Fondo libros definitivo para o curso 2017-18

Listado definitivo dos libros adxudicados para o curso 2017-18 polo FONDO LIBROS do colexio. CLICA.

O libro de artística é o de música.

Alumnado excluído. CLICA.

Os libros do fondo serán entregados polo profesorado titor en setembro, o resto podedes mercalos. Lembrade que os libros funxibles deberán ser mercados por todo o alumnado.

O listado de material a mercar, tamén será entregado polo profesorado titor en setembro.

Non esquezades recoller os vales de material de todos os cursos, e os de libros de 1º e 2º.

Admitidos no comedor escolar 2017-18

Alumnado que fixo a solicitude e entregou a autodeclaración.

Listado de admitidos no comedor para o curso 2017-18. CLICA.

Calendario escolar 17-18

ORDE do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/18 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. CLICA

Clica para ver o ESQUEMA do calendario escolar 2017-18 coas datas máis importantes. Quedan por aprobar en setembro os días que escolle o centro.

Listado provisional do fondo libros.

Vigo a 7 de xullo.

Para coñecer a cantidade de libros que serán adxudicados polo fondo ao alumnado solicitante. CLICA.

O alumnado excluído. CLICA.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

A listaxe definitiva sairá o venres 14.

Horario de secretaría en xullo.

A secretaría estará aberta ata o día 14 de xullo.

HORARIO DE 9:30 A 12:00 H.

Libros de texto para o 2017-18

LIBROS DE 1º

LIBROS DE 2º

LIBROS DE 3º

LIBROS DE 4º

LIBROS DE 5º

LIBROS DE 6º

Mantemos os libros de texto para compartir. Aceptamos as donacións das familias.

Se algún libro non sodes quen de adquirilo, falade co/a profesor/a correspondente en setembro.

Antes de mercar os libros, esperade a saber cales saen no FONDO. Listados definitivos o 14 de xullo.

En setembro entregaremos aqueles que correspondan a cada neno e nena segundo a orde e as existencias no fondo libros.