Adaptación (COVID-19) do novo curso escolar 20-21

PLAN CONTINXENCIA

Familias (caso confirmado)

Contactos estreitos (confirmados)

De haber algún caso positivo confirmado nunha aula, procederase a corentenar aos contactos estreitos, que comunicaremos directamente ás familias, logo de ter contactado  con Alertas Epidemiolóxicas de Galicia. O resto do alumnado continuará as clases cos máximos coidados e normalidade posible.

Autotest

Enquisa de autoavaliación

Recursos para as familias

Declaración responsable

Poderán aparecer sucesivas actualizacións desta información.  Revisada na data 6/10/20 Enlace xeral

Organización visual da entrada.

O alumnado coa máscara posta accederá ás aulas pola porta indicada, e practicará o acceso de xeito ordeado desinfectando as mans e mantendo a distancia de seguridade.

entrada

Uso de máscara para o acceso ao centro.

FELICES VACACIÓNS!!

Para entrar no colexio hai que traer posta a máscara. A partir de 6 anos. E empregar o xel da entrada.

PÓDESE ENTRAR PARA:

1.-Entrega de documentación pendente (tarefas administrativas)

Rematou o prazo para presentar a solicitude das axudas de libros.

2.-Entrega de historiais ás familias de 6º

3.-Matrícula alumnado de Vilalaura

4.-Solicitar en papel o listado de libros a mercar. Clica para ler.

Excepcionalmente para recoller algún libro/material da aula ou extraescolares.

Uso da máscara. Clica para ler a orde.

TAREFAS ADMINISTRATIVAS PENDENTES:

1.-Axudas do Concello para infantil, primaria e secundaria do 25 de xuño ao 22 de xullo. www.vigo.org ou nos teléfonos 010 ou no 986 810 260

2.-Actualización de datos, que se fará no inicio do curso 20-21

Ánimo... estaremos todos e todas de volta moi pronto!!

Novo prazo para presentación de solicitudes de admisión de alumnado.

O prazo vai dende o día 11 de maio ata o 18 de maio. Prazo de solicitude para alumnado doutro centro que desexa praza neste.    Resolución 7 de maio 2020.

NON PARA ALUMNADO DO PROPIO CENTRO.

Para dúbidas chamade ao 886 120909

HORARIO DE APERTURA AO PÚBLICO

10:00 A 13:00H

ENTRADA DUNHA PERSOA CON MÁSCARA

De precisar baremar, o prazo para a entrega da nova documentación remata o 26 de maio.

As listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido publicaranse antes do 9 de xuño. Con reclamacións as listaxes de 3 días hábiles.

As listaxes definitivas de admitidos estarán antes do 26 de xuño.

A formalización da matrícula farase do 1 ao 10 de xullo.

O modelo ED550B estará na aplicación e na Sede Electrónica, no momento de apertura do prazo, da Xunta de Galicia.

De necesitalo, podedes solicitar unha copia en papel na propia secretaría do colexio ou clica para descargar o modelo en galegoModelo en castelá.

Consulta dende a aplicación Abalar da Consellería.

O venres 3 de abril publicaranse as notas da 2º avaliación, cos resultados da avaliación continua ata o día 13 de marzo.

Podedes velas no móbil descargando a app abalarMóbil.

Clica para acceder á máis información.

Se algunha persoa ten algún problema coa aplicación, ou calquera incidencia importante, que envíe un correo ao centro coa acreditación correspondente (nome, dni do solicitante, e nome do neno ou nena co curso e letra) e iremos contestando o máis axiña posible. Ánimo que pronto estaremos de volta!!

Organización secretaría.

A partir do luns 16 de marzo queda pechado o colexio durante os vindeiros 14 días.

En relación ao Proceso de ADMISIÓN: Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Calquera consulta ou dúbida de carácter xeral poderedes facela no enderezo electrónico cep.fleming@edu.xunta.es

Agradecemos a vosa comprensión, lamentamos os contratempos ocasionados e pregámosvos colaboración para superar esta situación.

Periodo admisión do 1 ao 23 de marzo

Nesta fase o alumnado de outros centros pode solicitar libremente praza no Fleming. Neste centro temos o día 20 declarado non lectivo, polo que engádese o día 23 para a entrega da solicitude. Ollo que na sede electrónica o último día e o 20.

OS LISTADOS DAS DIFERENTES FASES APARECERÁN NO TABOLEIRO INTERIOR, SITUADO A CARÓN DA SECRETARÍA.

Reunión e portas abertas no CEP Dr Fleming ás 17:00h do día 3 de marzo.

NIVEL EDUCATIVO  (PRIMARIA)

1º CURSO

2º CURSO

3º CURSO

4º CURSO

5º CURSO

6º CURSO

15*

3

* En 1ºcurso hai 12 prazas reservadas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo que no caso de non adxudicarse, se asignarán dentro do procedemento ordinario de admisión e, se é o caso, no subsidiario.

De necesitalo, podedes solicitar unha copia en papel na propia secretaría do colexio ou clica para descargar o modelo en galego. Modelo en castelá.

Esquema do proceso:

Descarga unha instancia para solicitar...

Clica para obter un modelo de instancia en galego.

Clica para obter un modelo de instancia en castelán.

Presentádeo na secretaría seguindo as instruccións da propia instancia.

Autorización para que o alumnado de 5º e 6º poida saír só con/sen irmáns pequenos.

Instrución conxunta 9/2017 pola que se establecen recomendacións sobre a saída dos alumnos ao remate do horario lectivo.

Trata de que as familias poidan autorizar ao alumnado de 5º e 6º a saír só ao remate da xornada, comedor, saídas escolares e poida tamén autorizarlles de consideralo conveniente a levar aos irmáns de 1º a 4º.

MODELO PARA ALUMNADO 5º E 6º. CLICA.

MODELO PARA ALUMNADO DE 1º A 4º. CLICA.

Axudas do Concello de Vigo

Enlace para ver as axudas do Concello de Vigo, Comedor e outras.

CLICA.