Libros de texto para o 2017-18

LIBROS DE 4º

LIBROS DE 5º

LIBROS DE 6º

Mantemos os libros de texto para compartir. Aceptamos as donacións das familias.

Antes de mercar os libros, esperade a saber cales saen no FONDO. Listados definitivos o 17 de xullo.

En setembro entregaremos aqueles que correspondan a cada neno e nena segundo a orde e as existencias no fondo libros.

Comedor escolar para o 2017-18

O alumnado que entregou a solicitude de comedor para o vindeiro curso escolar, debe achegar a autodeclaración e/ou outra documentacón que sexa necesaria (usuarios novos que fixeron solicitude) ata o 30 de xuño.

INSTRUCIÓN 5/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2017-18.

Documentación a entregar.

Autodeclaración.

Resumo do importante. Clica.

Clica para acceder á calculadora, para a simulación do prezo de comedor en función da renda.

Os admitidos provisionais serán publicados no cristal da entrada inferior o venres día 14 de xullo.

Día mundial do Medio Ambiente.

Celebracións do día 5 de xuño.

O alumnado de 5º participa en Samil da actividade do Día Mundial do Medio Ambiente.

Clica na imaxe para ver as nosas fotos.

Clica aquí, para ver as fotos enviadas dende a Concellería de Medio Ambiente. Camiño a Camiño.

Clica para ver máis fotos.

Aprendendo a reciclar co programa "Vigo recicla".

Toda unha experiencia de reciclaxe co Dinoseto, para o alumnado de 2º, 3º e 4º do colexio.

Campaña posta en marcha por FCC, empresa adxudicataria dos servizos de recollida de residuos, limpeza urbana e limpeza de praias da cidade de Vigo, e Contenur, empresa responsable do mantemento e limpeza dos colectores da cidade.

Premio do concurso Rumbo ás Illas.

O grupo de 5ºA é o GAÑADOR do concurso Rumbo ás illas do Parque Nacional das Illas Atlánticas, co seu relato e foto-escena titulada "Un secuestro nas illas".

Os participantes de 5ºD reciben no colexio o ACCESIT na categoría de 5ºcurso.

Parabéns a todos e todas.