Listado de admitidos provisionalmente para o curso 2017-18

CASAS GARCÍA, JUAN

ALCALDE DA COSTA, CARLOS AMADO

MACHARE ZURITA, ADRIANA JASMIN

Clica para ver o listado oficial de admitidos e non admitidos provisionalmente, e o prazo de reclamación.

Listado admitidos.

Listado de non admitidos e excluídos.

Probas en Educación Primaria en maio.

As probas de carácter censual para todo o alumnado de 3º, serán os días 30 e 31 de maio.

O noso centro educativo resultou seleccionado para formar parte da mostra de centros participantes nas probas de avaliación a realizar ao final da etapa de Educación Primaria correspondentes ao curso 2016/17. As probas de 6º serán os días 23 e 24 de maio.

Estas probas teñen caracter diagnóstico, informativo e orientador para alumnado, familias, centros e administración educativa.

Premio de debuxo Acqualia

A alumna de 5ºA, Laura López Franco, resultou premiada no concurso de debuxo de Acqualia. A súa aula foi invitada ao acto no Concello para acompañala na conmemoración do día mundial da auga. Na celebración, todos portaron un consello para facer un consumo responsable da auga, que foi atado e soltado nos globos.

Na foto do grupo é a segunda da dereita, sen gorra, xunto aos outros gañadores logo da recepción dos agasallos.

Parabéns!!

Preparados para a Reconquista de Vigo 2017

Este ano o alumnado de 5º do Fleming, en dous grandes grupos, participou da man do equipo de Vigohistoria na Reconquista de Vigo pola cidade.

Vémonos por Vigo!!

E no colexio o mércores 29.

Charlas sobre os oficios das mulleres galegas, impartidas polas familias.

Moitos traballos nos que hai mulleres... Conserveiras, actrices, palilleiras, redeiras, costureiras.

Tivemos unhas charlas moi interesantes na semana da muller e oficios galegos, para amosar ao alumnado as profesións de moitas mulleres galegas.

Graciñas pola colaboración.

Do 1 ao 20 de marzo procedemento de admisión de alumnado de nova incorporación para o curso 2017/18

Solicitudes a través da aplicación:

Ruta no menú:

Solicitudes–Solicitudes de reserva–Crear solicitude de reserva

ATENCIÓN: Non esquezades que ao ir gardando e avanzando nas diferentes pestanas debedes revisar e confirmar o borrador antes de imprimir a solicitude.

IMPORTANTE: Esta solicitude deberase imprimir e presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro do Procedemento Administrativo Común.

DOCUMENTACIÓN:

- Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta

- Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a. Fotocopia do libro de familia.

- Certificado oficial do expediente académico, no seu caso.

- Sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, no seu caso.

* SE A DEMANDA É SUPERIOR Á OFERTA O CENTRO ABRIRÁ UN PRAZO DE 10 DÍAS HÁBILES PARA PRESENTAR DE FORMA PRESENCIAL A DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS XERAIS DE ADMISIÓN ALEGADOS. CLICA PARA LER

• Martes 7 de marzo "PORTAS ABERTAS" para as novas familias interesadas, pequena charla as 17:00 horas e posterior visita guiada.

A nova solicitude  ANEXO II dende a aplicación que tedes enlazada na parte superior desta entrada.

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión.

Orde do 25 de xaneiro do 2017 pola que se modifica a do 12 de marzo.