Estades inivitad@s a pasar!

Antes do remate do primeiro trimestre as alumnas e alumnos de diferentes cursos puideron visitar a biblio. Na mesma puideron comprobar os cambios realizados tendo en conta o protocolo COVID e as novas normas.  Pero, tamén puideron contemplar a exposición de libros sobre medio ambiente e comida saudable, os dous temas que une o proxecto do noso CEIP: O Comedor. Deste xeito, puideron descubrir os exemplares máis interesantes para o préstamo de libros deste novo trimestre.

Un libro, o mellor agasallo.

Este Nadal dende Biblio Caselles, ademais de desexarvos unhas felices festas, gustaríanos inspirarvos ca nosa árbore de Nadal. Unha árbore cargada de bos desexos en forma de libro. Desexos relacionados co noso proxecto: o comedor, dende o cal fomentamos os bos hábitos para o noso coidado e o coidado do planeta. Non credes que poderían ser un bo regaliño?

Derradeiro día con Luis "O Caruncho"

Danos moita mágoa pero como normalmente se di...Todo o bo remata! Foron tres días estupendos onde creamos, compartimos, cantamos e rimos. Quedándonos, eso si, algo para sempre: esta grata experiencia e un aire espontáneo que seguro nos acompañará alá onde vaiamos. Agora somos improvisadoras e improvisadores de primeira Guiño

Xa víchedes as fotos da primera sesión, pero aquí quedan un par máis da segunda e desta última:

*Segunda sesión: