Comedor escolar

Actualización de datos bancarios para a empresa do comedor

Ábrese o periodo de actualización dos datos bancarios para o cobro dos recibos de comedor das familias que lles corresponde pago por renda, segundo o recollido no modelo entregado de autodeclaración.

Trátase dunha ficha de inscrición para os alumnos novos e unha ficha de modificación para aqueles alumnos cuxos datos teñan modificacións neste curso.

Modelo MODIFICACIÓN DO SERVIZO

Modelo DOMICILIACIÓN BANCARIA + NORMAS

Comedor escolar para o 2021-22

COMEDOR

ESCOLAR

DE XESTIÓN INDIRECTA

339 prazas

XUNTA DE GALICIA

INSTRUCIÓN 3/2021 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2021-22.

Anexo II Autodeclaración. Debe ser presentada por todo o alumnado solicitante de comedor.

Solicitude cos días a usar. Para entregar todo o alumnado, urxe que indiquedes os días reais a usar.

O alumnado usuario do curso 2020-21 (logo da entrega destes formularios) queda admitido para o curso 21-22 (non precisa estar pendente dos listados) e o de nova incorporación será baremado, de ser necesario.

Entregade ás dúas follas asinadas e a documentación para o baremo, no caso de alumnado novo, na secretaría.

O venres día 3 de setembro a partir das 12:00h poremos o listado de admitidos no comedor, logo da aprobación polo Consello Escolar.

Domiciliación bancaria (pendente setembro)