FIN DE SEMANA DEPORTIVO

CEP SANTA TEGRA NAS IV OLIMPIADAS DE TEIS

Por cuarto ano consecutivo  os nen@s do CEP Santa Tegra participaron, nas OLIMPÍADAS DE TEIS, o sábado 22 de abril, organizadas polas escolas do barrio de Teis.
Entre as disciplinas que se practican están: spelling, pentalón, balonmán, baile moderno, ximnasia rítmica e acrosport.
Os nosos pequen@s pasáronno ben e disfrutaron dunha mañá deportiva.

Agradecer a colaboración da “ teacher Estela” que preparou aos nenos e particiou no xurado e a mestra Rosa por representar a nosa escola.

2ª XORNADA DE LIGA DE NATACIÓN ESCOLAR DE VIGO-2017

E rematando o fin de semana, o domingo 23 de Abril, os nen@s da nosa escola volveron a participar na competición de 25 metros a crol e 25 metros de costas no pavillón do Carmen.

Os nosos campións: Nerea, Pablo, Xabi, Gael, Miguel, Xián e Alan de costas.

Lectura en inglés

The forth and fith levels of Primary Education in the CEP Santa Tegra are carrying out a task about books´ translation.

This activity has as a purpose to learn the meaning of new words and expressions in a context and always with a visual support so this make learning more meaningful for them.

This task is taking place once a week on Wednesdays or Thursdays at the reading time. First of all, every child has chosen a story in English Language adapted to his/her age and level of foreign language. The books are placed in the English Class Library.

They write on sheets of paper folded so they look like the real pages of an authentic book. They also illustrate them with pictures and drawings and design their own cover with the title of each book.

Día del LIBRO

DÍA DEL LIBRO 2017

PASOS DE SEMANA SANTA

Na aula de relixión celebramos a Semana Santa.
Unha vez que tivemos claro o significado e os contidos, con medios audiovisuais e actividades, en cada curso decidimos que Paso de Semana Santa iamos facer.
Por equipos distribuímos os seguintes traballos:
Un encargado de traer a caixa de zapatos, outros de colorear a imaxe, outros de facer figuras coa plastilina (flores, burriquiña....), outros de facer o guión para explicarllo aos nosos compañeiros/as.

Unha maneira de aprender

e pasalo ben.

E ESTE FOI O RESULTADO

A PEQUENA ESCALA!!!

(Premendo nas imaxes poderás ver vídeos co resultado)

OBRADOIRO DE IGUALDADE

Como cada curso o alumnado de 2º, 4º e 6º participou neste obradoiro no que tivo a ocasión de reflexionar, debatir e expresar as súas ideas sobre o tema da igualdade de oportunidades entre as persoas sen importar o sexo que teñan. Nos seguintes enlaces atoparemos imaxes de como se levou a cabo.

Premios Faro da Escola

Os premios Faro de escola do Faro de Vigo foron este pasado mércores día 29. O alumnado de 2º de primaria participamos en “Faro da escola” por primeira vez, aportando unha forma única de facer un periódico.

Un obxectivo: falar de nós. Crear as nosas novas porque nós somos unha nova. Novas por como traballamos na aula, usando metodoloxías activas. Novas polos elementos que usamos: dispositivos multitáctiles, creación audiovisual, robótica… Novas por como nos sentimos, lendo e aprendendo sobre sentimentos e meditación.

Unha forma de plasmalo: Crear un periódico diferente. E iso foi o que fixemos, crear unha forma de ler o xornal que saia do habitual. Por iso fixemos uso da Realidade Aumentada.

Un xeito de rematar:  Os premios Faro da escola. Alí recollemos dous premios:
Á mellor infografía co traballo sobre a alimentación, o deporte e o sono das familias dos tigres e gallifantes.
E un accésit ao periódico máis innovador.

Foi toda unha ledicia para nós poder recoller estes premios, contando que ademais eramos os máis pequenos de todo o alumnado participante. Por iso, estamos moi ledos, por construír un xornal que nos define, pero tamén por todo o traballo que fixemos.

Parabéns Tigres e Gallifantes!

MOCHILAS VIAXEIRAS

Da man do trasno FERVELLO, a mascota da nosa biblioteca,

e organizado polo equipo da mesma, comezamos unha nova

andaina coa posta en marcha das MOCHILAS VIAXEIRAS,

que cada semana viaxarán cun alumno de cada curso ás súas

casas para que en familia poidan pasalo xenial co material

que conteñen.

CARTA ÁS FAMILIAS

XOGO e APRENDO

Dende o Equipo das Novas Tecnoloxías,

ofrecemos os seguintes enlaces para aprender mentres xogamos.

CURSO 2016-2017

Título

Segundo establece a ORDE do 7 de xuño de 2016, pola que se aproba o calendario escolar para o

curso 2016/2017 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na

Comunidade Autónoma de Galicia, as clases comezan o día 12 de setembro.

Nos seguintes enlaces poden consultar o CALENDARIO ESCOLAR para o curso:

Calendario do CEP Santa Tegra

Publicación no DOG

MENÚS 2016-17

Para acceder ao menú, sinale o enlace do mes correspondente:

SETEMBRO

OUTUBRO