Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

Logo Programa Aprendizaje

Resultado de imagen de TWINSPACE

Save

O noso colexio acreditado co SELO Etwinning 2019

Ven de publicarse a listaxe de escolas europeas acreditadas co selo de centro eTwinning no 2019 na segunda edición desta iniciativa. Nesta ocasión 1004 escolas europeas obtiveron a distinción, entre elas, tres galegas: CEIP Plurilingüe Vista Alegre, de Burela, Colexio Losada, de Vigo e IES de Beade, de Vigo.

eTwinning map

Noticia da Prensa local neste enlace

ENTROIDO 2019

Este ano celebramos de novo o Entroido no Vista Alegre. Disfrazámonos de contos do bosque que todas e todos coñecemos e saímos a desfilar polas rúas de Burela.

De volta no patio, degustamos doces típicos destas datas, achegados polas familias do centro.

E xa coa agardada queima dos mecos, a solleira xornada de festexos chegou á súa fin.

Bo Entroido!

Día da Paz 2019

O día 30 de xaneiro as nenas e nenos do CEIP Plurilingüe Vista Alegre celebraron o Día da Paz. Cantamos unha canción todos xuntos e contruimos uns muros que enchimos con mensaxes de respeto aos animais.