Skip to Content

Secretaría

INICIO DO CURSO 2023-2024

1. Libros de texto   

A partir do día 1 de setembro retomaremos a entrega dos vales de libros do 1º ciclo e material de todo o centro.

Os listados definitivos dos libros do Fondo (de 3º a 6º) pódense consultar na entrada do centro. Os libros entragranos os/as titores/as os primeiros días de clase.

 

2. Comedor

O alumnado usuario de comedor do pasado curso, que aínda non entregou a solicitude do curso 2023-24, terá de plazo ata o MARTES 5 DE SETEMBRO. 

O listado definitivo de admitidos será aprobado polo Consello Escolar o mércores día 6. Logo da reunión publicaranse no interior da entrada superior.

 

3. Axudas ACNEAE

CLICA PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

Se tedes libros de 3º e 5º que desexedes entregar ao fondo, podedes traelos a secretaría para ser  aproveitados dende as titorías.

Semana de actualización de datos

Entregade a folla de actualización de datos asinada coa autorización de uso de imaxe e voz (parte traseira da folla) ao longo desta semana do 24 ao 28 de abril. 

Podedes presentala en directamente en secretaría ou enviala polo alumnado, pero debe vir dentro do seu plástico.

Ampliamos o prazo ata o día 5 de maio, e lembrade que o día 2 non é lectivo.

Proceso de admisión

ESQUEMA DOS PRAZOS DE ESCOLARIZACIÓN.

O prazo de reserva (Vilalaura-Fleming-Ies do Castro) pechado. 

Prazo de admisión do 1 ao 20 de marzo

Reunión con visita guiada polas instalacións o martes día 7 de marzo ás 16:30h e o mércores 8 ás 10:00h (coa visita máis limitada segundo a ocupación das aulas e clases)

VACANTES  PRIMARIA

CURSO

CURSO

CURSO

CURSO

CURSO

CURSO

13 libres máis 12 de reserva aneae

12

24

7

2

0

 As solicitudes tramitaranse a través da aplicación:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.

Tedes a información no enlace. 

Manual de usuario.

 Clicade para ver un vídeo non moi antigo para que os peques teñan unha idea do que temos no colexio. 

Enlace ao portal de educación.

Reunións xerais coas familias para a organización do curso 22-23

Reunións xerais coas familias.  

Día da reunión:

Hora

A reunión comeza co profesorado especialista e sigue na aula coa persoa titora.

MARTES 13 de setembro

16:30h

4º Usos múltiples

MARTES 20 de setembro

16:00h

2º Usos múltiples

16:30h

3º Usos múltiples

MARTES 27 de setembro

16:00h

1º Usos múltiples

17:00h

5º Usos múltiples

17:30h

6º Usos múltiples

Entradas e saídas no curso 22-23

Respectade e axudade a que o alumnado de 1º a 4º esté na súa fila, respectando o espazo dos nenos e nenas, e supervisando dende a distancia.

Deixade  a beirarrúa ao redor do colexio despexada para facilitar o paso.

GRUPO

ENTRADA

SAÍDA

SAÍDA COMEDOR

5º e 6º

9:00

14:00*

Ata 15:55*

 CLICA

INSTALACIÓN DEPORTIVA CARA AO PATIO1 

INSTALACIÓN DEPORTIVA CONCELLO

Poden marchar despois de comer.

RÚA Ourense/Romil 

3º e 4º

9:00

14:00

Ata 15:55

CLICA

RÚA OURENSE

RÚA OURENSE

RÚA OURENSE patio2

1º e 2º

9:00

14:00

Ata 15:55

CLICA

Entrada principal 

Entrada principal

PATIO1

 

     

 

*O alumnado de 5º e 6º pode saír só se o autorizades. Valorádeo e faládeo con eles ou elas para poñer hora de chegada a casa.

Ata o día 1 de setembro. Feliz descanso e boas lecturas!!

Vémonos en setembro en horario de 9:00 a 14:00h.

A partir do día 1 iremos poñendo as novas salientables para a posta en marcha do novo curso 2022-23. O alumnado comeza as clases e o comedor o día 8 de setembro. 

