Aviso dos prazos de entrega de documentación.

Antes do fin de mes de xuño avisaremos da data da publicación do listado provisional e definitivo do fondo libros. Colgaremos estes listados na web e poderedes visualizalos tamén na cristaleira da porta inferior.

Admisión definitiva para o curso 2019/20

O listado provisional, pasa a ser definitivo non habendo reclamacións:

Olivia Acuña Lamilla

Uxía González Parada

ADMITIDAS

Sabela Álvarez Cobas

Yaineri Riveros Paulino

Geovanna Menezes de Aragao

Luis Alfredo Gutierrez da Costa

NON ADMITIDO (provisionalmente)

Alba Calvo Tenorio

Laura Pérez Rúa

NON ADMITIDAS (provisionalmente)

Noa Díaz Dacosta

Sara Rodríguez Barros

Prazo de matrícula do 20 ao 28 de xuño.

Avaliación individualizada de terceiro curso.

Os días 28 e 29 de maio  terán lugar as probas de avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria. Clica para ler a Resolución do 12 de abril de 2019. Castelán.

Avaliarase a a competencia en comunicación lingüística e competencia matemática organizadas do seguinte xeito:

Actualiza os teus datos.

ACTUALIZACIÓN DE DATOS.

Entregadas as follas ao alumnado, para a actualización dos datos.

Tedes ata o día 10 de maio para entregalas cubertas no seu plástico na secretaría, xunto coa solicitude de comedor para o próximo curso cuberta ou en branco.

Proceso de admisión de alumnado.

Vídeo de FOANPAS apara acompañar o proceso de decisións das familias, amosando o percorrido de un neno e unha nena por diferentes escolas públicas.

Clica na imaxe para ver no minuto 1:22 o anaquiño do Fleming.

Periodo de admisión

O periodo de admisión vai do 1 ao 20 de marzo, abaixo tedes as prazas ofertadas.

NIVEL EDUCATIVO  (PRIMARIA)

1º CURSO

3

2

1

0

* Inicialmente reservados para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (atendendo ao disposto no artigo 3º.2 da Orde do 12 de marzo de 2013).

O modelo ED550B estará na aplicación e na Sede Electrónica, no momento de apertura do prazo, da Xunta de Galicia.

Modelo para descargar en galego.

Modelo para descargar en castelán.

CLICA PARA LER LEXILACIÓN E TER UNHA AXUDA PARA CUBRIR O MODELO NA APLICACIÓN.

De necesitalo, podedes solicitar unha copia en papel na propia secretaría do colexio.

Esquema do proceso:

Descarga unha instancia para solicitar...

Clica para obter un modelo de instancia en galego.

Clica para obter un modelo de instancia en castelán.

Presentádeo na secretaría seguindo as instruccións da propia instancia.

Autorización para que o alumnado de 5º e 6º poida saír só con/sen irmáns pequenos.

Instrución conxunta 9/2017 pola que se establecen recomendacións sobre a saída dos alumnos ao remate do horario lectivo.

Trata de que as familias poidan autorizar ao alumnado de 5º e 6º a saír só ao remate da xornada, comedor, saídas escolares e poida tamén autorizarlles de consideralo conveniente a levar aos irmáns de 1º a 4º.

MODELO PARA ALUMNADO 5º E 6º. CLICA.

MODELO PARA ALUMNADO DE 1º A 4º. CLICA.