Premios da portada da nova revista escolar Esquío.

As persoas gañadoras da portada da revista escolar do colexio, Esquío nº25, posando con Noelia, a xefa de estudos, na entrada do centro.

Esta revista conta coa magnífica colaboración da ANPA, que fai que ano a ano chegue a todos os fogares.

Os traballos gañadores (están na orde visual da colación do alumnado na foto). Parabéns polo traballo!!

Persoas gañadoras do reto matemático de 6º

Persoas gañadoras do reto matemático individual de 6º, o resto dos niveis o fixeron en formato grupal.

Aparecen na imaxe Elena e Chus, dúas das mestras deseñadoras das actividades da quincena matemática dentro do equipo dinamizador de biblioteca. Clica na imaxe para ampliala.

Máis información no blog da biblioteca. Clica para coñecer os retos.

Postais de Nadal premiadas neste curso 2020-21.

Persoas gañadoras das postais de Nadal.

(Das seis postais gañadoras, unha por ciclo viaxará ás vosas casas)

Os/as artistas reciben un detalliño con todo agarimo polo esforzo e a creatividade amosada.

Clicade sobre a imaxe para ampliala.

Samaín, noite de defuntos ou halloween...

Este curso escolar co problema dos contaxios do COVID_19 estamos algo escasos de festas lúdicas onde poder contactar ou movernos libremente... pero tentaremos dar unha "chispiña de encanto" ás datas nas que houbo sempre algo de cultura divertida.

O día 30 veremos ese toque no alumnado... e temos as propostas da biblioteca. Clica.

A nosa ANPA tamén decora a súa entrada. Clica.

Foto dos premiados no concurso e abaixo as obras premiadas.

DEBUXO

CARMELA-EMMA-FELIPE

2ºA

MARTÍN

2ºB

DIEGO

2ºD

LUCÍA

3ºA

ALICIA

ANXO

LEILA

MARTINA

5ºB

MATEO

CATUXA

6ºB

TIMI

ÁNGEL

Mención honorífica en 6º

Alumnado de mención honorífica neste curso escolar 2018-19. Teñen unha media de 9 ou superior na avaliación final de 6º.

Parabéns rapaces e rapazas!!

Premio de Acqualia no grupo de 4ºC

A titoría de 4ºC do colexio, acompaña a alumna gañadora desta aula, Naia Núñez Alonso, ao evento relacionado co Día Mundial da Auga, no Auditorio Mar de Vigo, neste acto entréganse os premios de Acqualia.

Gañadoras e gañadores do reto matemático 2019

Na imaxe tedes ao alumnado gañador do reto matemático.

Para ler máis no blog da biblioteca, CLICA.

Clica para ver as solucións ao reto.

Premio Vigolancia Nadal 2018

Marco Facal Pérez-Herrera, recibe o galardón de Vigolandia das mans do noso alcalde o día 11 de marzo.

As persoas gañadoras da postal máis chula do seu nivel.

Graciñas por participar.

Temos a entrada moito máis bonita coas vosas postais. É moi agradable ver as paredes cheas de ilusión, cariño e bos desexos.

Postais seleccionadas, unha delas viaxará as vosas casas.

Pasade a ver todas as postais na entrada, nesta imaxe están as seleccionadas por nivel.

Achégase un merecido descanso, logo dun duro trimestre. Felices Festas!!

Alumnado con mención honorífica en 6º.

Clica na imaxe para ver ao 24% de alumnado de 6º curso que obtivo de media na avaliación ordinaria 9 ou superior.

Segundo o criterio do centro son os que levan a mención honorífica.

Parabéns tamén ao resto do alumnado que tamén traballou arreo e non puido levala.

Entrega do galardón de Vigués Distinguido 2018 polo noso alcalde.

Entrega dos galardóns de vigués distinguido aos colexios públicos Fleming e Canicouva. Imaxe dun momento do acto.

Máis información no ATLÁNTICOFARO DE VIGO. LA VOZ DE GALICIA

Premio Vigolandia Nadal 2017

Carmen Barahona Malvar, alumna de 6º de primaria, foi distinguida no XI Concurso de Pintura de VIGOLANDIA, o parque de lecer que cada Nadal celébrase nas instalacións do Instituto Feiral de Vigo – IFEVI.

Abaixo a imaxe na entrega do premio.

Postais gañadoras por curso.

Postais gañadoras por curso, unha delas é a que viaxou ás casas das familias portando todo o cariño e os mellores desexos para estas datas. Non puido sair na foto o gañador de 2º,  Yago Díaz Pérez.