Esquema do calendario escolar 22-23

Procedemento de escolarización extraordinaria

Dende o día 27 de abril as novas solicitudes de admisión de praza tramitaranse como Procedemento de escolarización extraordinaria conforme ao artigo 16 do DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro.

Deberán facerse chegar á Comisión de escolarización a través do Rexistro Xeral da Xunta de Galicia (presencial ou en sede electrónica)

Clica nos dous modelos a entregar: AnexoIII  e  Anexo IIIbis

Inicio do curso escolar 2021-22

Horario de secretaría

9:00 a 14:00h 

 

Entrega dos vales de libros para 1º e 2º.

O listado da adxudicación do fondo libros, está na zona interior da entrada. Estos libros de 3º a 6º curso, serán entregados ao alumnado polas persoas titoras os primeiros días de curso.

O venres día 3 de setembro estará no taboleiro interior o listado dos admitidos no comedor escolar logo da aprobación do Consello Escolar.

Entradas e saídas do alumnado neste curso 21-22

Admisión do alumnado para o curso 21-22

 Postos escolares ofertados.

NIVEL EDUCATIVO  (PRIMARIA)

1º CURSO

2º CURSO

3º CURSO

4º CURSO

5º CURSO

6º CURSO

 12 libres e 10*

10

0

4

5

0

 * Inicialmente reservados para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (atendendo ao disposto no capítulo V da Orde do 12 de marzo de 2013).

 Podedes ler este documento visual para coñecer ou visualizar os aspectos básicos do colexio, en horario de 13:00 a 14:00h poderedes chamar para informarvos daquelo que non vos quedou claro. Non haberá portas abertas!! CLICADE NA IMAXE.

Presentar o formulario asinado no centro de orixe (prazo reserva), ou no primeiro centro elixido (prazo admisión) entrade a través da aplicación: 

 https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado  

Normativa reguladora do procedemento de admisión

A admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato está regulada no Decreto 254/2012, do 13 de decembro, e na Orde do 12 de marzo de 2013, modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017.

ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

Distribución das máscaras

Encargadas as máscaras, tan pronto cheguen o comunicaremos para entregalas.

PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS 

* Prazo de presentación da solicitude 14/11/2020 - 26/11/2020
Alumnado destinatario

1. Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar.

2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar

Alumnado exento de presentar solicitude

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21.

LER A ORDE

As solicitudes presentaranse presencialmente no centro, e o formulario estará dispoñible nese prazo no centro docente ou  en sede. ModelED330E

 

Organización visual da entrada.

 O alumnado coa máscara posta accederá ás aulas pola porta indicada, e practicará o acceso de xeito ordeado desinfectando as mans e mantendo a distancia de seguridade.  

entrada

Uso de máscara para o acceso ao centro.

  

Para entrar no colexio hai que traer posta a máscara. Empregar o xel da entrada e manter a distancia de seguridade.

As familias comunicarán as faltas de aistencia ao profesorado titor e as de comedor ao centro por correo electrónico. 

Tamén pode empregarse a mensaxería Abalar.

PÓDESE ACCEDER Á SECRETARÍA (fora das entradas, saídas e movementos do alumnado polo centro) PARA:

Entregar/recoller os certificados, historiais, informes, etc que se precisen, previo aviso por escrito ao correo do colexio. Evitando todo o posible a circulación polas entradas.

Pasar a entregar/recoller aos seus fillos e fillas. 

Consulta dende a aplicación Abalar da Consellería.

 Podedes ver faltas, notas... no móbil descargando a app abalarMóbil.

Clica para acceder á máis información.

 Se algunha persoa ten algún problema coa aplicación, ou calquera incidencia importante, que envíe un correo ao centro coa acreditación correspondente (nome, dni do solicitante, e nome do neno ou nena co curso e letra) e iremos contestando o máis axiña posible. 

Despedida de 6º do Fleming

O día 1 de xuño o colexio celebra o seu acto de despedida de 6º de Primaria no auditorio do Concello de Vigo ás 16:30h.

Distribuir contido


by Dr. Radut