BECAS N.E.A.E.

BECAS NEAE CURSO 2021-22

Dende o seguinte enlace podedes acceder ao SERVICIO ONLINE para solicitar as axudas para o alumnado con nesesidades educativas con apoio educativo para o presente curso 2021-22. A data límite é ata o 30 de setembro.

MODALIDADES:

• Axudas directas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo derivada da súa discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves de comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais. Na que se inclúe TDAH.
  • Tamén pode ser beneficiario de axudas directas o alumnado con TEA, non incluído no parágrafo anterior.
  • Axudas para programas específicos complementarios para alumnado específico de apoio educativo asociado a altas capacidades.

LISTADOS AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2021-22

O xoves 1 de xullo publicáronse os listados provisionais dos admitidos e excluídos nas axudas de Libros de texto e material escolar. Por  motivos de protección de datos as listaxes están expostas no taboleiro de información do centro, as familias interesadas poden chamar ou acudir para ver as listaxes.

O centro estase pondo en contacto coas familias con becas excluídas por se queren presentar reclamación, para o que teñen dous días a partir da publicación ( venres 2 e luns 5 de xullo).

As listaxes definitivas publicaranse a partir do martes 3 de xullo.