Menú escolar 17-18

Cocíñase no colexio.  calidade@airascatering.com

Teléfono da empresa: 981 555 789

Mes de  SETEMBRO

Mes de OUTUBRO O martes 24 cambiarase o arroz por pasta.

Calendario escolar 17-18

Clica para ver/imprimir  o calendario escolar.

Os días non lectivos son o 13 de outubro e o 18 de maio.

Adiantados os días para a organización familiar na circular nº1 do inicio de curso.

Plástica en English en 1º e 2º curso.

CONCEDIDAS AS 8 SECCIÓNS BILINGÜES.  En 1º e 2º curso a plástica será en inglés, polo que engadimos unha mellora no afondamento do coñecemento deste idioma nestes cursos.

ORDE do 12 de maio de 2011 pola que se regulan as seccións bilingües en centros sostidos con fondos públicos de ensino non universitario. CLICA

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Axudas para o alumnado con necesidade de apoio educativo para o curso 17-18. CLICA

O prazo remata o 28 de setembro.

Calendario escolar 17-18

ORDE do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/18 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. CLICA

Libros de texto para o 2017-18

LIBROS DE 1º

LIBROS DE 2º

LIBROS DE 3º

LIBROS DE 4º

LIBROS DE 5º

LIBROS DE 6º

Mantemos os libros de texto para compartir. Aceptamos as donacións das familias.

Se algún libro non sodes quen de adquirilo, falade co/a profesor/a correspondente en setembro.

Antes de mercar os libros, esperade a saber cales saen no FONDO. Listados definitivos o 14 de xullo.

En setembro entregaremos aqueles que correspondan a cada neno e nena segundo a orde e as existencias no fondo libros.

Comedor escolar para o 2017-18

O alumnado que entregou a solicitude de comedor para o vindeiro curso escolar, debe achegar a autodeclaración e/ou outra documentacón que sexa necesaria (usuarios novos que fixeron solicitude) ata o 30 de xuño.

INSTRUCIÓN 5/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2017-18.

Documentación a entregar.

Autodeclaración.

Resumo do importante. Clica.

Clica para acceder á calculadora, para a simulación do prezo de comedor en función da renda.

Os admitidos provisionais serán publicados no cristal da entrada inferior o venres día 14 de xullo.

Día mundial do Medio Ambiente.

Celebracións do día 5 de xuño.

O alumnado de 5º participa en Samil da actividade do Día Mundial do Medio Ambiente.

Clica na imaxe para ver as nosas fotos.

Clica aquí, para ver as fotos enviadas dende a Concellería de Medio Ambiente. Camiño a Camiño.

Clica para ver máis fotos.

Aprendendo a reciclar co programa "Vigo recicla".

Toda unha experiencia de reciclaxe co Dinoseto, para o alumnado de 2º, 3º e 4º do colexio.

Campaña posta en marcha por FCC, empresa adxudicataria dos servizos de recollida de residuos, limpeza urbana e limpeza de praias da cidade de Vigo, e Contenur, empresa responsable do mantemento e limpeza dos colectores da cidade.

Premio do concurso Rumbo ás Illas.

O grupo de 5ºA é o GAÑADOR do concurso Rumbo ás illas do Parque Nacional das Illas Atlánticas, co seu relato e foto-escena titulada "Un secuestro nas illas".

Os participantes de 5ºD reciben no colexio o ACCESIT na categoría de 5ºcurso.

Parabéns a todos e todas.

Axuda de libros e material.

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18. Clica para ler.

ANEXO.

Circular coa información básica. Clica.

Achégase o día das letras galegas 2017. Este ano adicado a Casares.

Comeza a conta atrás...

Carteis de Casares elaborados no colexio e que presentamos ao concurso. Van ordeados, clica para acceder ao contido. Parabéns a todos os colaboradores. Clica para facer as ACTIVIDADES.