Comedor

Comedor escolar

CONCURSO MASCOTAS SUPERPODERES

Gañadora do concurso "Mascotas con super poderes" realiazado polo persoal de comedor.

XORNADA GASTRONÓMICA FRANCESA

O XOVES DÍA 25 CELEBRARASE NO SERVIZO DE COMEDOR A XORNADA GASTRONÓNICA "PARÍS".

GAÑADORES DO CONCURSO DE COMEDOR

ESTOS SON OS GAÑADORES DO CONCURSO DE RECEITAS NAVIDEÑAS.

CONCURSO NADAL COMEDOR

A empresa de comedor fai un concurso de receitas de Nadal. Podedes ver as bases do concurso clicando na imaxe.

RECORDATORIO CORREO COMEDOR

Recordar que as menxases de comedor deberán ser enviadas ao email:

comedor.cep.fleming@edu.xunta.gal

PRESENTACIÓN ARAMARK

Presentación da nova empresa de xestión do comedor: ARAMARK

SOLICITUDES COMEDOR

AVISO

O xoves día 13 de xuño será o último día para entregar as solicitudes de comedor. As familias que queden pendentes poderán entregalo a partir do 1 de setembro.

Comedor escolar para o 2023-24

COMEDOR

ESCOLAR

DE XESTIÓN INDIRECTA

335 prazas

XUNTA DE GALICIA

INSTRUCIÓN 3/2023 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2023-24.

Anexo II Autodeclaración. Debe ser presentada por todo o alumnado solicitante de comedor.

Domiciliación. Debe ser presentada nos caso de non ser gratuito. (pendente da nova empresa adxudicataria de comedor. Facilitarase no mes de setembro)

Solicitude cos días a usar. Para entregar todo o alumnado, urxe que indiquedes os días reais a usar.

O alumnado usuario do curso 2022-23 (logo da entrega destes formularios) queda admitido para o curso 23-24 (non precisa estar pendente dos listados) e o de nova incorporación será baremado, de ser necesario.

Entregade ás follas asinadas e a documentación para o baremo, no caso de alumnado novo, na secretaría.