MAGOSTO

O venres 15 de novembro celebramos no noso colexio, un curso máis, o magosto. Mentres se asaban as castañas divertímonos moito cos seguintes xogos: baile da castaña, serpe-carreira tola, os birlos saltóns, castañas por un tubo e castaña na culler.

Foi unha xornada moi divertida que rematou comendo as riquísimas castañas.

Podes ver máis fotos clicando AQUÍ.

VISITA AO CONCELLO

VISITAMOS O CONCELLO

O día 14 de novembro o alumnado de 5º e 6º visitamos o Concello de Vigo. Dous monitores ensináronnos a sala de plenos, o laboratorio, a sala de control de tráfico e a escola de danza e percusión. Pasámolo moi ben!!!

SAMAÍN

O 30 de outubro celebramos no colexio o Samaín. Fixemos grupos con alumnado mesturado de todas as clases e xogamos a:

- A BOLSA MÁXICA DE SAMAÍN

- A BRUXA E OS ZOMBIS

- A PANTASMA

- OS MORCEGOS

- VAMPIROS CONTRA ZOMBIS

Pasámolo de medo!!!!

Nos seguintes enlaces podedes ver unha mostra da xornada.

Podedes ver as fotos na seguinte ligazón SAMAÍN 2019.

Last week, all the students in the school and the English teachers have celebrated a very scary day: HALLOWEEN!!. Peter, our language assistant, told us about this popular tradition in Great Britain and North América. We also made Halloween crafts such as spiders and bats with differents materials and using the origami technique. We´ve learned a lot and we had a great time!

XORNADA DE BALONMÁN

O pasado 18 de Outubro todo o alumnado do centro tivo unha xornada de introducción ao balonmán. Vivenciaron diferentes actividades propias deste deporte. Foi unha xornada moi lúdica onde o pasaron moi ben.

Clicando en cada imaxe pódese ver unha mostra dese día.

NATURNOVA

O alumnado de 3º,  4º  e 6º visitamos o Centro Interactivo de Educación Ambiental  Naturnova.

O NOSO PLANETA. O UNIVERSO. Durante a visita aprendemos e descubrimos moitas cousas relacionadas co noso planeta e a súa orixe, a súa composición e os distintos fenómenos metereolóxicos.

O SER HUMANO. IMPACTO AMBIENTAL. Tamén visualizamos os efectos que está a ter  no medio ambiente o continuo maltrato por parte do ser humano e as accións que levamos a cabo para un mellor aproveitamento das enerxías renovables .

SIMULADOR SUBMARINO. Ademáis fixemos unha inmersión simulada nun submarino pola ría de Vigo, para coñecer mellor as distintas especies de animais que temos na nosa ría e os seus nomes.

Pasámolo xenial!!!

Clicando nas imaxes poderás ver unha mostra da saída.

Para ver as fotos:   - -

MERENDAS SAUDABLES

Nas primeiras semanas de clase deste curso traballouse nas aulas a importancia de ter unha alimentación saudable, contribuíndo así a que o noso alumnado estea san e forte.

Elaboramos este cadro cunha distribución variada das merendas da semana .

Grazas ás familias por colaborar e promover hábitos de vida saudable!!!

APRENDENDO AS ARTICULACIÓNS

Na clase de 1º estamos a aprender as articulacións e como algunhas teñen uns nomes un pouco difíciles de recordar decidimos facer un pequeno baile que compartimos aquí convosco para que vexades que boa maneira de aprender o nome das articulacións e practicar o galego!

Pero… aínda temos que mellorar un pouquiño!!!

NÓS DÁMOSLLE A VOLTA

Esta semana a nosa escola sumouse a “Dale la Vuelta”, a campaña de sensibilización, impulsada pola APAMP (Asociación de Familias de Persoas con Parálise Cerebral), para conmemorar o Día Mundial da Parálise Cerebral que se vai celebrar o próximo 6 de outubro. Para elo, fixemos uns tarxetóns cheos de mensaxes nos que expuxemos ideas sobre que poderiamos facer para mellorar a vida das persoas que sofren este transtorno así coma dar a coñecer cales son os seus dereitos máis vulnerados. Os tarxetóns foron enviados á APAMP para facer unha árbore conxunta.
Para apoiar a todas estas persoas tamén nós lle demos a volta á realidade facendo unha foto do revés que aquí vos deixamos e así contribuír a viralizar esta campaña.
Non te perdas o vídeo, paga a pena velo!!!
PINCHA NA FOTO E VERÁS O QUE FIXEMOS NO COLE.

Podedes ver as fotos na nosa GALERÍA DE FOTOS.

INVESTIGANDO NO LITORAL

A investigación é un dos procesos máis potentes de aprendizaxe. Baséase nunha premisa tan antiga e tan valiosa como o ensaio-erro, un proceso manipulativo, visual, cooperativo e experimental.

Este tipo de procesos son os que deixan reminiscencias ao longo da vida. Estar no litoral e coñecelo é coñecer a nosa praia e todo o que ocorre nesa pequena liña que separa a terra do mar… unha liña de vida.

Por iso esta saída foi tan valiosa. Os pequenos e pequenas puideron tocar, subir e baixar, escribir, anotar, mancharse as mans (e a roupa), pero sobre todo EXPERIMENTAR.

Moitas grazas a Eva e Alicia, unha gratitude extensible a toda a ANPA, por argallar e traballar de xeito moi educativo esta saída.

MENÚS CURSO 2019-20

Para acceder ao menú, sinale o enlace do mes correspondente:

SETEMBRO

OUTUBRO