Menú escolar 17-18

Mes de OUTUBRO

Mes de NOVEMBRO.

Mes de DECEMBRO

Pedide o menú en papel en secretaría, se o precisades.

Festa do outono.

Este ano a data do 10 de novembro, foi escollida para facer unha festa de convivencia como punto final do traballado nas aulas. Aproveitouse para facer unha degustación de frutas e froitos do outono, contando coa complicidade das familias.

Para ver algunha foto máis desta celebración, CLICA

Ou algunha montaxe feita dende as titorías. CLICA1. CLICA2

Aula do pasado

O alumnado de 5ºB e 5ºC estivo no Verbum de Vigo coñecendo " A aula do pasado".

Iniciativa do 25 aniversario de FOANPAS.

Para ver as fotos da actividade, CLICA.

Unha aperta especial para os antigos directores de colexios públicos que participaron nesta iniciativa: Félix Álvarez, Carlos Álvarez, Jose Luís Santalices e Luís Barbosa. Graciñas compañeiros!!

Afondando no coñecemento das abellas.

O alumnado de 2º curso visitou o día 3 de novembro Apípolis, para mellorar o coñecemento sobre o medio natural e valorar a importancia de todos os seres vivos.

Completa a información nos blogs do profesorado deste curso. CLICA 2ºA

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Clica para ler ben o que requería no seu prazo (apartado documentación) e presentar alegacións, se procede. CLICA

IMPRESO ALEGACIÓNS

Axudas para o alumnado con necesidade de apoio educativo para o curso 17-18.

O prazo rematou o 28 de setembro.

Alento na rúa.

O día 26 de outubro os grupos de 5ºB e 5ºD participan nunha actividade na Praza do Rei, impulsada por Alento, asociación do dano cerebral ubicada en Vigo.

Dentro da semana do dano cerebral do 23 ao 30 de outubro, chea de actividades de información e sensibilización para que se coñeza esta realidade.

CLICA PARA VER MÁIS FOTOS.

Calendario escolar 17-18

Clica para ver/imprimir  o calendario escolar.

Os días non lectivos son o 13 de outubro e o 18 de maio.

Adiantados os días para a organización familiar na circular nº1 do inicio de curso.

Plástica en English en 1º e 2º curso.

CONCEDIDAS AS 8 SECCIÓNS BILINGÜES.  En 1º e 2º curso a plástica será en inglés, polo que engadimos unha mellora no afondamento do coñecemento deste idioma nestes cursos.

ORDE do 12 de maio de 2011 pola que se regulan as seccións bilingües en centros sostidos con fondos públicos de ensino non universitario. CLICA

Calendario escolar 17-18

ORDE do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/18 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. CLICA

Libros de texto para o 2017-18

LIBROS DE 1º

LIBROS DE 2º

LIBROS DE 3º

LIBROS DE 4º

LIBROS DE 5º

LIBROS DE 6º

Mantemos os libros de texto para compartir. Aceptamos as donacións das familias.

Se algún libro non sodes quen de adquirilo, falade co/a profesor/a correspondente en setembro.

Antes de mercar os libros, esperade a saber cales saen no FONDO. Listados definitivos o 14 de xullo.

En setembro entregaremos aqueles que correspondan a cada neno e nena segundo a orde e as existencias no fondo libros.

Comedor escolar para o 2017-18

O alumnado que entregou a solicitude de comedor para o vindeiro curso escolar, debe achegar a autodeclaración e/ou outra documentacón que sexa necesaria (usuarios novos que fixeron solicitude) ata o 30 de xuño.

INSTRUCIÓN 5/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2017-18.

Documentación a entregar.

Autodeclaración.

Resumo do importante. Clica.

Clica para acceder á calculadora, para a simulación do prezo de comedor en función da renda.

Os admitidos provisionais serán publicados no cristal da entrada inferior o venres día 14 de xullo.

Día mundial do Medio Ambiente.

Celebracións do día 5 de xuño.

O alumnado de 5º participa en Samil da actividade do Día Mundial do Medio Ambiente.

Clica na imaxe para ver as nosas fotos.

Clica aquí, para ver as fotos enviadas dende a Concellería de Medio Ambiente. Camiño a Camiño.

Clica para ver máis fotos.

Aprendendo a reciclar co programa "Vigo recicla".

Toda unha experiencia de reciclaxe co Dinoseto, para o alumnado de 2º, 3º e 4º do colexio.

Campaña posta en marcha por FCC, empresa adxudicataria dos servizos de recollida de residuos, limpeza urbana e limpeza de praias da cidade de Vigo, e Contenur, empresa responsable do mantemento e limpeza dos colectores da cidade.