Celebrando o Día do Cómic: Explorando novos mundos a través da banda deseñada

Na nosa biblioteca escolar estamos entusiasmados con celebrar o Día do Cómic, este ano dunha maneira especial. Os nosos voluntarios e voluntarias prepararon unhas caixiñas cheas de emocionantes cómics para que todo o alumnado explore e descubra este xénero literario.

Os cómics non só son unha forma de divertimento e entretemento, senón que tamén axudan a desenvolver a comprensión lectora, estimulan a creatividade, a imaxinación….

Queremos inspirar aos nosos alumnos e alumnas a mergullarse no marabilloso universo da banda deseñada  e a gozar da maxia da lectura.

Non perdades a oportunidade de descubrir os tesouros que agardan nas nosas caixiñas de cómics!

Recordade que todos estes títulos e máis están na nosa biblioteca! Achegádevos a ler!