Admisión alumnado

Listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido no curso 2022-2023

Atópase publicada a listaxe definitiva de admitidos e non admitidos para o Curso 2022-2023, no taboleiro interior do centro. Pode consultarse no propio centro, ou ben a través da aplicación admisión alumnado empregando a chave 365 ou o certificado dixital.

Listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido Curso 2022-2023

Atópase publicada a listaxe provisional de admitidos e non admitidos para o Curso 2022-2023, no taboleiro interior do centro. Pode consultarse no propio centro, ou ben a través da aplicación admisión alumnado empregando a chave 365 ou o certificado dixital.

O prazo de reclamacións é de 5 días hábiles, a partir do seguinte á publicación.

A listaxe definitiva será publicada antes do 15 de maio.

Admisión de alumnado Curso 22-23

ADMISIÓN DE ALUMNADO

• Datas: Do 1 ao 21 de marzo de 2022, ambos inclusive, estará aberto o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para alumnado de nova incorporación ao centro.
  • Vacantes curso 2022-2023 (documento adxunto).
  • Cómpre cumprimentar o anexo II (documento adxunto) e asinar ambos proxenitores a solicitude e a comprobación de datos. Asemade, hai que entregar a fotocopia de libro de familia con todos os membros. De momento, non é preciso aportar o padrón municipal.
  • Para calquera aclaración ou para presentar a solicitude, cómpre pedir cita previa, ou ben a través do correo do centro: ceip.vicente.otero@edu.xunta.gal ou a través do teléfono 881880447.

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos para o Curso 2022-2023

Informamos de que o alumnado do noso centro adscrito (CEIP Tabeaio), que solicitou praza para o vindeiro curso 2022-2023, está admitido.

Reserva de praza IES de Carral Curso 2022-2023

O alumnado de 6º de Educación Primaria que vaia cursar a ESO no IES de Carral ten que tramitar a reserva de praza dende o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro de 2022.

Pódese solicitar de dúas formas:

• No anexo I da Orde 12 de marzo de 2013, que lles será entregado ao alumnado. Dito anexo pode ser entregado a través do propio alumnado ou envialo por correo electrónico ao centro.
  • A través da sede electrónica, para o que se precisa chave 365, accedendo a: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/. Columna da esquerda - solicitudes - reserva - crear.

Aberto prazo de matrícula.

Estimadas familias. Recordamos que o prazo para para a matriculación de novo alumnado no centro e do alumnado que pasa de Educación Infantil a 1º de Educación Primaria será do 20 ao 30 de xuño. Recorden solicitar cita previa no centro no teléfono 881 880 447.
Os documentos necesarios están a súa disposición nesta páxina web.
Un saúdo.
A Dirección.

ADMISIÓN CURSO 21-22

A continuación poderán encontrar a documentación coa información sobre as vacantes dispoñibles o calendario e documentos correspondentes para a súa cobertura no proceso de admisión para o vindeiro curso 21-22.

IMPORTANTE DEBERÁ SOLICITARSE CITA PREVIA A TRAVÉS DO TELÉFONO PARA PODER FACER ENTREGA DA DOCUMENTACIÓN.