Comedor Escolar Curso 2023-24

Os menús correspondentes ao mes de maio atópanse nos enlaces seguintes:

Uso responsable e seguro das novas tecnoloxías

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades está a promover conferencias informativas sobre o uso responsable e seguro das novas tecnoloxías. Pódese asistir de forma presencial ou por videoconferencia.

Dende o Centro de Formación e Recursos de Pontevedra achegóusenos o documento que se facilita neste enlace por se fose do voso interese.

Encontros da Escola de Nais e Pais

Esperamos que poidan asistir!!

Xornada de portas abertas 2024

O xoves 29 de febreiro, a partir das 10:30 h., abriremos as portas do Centro para que as familias coñezan o sitio no que as súas crianzas comezarán a súa andaina escolar.

Procedementos de reserva, admisión e matrícula 2024-2025

Procedementos de reserva de praza, admisión e matrícula para o curso académico 2024-2025.

Para os procedementos de reserva de praza, solicitude de admisión e matrícula no CPI Aurelio Marcelino Rey García terase en conta a nota informativa que se atopa neste enlace.

Tamén se pode atopar un extracto desta nota informativa neste enlace.

1. Normativa reguladora dos procedementos.

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

Anexos para o procedemento de admisión (do 1 ao 20 de marzo): Anexo II e Anexo II-bis

2. Outra lexislación relacionada con estes procedementos:

Lexislación relacionada co comedor escolar

Lexislación relacionada co transporte escolar

Vacantes para o curso 2024-2025

Calendario de exames de materias pendentes de ESO

Durante a semana do 6 ao 10 de maio de 2024 realizaranse as probas finais de recuperación de materias pendentes de ESO.

Podedes ver o calendario facendo clic no seguinte enlace:

Calendario de pendentes

Día non lectivo.

O Centro permanecerá pechado o venres día 13 de outubro de 2023 por ser este un día non lectivo.

Listaxes definitivas admisión alumnado 203-2024

Dende hoxe, as listaxes definitivas de alumnado para admisión no curso 2023-2024 xa se poden consutar presencialmente no taboleiro de anuncios do centro e telemáticamente a través da aplicación " admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital.