Axudas libros de texto e material escolar

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE

TEXTO E MATERIAL ESCOLAR, ASÍ COMO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

CURSO 2019-20

O DOG do 20 de maio publica a ORDE do 3 de maio pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

• Fondo solidario de libros de texto: alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria.
  • Axudas para a adquisición de libros de texto: alumnado de 1º e 2º de primaria.
  • Axudas para a adquisición do material escolar: alumnado matriculado en primaria.

As solicitudes presentaranse, dende o día 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019 por un dos seguintes medios:

• De forma presencial na SECRETARÍA DO CENTRO onde o alumnado curse estudos no vindeiro curso.

Farase unha única solicitude por familia e centro, incluíndo nela todos os fillos que estean escolarizados nel, agás no caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación Fondolibros que será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno.

O horario de secretaría para este fin será de 9:00 a 9:30 e de 13:30 a 14:00.

Será REQUISITO FUNDAMENTAL para acceder ao fondo

solidario, ou recibir as axudas para libros ou material

escolar TER DEVOLTO OS LIBROS do curso 2018-19.

Máis información dos termos da convocatoria no enlace ao DOG onde se publica:

DOG 20 de maio

A solicitude pode descargarse ou cubrirse online no seguinte enlace:

SOLICITUDE

..........................................................................................................................................................................................................................................

Xornada PORTAS ABERTAS

5 de febreiro

ás 17:30

Xornadas de PORTAS ABERTAS para as familias de novo alumnado que desexen coñecer o noso centro.

E S P E R Á M O S V O S

Estas son algunhas das actividades que realizamos no noso colexio ao longo do curso:

No menú INSTALACIÓNS, situado nos bloques da esquerda desta páxina web,

pódese ver como é o noso cole.

CIRCULAR PRINCIPIO DE CURSO

Premendo no seguinte enlace pódese acceder á circular de principio de curso, onde hai información sobre normas xerais do centro.

CIRCULAR PRINCIPIO DE CURSO

A V I S O S   M O I   I M P O R T A N T E S

RECOLLIDA DE VALES CURSO 2019-20

As familias de 1º e 2º que solicitaron axudas para adquirir LIBROS DE TEXTO

así como as familias de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º que solicitaron axudas para adquirir

MATERIAL ESCOLAR, deberán recoller os vales para tal fin na secretaría do colexio,

do 3 ao 5 de xullo.

As familias do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º que solicitaron a axuda para libros de texto,

poderán consultar na secretaría do centro, o luns día 8 de xullo, as listaxes provisionais co

número de libros adxudicados a cada alumno.

O mércores día 10 de xullo poderán coñecer a relación dos libros adxudicados unha vez que se

publiquen as listaxes definitivas da adxudicación.

Os libros do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º poderán recollerse na secretaría do centro,

os días 11 e 12 de xullo, en caso de non facelo nesas datas, a recollida quedará para setembro.

A SECRETARÍA DO CENTRO ESTARÁ ABERTA ATA O 12 DE XULLO SÓ EN

HORARIO DE 10 A 12 HORAS.