Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

Resultado de imagen de TWINSPACEhttp://sepie.es/doc/comunicacion/logos/SEPIE_erasmus_plus.gif

Save

SAMAÍN 2019

O pasado mércores día 30, coas cabazas xa decorando o colexio, contamos cunha nova edición do 'Taller de comida terrorífica'.
No patio, logo de dar conta dos ollos preparados no taller, fixemos un repaso de cancións que coñeciamos todas e todos relacionadas co Samaín.

Deseguido tedes un resumo do día!

BENVIDA A ESTE NOVO CURSO ESCOLAR 2019-2020

FIN DE CURSO 2019

O pasado 20 de Xuño as nenas e nenos do Ceip Plurilingüe Vista Alegre puxeron punto e final ao curso 2018-2019 cun festival na Casa da Cultura de Burela. Todos xuntos desfrutamos das actuacións musicais, dos bailes e das representacións que os alumnos prepararon con ilusión. Desexámosvos un bo verán.