CANDELORIA

Hoxe enchémonos de ledicia e emoción ao compartir con vós unha fermosa iniciativa que tivo lugar no noso colexio para conmemorar a Candeloria. Decidimos celebrar esta festividade dunha maneira especial e significativa, cada alumno e alumna do noso colexio participou nunha actividade moi especial: escribir unha carta a un compañeiro.

As cartas, cheas de afecto, gratitude e bos desexos, convertéronse en mensaxes de amor e  amizade. Este xesto non só fomenta a conexión entre os alumnos e alumnas, senón que tamén  promove valores tan importantes como a empatía, o respecto e a solidariedade.

A experiencia de escribir e recibir estas cartas foi realmente emocionante. Os estudantes        esforzáronse por expresar os seus sentimentos de maneira sincera e creativa. Algúns    compartiron  anécdotas divertidas, mentres que outros destacaron as calidades únicas dos seus amigos e amigas.

Agradecemos a todos os nenos e nenas a súa participación entusiasta e a toda a comunidade educativa por fomentar un ambiente propicio para estas experiencias tan enriquecedoras.

Feliz Candeloria a todos!