Libros de texto

Listados definitivos do fondo libros.

Listado do fondo libros definitivo. CLICA.

Neste listado aparecen os libros que son adxudicados ao alumnado.

Listado de excluídos.CLICA.

Axudas para libros e material 2019-20

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20. CLICA PARA LER.

O prazo para presentar a solicitude rematará o día 21 de xuño de 2019 (este incluído).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES. PREFERIBLEMENTE POR VÍA ELECTRÓNICA. CLICA.

Opcionalmente poderase presentar presencialmente nos centros docentes. Entregarase cunha copia da primeira folla.

A presente orde integra nun formulario as diversas modalidades de gratuidade solidaria dos libros de texto dos niveis obrigatorios de ensino:

• Fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.
  • Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de educación primaria
  • Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

FORMULARIO (para descargar en papel).

Libros de texto 2019-20

CURSO 2019-20

O libro que aparece en artística é o de música non funxible.

LIBROS DE 1º

LIBROS DE 2º