Alerta escolar

Anualmente as familias comunicarán na secretaría (adxuntando a documentación na matrícula ou na actualización de datos, e  comedor, no caso de ser usuario) as urxencias sanitarias, presentando o informe médico e comunicando que ten un fillo/a de alerta escolar para comprobar que o temos dado de alta no programa.

O programa de Alerta Escolar pretende a coordinación entre o profesorado (facendo que sexa capaz de recoñecer a emerxencia médica provocada por un cadro agudo das patoloxías descritas, e de prestar unha primeira atención mentres non chegan os recursos adecuados) e a Central de Coordinación de Urxencias Sanitarias de Galicia-061.

Ler máis

É importante tamén que nos primeiros días as familias contacten co profesorado titor para informalo das necesidades particulares que presenta, para que esta información sexa comunicada ao equipo docente que traballa co alumnado desa aula, e tamén as particularidades á encargada da cociña do comedor.

De ser o caso que teñan que aportar algunha medicación, todos os implicados deben saber onde se atopa e ir controlando a súa caducidade, para que poida ser usada axeitadamente dende o colexio cando o médico de alerta escolar así o comunique, nunha emerxencia sanitaria.

Na aulas ordinarias (carpeta azul) estará toda a información achegada pola familia para coñecer o que lle pasa ao neno ou nena, síntomas de alerta, prevención de ser o caso...

AnexoTamaño
xiralibro_alerta.JPG45.69 KB