OLIMPÍADAS

Por quinto ano consecutivo, os nen@s da nosa escola participaron, o sábado 21 de abril, nas V Olimpiadas de Teis e, o domingo 22 de abril, na 5º edición da Liga Natación Escolar de Vigo.
A mestra Estela coas nais do Anpa e algúns dos protagonitas, os nenos da escola nas V Olimpiadas de Teis.

Os nen@s do Santa Tegra na V Liga de Natación Escolar.

Eiquí tendes a ligazón para ver máis fotos e comentarios destes eventos: BLOG ANPA

O espazo do comedor

O   E S P A Z O   D O   C O M E D O R

Como monitoras do comedor do colexio CEP Santa Tegra queremos destacar a aprendizaxe dos nenos e nenas dentro dun espazo como é o comedor escolar relativa a: bos hábitos alimentarios, comportamento, autonomía, hixiene, responsabilidade e sobre todo, sociabilidade entre diferentes culturas e costumes, fomentando sempre o respecto e a igualdade.
Gustaríanos salientar tamén as actividades creativas que nel se levan a cabo. Despois das comidas, unha vez aseados, este espazo vólvese un lugar onde os cativ@s poden dar renda solta á súa creatividade cando o tempo non nos permite xogar ao aire libre. Esta creatividade queda plasmada en debuxos e traballos artísticos onde nenos e nenas preséntannos todo o marabilloso mundo da infancia que nós, como adultos, perdemos hai tempo.
Todos os traballos artísticos que realizan os nen@s durante o curso escolar son recompilados a modo de “arquivo de imaxes” no caso de que sexa de interese para as familias ou profesores.
Debuxo de Lucía, o seu  entorno, papá, mamá, irmán e ela mesma "Esculturas de Digno: Polbo e xirafa de Adriana"
Debuxo de Diego: “O meu colexio e eu” Debuxo de Matías: “Seres do mar”
“Ser fantástico” Debuxo de Adán: "O seu amigo caracol e el mesmo".

MONITORAS:
Elisabet Bayer, integradora social e monitora de Educación Especial.
Esther Martínez, cunha dilatada experiencia no comedor do CEP Santa Tegra.
Ángela Fernández, diplomada en magisterio e cun master en Educación Infantil.
Cristina Sicilia, licenciada en Bellas artes, especializada en investigación e creatividade infantil.

RUTA BOTÁNICA POLA CONTORNA

O alumnado de 5º e 6º o pasado día 5 de abril, despois de buscar información nas clases, fixemos unha saída de campo, para recoñecer e ver “in situ” algunhas das árbores e arbustos máis abondosas de Galicia, cun percorrido de máis de 2 km.

Contamos coa colaboración de dúas nais da Anpa: Alicia e Eva, que compartiu connosco os seus grandes coñecementos sobre o tema.

O alumnado, que traballaramos con cada árbore (nome, flor, froito, hábitat, aproveitamento...), expuñámolo diante da mesma. Saímos do colexio e tardamos algo en recoñecer a primeira árbore (apenas se lle vían as follas con picos) o acivro. Veríamos logo o castiñeiro, que non tiña follas, pero si algúns ourizos. Na cuneta chegando A Lagoa, recoñecemos primeiro a xesta e despois o toxo. Desviámonos por un carreiro bastante empinado cara a cima da Guía, onde fomos observando varias especies invasoras como as árbores da acacia negra e unha planta procedente de América do Sur a “tradescantia” (especie de enredadeira polo chan).

Tivemos un descanso na carballeira, para merendar. Que ben se respiraba alí!!!!

Seguimos coas nosas árbores, por suposto, recoñecemos o carballo e chegando ao colexio vimos o loureiro.

Neste percorrido quedounos a vimbieira e o bidueiro porque non as había, pero non houbo problema porque presentámolos na clase o venres.

Eva explicounos para cantos animais, grandes e pequenos son beneficiosas estas árbores e arbustos.

Foi unha clase distinta, aínda que tamén tivemos que traballar, cubrindo o noso caderniño de campo.

Podes ver máis fotos clicando aquí

Visita a bombeiros

Como continuación do obradoiro que tiveramos na aula de 6º o 28 de febreiro, o venres 23 fomos ao parque de bombeiros, para coñecer como é o seu traballo.
Aprendemos que fan quendas de 24 horas, están super organizados (sabendo cada un o que ten que facer en cada momento) teñen o traxe, casco e mascarilla preparados por se hai emerxencias… e en 30 ou 40 segundos xa está saíndo co camión.
Vimos todo o material que leva o primeiro camión (mangueiras de todos os diámetros, ventilador, botellas de osíxeno complementarias, cizañas) e tamén o camión de apoio que ese non leva auga, se non outros materiais que poden ser necesarios xa que os bombeiros fan intervencións moi variadas. Teñen 18 vehículos entre eles un, que coa escaleira poden chegar ao piso 12.
Probamos as máscaras para respirar, vimos onde enchen as botellas, o ximnasio con todos os aparellos para estar en forma, practicamos cunha mangueira e como non … os que quixeron, baixaron pola barra.
Pareceunos un traballo bastante duro (as probas físicas que hai que superar xa o son), pero tamén gratificante ao salvar vidas.
Sabedes de onde ven o nome de BOMBEIROS? Pois que nos camións levan varias bombas hidráulicas para, principalmente, dar presión á auga.
Esperemos que pronto teñamos MULLERES BOMBEIRAS tamén en Vigo.

Máis imaxes na nosa GALERÍA DE FOTOS

Buscando os ovos de Pascua

No seguinte vídeo vemos como empezou a Pascua o alumnado de 1º,

nada menos que cun xogo no que tiñan que atopar saborosos

"ovos de Pascua"

LUDOTECA LINGÜÍSTICA

O 21 de marzo o alumnado de 5º e 6º disfrutamos dunha actividade chamada "LUDOTECA LINGÜÍSTICA" promovida polo Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo. Consiste en fomentar o uso do galego dun xeito lúdico a través de xogos tradicionais.

Superamos as probas traballando en equipo e disfrutamos moito da actividade aprendendo novas palabras no noso idioma.

Máis fotos na nosa GALERÍA DE FOTOS

XOGO e APRENDO

Dende o Equipo das Novas Tecnoloxías,

ofrecemos os seguintes enlaces para aprender mentres xogamos.

MENÚS 2017-18

Para acceder ao menú, sinale o enlace do mes correspondente:

SETEMBRO

OUTUBRO