BECAS N.E.A.E.

Dende o seguinte enlace podedes acceder ao SERVICIO ONLINE para solicitar as axudas para o alumnado con nesesidades educativas con apoio educativo para o presente curso 2020-21. A data límite é ata o 30 de setembro.

MODALIDADES:

- Axudas directas para o alumndo con necesidades específicas de apoio educativo derivada da súa discapacidade. Na que se inclúe TDHA

- Axudas para programas específicos complementarios para alumnado específico de apoio educativo asociado a altas capacidades.

FONDO LIBROS

Os listados provisionais de FONDO LIBROS están publicados no taboleiro do centro dende o 3 de xullo.

O periodo de reclamacións serán os días 6 e 7 de xullo.

Os listados definitivos publicaranse no taboleiro do centro a partir do 8 de xullo.

Para recoller os vales de material e libros organizaranse quendas mediante cita previa

Pregamos que acudan ao centro tendo en conta as medidas preventivas.

Para máis información chamar ao número 886 120 228.

AXUDAS MUNICIPAIS DE COMEDOR

AXUDAS MUNICIPAIS DE COMEDOR DO CONCELLO DE VIGO PARA ALUMNADO DE CENTROS DOCENTES PÚBLICOS E PRIVADOS CONCERTADOS DE EDUCACIÓN INFANTIL (2ª ETAPA), EDUCACIÓN PRIMARIA E SECUNDARIA

O prazo de presentación das solicitudes será do 25 de xuño ao 22 de xullo, ambos os dous incluídos.

As solicitudes das axudas presentaranse no Concello de Vigo mediante cita previa que se poderá solicitar a partires do luns 22 de xuño a través de:

•  Teléfonos: 010 ou 986810260
  •  Páxina web: www.vigo.org
  •  Carpeta Cidadán do Concello de Vigo (hai que darse de alta).

Máis información nas seguintes ligazóns:

BASES REGULADORAS AXUDAS COMEDOR 2020-21

ANEXO I: SOLICITUDE RELLENABLE