Aviso dos prazos de entrega de documentación.

Antes do fin de mes de xuño avisaremos da data da publicación do listado provisional e definitivo do fondo libros. Colgaremos estes listados na web e poderedes visualizalos tamén na cristaleira da porta inferior.

Acollida do novo alumnado de Vilalaura.

O alumnado de 6º curso cunha representación de monicreques e o de 1ºC e 1ºD con bailes do mundo, reciben con todo agarimo e dan a benvida ao alumnado de Vilalaura de 5 anos que ven acompañado polas súas magníficas profesoras.

Logo visitan as aulas e diferentes dependencias... nunha xornada especial para todos os participantes.

Graciñas, vémonos en setembro!!

Comedor escolar para o 2019-20

INSTRUCIÓN 3/2019 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2019-20.

Anexo II Autodeclaración. Entrega ata o 28 de xuño. Abaixo tema casiñas-renda.

Domiciliación en setembro.

Resumo do importante. Clica.

Segunda charla para as familias sobre intelixencia emocional.

Volvemos ter a Raquel Pedroso para afondar sobre a intelixencia emocional, tema de moito interese para as familias que nos deixou con gañas de máis.

Vémonos o mércores 5, ás 17:00h.

Podedes achegadar as vosas inquedanzas.

Visita do alumnado de 5º a Santiago.

Magnífico percorrido do alumnado de 5º por Santiago.

O Fleming espera con ilusión a apertura do novo espazo.

Vemos case rematado este pavillón de Romil... instalación desexada e esperada no barrio.

Temos unha porta de entrada preparada para o noso alumando e esperamos ter axiña o paso interior arranxado. Mantemos a ilusión de que no inicio do próximo curso escolar podamos xa aproveitalo.

Axudas para libros e material 2019-20

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20. CLICA PARA LER.

O prazo para presentar a solicitude rematará o día 21 de xuño de 2019 (este incluído).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES. PREFERIBLEMENTE POR VÍA ELECTRÓNICA. CLICA.

Opcionalmente poderase presentar presencialmente nos centros docentes. Entregarase cunha copia da primeira folla.

A presente orde integra nun formulario as diversas modalidades de gratuidade solidaria dos libros de texto dos niveis obrigatorios de ensino:

• Fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.
  • Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de educación primaria
  • Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

FORMULARIO (para descargar en papel).

Admisión definitiva para o curso 2019/20

O listado provisional, pasa a ser definitivo non habendo reclamacións:

Olivia Acuña Lamilla

Uxía González Parada

ADMITIDAS

Sabela Álvarez Cobas

Yaineri Riveros Paulino

Geovanna Menezes de Aragao

Luis Alfredo Gutierrez da Costa

NON ADMITIDO (provisionalmente)

Alba Calvo Tenorio

Laura Pérez Rúa

NON ADMITIDAS (provisionalmente)

Noa Díaz Dacosta

Sara Rodríguez Barros

Prazo de matrícula do 20 ao 28 de xuño.

Avaliación individualizada de terceiro curso.

Os días 28 e 29 de maio  terán lugar as probas de avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria. Clica para ler a Resolución do 12 de abril de 2019. Castelán.

Avaliarase a a competencia en comunicación lingüística e competencia matemática organizadas do seguinte xeito:

Actualiza os teus datos.

ACTUALIZACIÓN DE DATOS.

Entregadas as follas ao alumnado, para a actualización dos datos.

Tedes ata o día 10 de maio para entregalas cubertas no seu plástico na secretaría, xunto coa solicitude de comedor para o próximo curso cuberta ou en branco.

Conversas con Carlos Vila sobre "Hugo e o ladrón pastasma"

Carlos Vila Sexto comparte inquedanzas, responde preguntas e fala das súas experiencias co alumnado de 6º, logo de traballar sobre o seu libro.

Xesto de compromiso co autismo o 2 de abril.

O profesorado do colexio Fleming súmase á campaña para crear unha sociedade máis acolledora para as persoas con autismo.

O xesto é o de infinito, que representa o noso compromiso neste 2 de abril, día mundial do autismo.

Clica nas imaxes, para saber da campaña, e ver o vídeo do profesorado.

Aprendendo todo sobre a Reconquista de Vigo.

b4d29094-a6e2-4c42-8ad7-3ddb71899e1c.jpg

O alumnado de 5º curso coñece a Reconquista de Vigo, visitando os lugares de interese na cidade e coñecendo con máis detalle as figuras históricas importantes recollidas nos papeis da Casa Galega da Cultura.

Na foto superior están os grupos de 5ºA e 5ºB, e na inferior os de 5ºC e 5ºD.

Clica para ver máis fotos.

Premio de Acqualia no grupo de 4ºC

A titoría de 4ºC do colexio, acompaña a alumna gañadora desta aula, Naia Núñez Alonso, ao evento relacionado co Día Mundial da Auga, no Auditorio Mar de Vigo, neste acto entréganse os premios de Acqualia.

Novas do paso ao polideportivo de Romil.

O día de hoxe,venres 22 de marzo, a dirección do colexio e membros da ANPA e Consello Escolar reuníronse no colexio co Concelleiro de deportes e diversos técnicos das concellerías de educación, obras e deportes, para tratar de analizar o punto no que nos atopamos, os pasos dados, e os prazos para conseguir o mellor acordo para que o alumnado use as instalacións de xeito seguro.

A información recibida, vai encamiñada a resolver satisfactoriamente esta problemática.

Actualizaremos por esta canle a información dos pasos e os prazos que se nos vaian comunicando.