Actividades ANPA

Título actividades

No seguinte enlace atoparás a relación das actividades extraescolares deste curso:

CURSO 2018-2019

OLIMPÍADAS

Por quinto ano consecutivo, os nen@s da nosa escola participaron, o sábado 21 de abril, nas V Olimpiadas de Teis e, o domingo 22 de abril, na 5º edición da Liga Natación Escolar de Vigo.
A mestra Estela coas nais do Anpa e algúns dos protagonitas, os nenos da escola nas V Olimpiadas de Teis.

Os nen@s do Santa Tegra na V Liga de Natación Escolar.

Eiquí tendes a ligazón para ver máis fotos e comentarios destes eventos: BLOG ANPA

Actividades extraescolares

F I N   D E   C U R S O

Natación Escolar

Como remate final da Liga de Natación Escolar 2017, os nos@s campións deron o mellor de si. Sen esquecer que o importante era disfrutar de estaren xuntos.

Os nos@s rapaces Alan, Xian, Xabi, Nerea, Pablo e Miguel, lucindo as súas medallas.
Parabéns nen@s!

Así que os que saibades nadar, animádevos a participar o curso que ven!

FIN DE SEMANA DEPORTIVO

CEP SANTA TEGRA NAS IV OLIMPÍADAS DE TEIS

Por cuarto ano consecutivo os nen@s do CEP Santa Tegra participaron, nas OLIMPÍADAS DE TEIS, o sábado 22 de abril, organizadas polas escolas do barrio de Teis.
Entre as disciplinas que se practican están: spelling, pentalón, balonmán, baile moderno, ximnasia rítmica e acrosport.
Os nosos pequen@s pasárono ben e disfrutaron dunha mañá deportiva.

Agradecer a colaboración da “ teacher Estela” que preparou aos nenos e particiou no xurado e á mestra Rosa por representar á nosa escola.

2ª XORNADA DE LIGA DE NATACIÓN ESCOLAR DE VIGO-2017

E rematando o fin de semana, o domingo 23 de Abril, os nen@s da nosa escola volveron a participar na competición de 25 metros a crol e 25 metros de costas no pavillón do Carmen.

Os nosos campións: Nerea, Pablo, Xabi, Gael, Miguel, Xián e Alan de costas.

IV OLIMPÍADAS DE TEIS

Por cuarto ano consecutivo organizouse a andaina como acto inaugural das IV Olimpíadas de Teis o domingo día 2 de abril. Esta actividade está organizada por seis escolas de Teis.
Partindo do EEI Monte da Guía sobre as 11 da mañá, pais e alumnos fixeron a andaina polo litoral de Teis, Porto da Punta, polo Faro, a Etea, San Salvador de Teis e rematando no Parque da Riouxa. Alí presentamos o acto inaugural, xantamos, demos os premios aos mellores debuxos de infantil e primaria e logo tivemos animación por parte dun Mago.

Foi unha xornada apacible, bo tempo, xogos entre os nenos e disfrutámola todos, pequenos e maiores.

Actividades ANPA

Entusiasmados, coma todos os anos, participaron sete alumnos en representación do CEP Santa Tegra: Nerea, Alan, Xabier, Pablo, Miguel e Xián.

Ademais de nadar 25 m a CROL e 25 m de COSTAS, pasárono moi ben.

ANDAINA

Máis información no blog A MAXIA DO DEPORTE

Liga de Natación de Vigo

Alumnado do noso centro participou o pasado fin de semana na II LIGA DE NATACIÓN DE VIGO.

Aquí temos aos participantes mostrando as súas medallas.

Noraboa pola deportividade e o esforzo mostrado.