo percorremos todas as etapas do crecemento dos cativos e cativas, con ela aprendemos a comer sós/as, descubrimos o sorriso, comezamos a gatear e pronunciar os primeiros sons e palabras, os primeiros pasos... e todo isto sen parar de cantar e bailar.

Sacamos unhas poucas fotos para traballar na aula e para lembrar esta mañá tan divertida que coma sempre podedes ver premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos.