8 de marzo - Día internacional da muller

Hoxe, 8 de marzo, conmemórase o día internacional da muller e, dende as aulas, traballamos con cartelería reivindicativa. Partindo de consignas sinxelas e moita reflexión, cada grupo fixo o seu cartel partindo das inquedanzas e necesidades da aula e traballando aspectos tan relevantes coma a igualdade, os dereitos das mulleres...

Realizamos unha exposición dos cartaces na entrada do cole e un programa especial de radio onde o alumnado puxo voz aos lemas.

Ademais, aínda que podedes ver a exposición de todos os carteis na entrada do centro, creamos un pequeno vídeo onde poder ver cada cartel con mais detalle.

video8M-2024

Por outra banda, un grupo de alumnado de 6º acudiu ao acto realizado no Concello de Carral onde asistiron ao pleno, á entrega de premios 8 de marzo e partiparon cun manifesto que crearon especialmente para a ocasión.

Manifesto 8M Pleno Concello Carral de CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel