Faladoiro "Irene a porteira" e "A botella de lentellas"

No faladoiro do libro de Leticia Barbadillo "A botella de lentellas" falamos sobre o protagonista e a súa familia, as comidas que nos fan os nosos familiares e que son as mellores, se cociñamos na casa, que historias das orellas nos gustaron máis e ata nos dou tempo para contar as nosas "desfeitas na cociña" coas que botamos unhas gargalladas!

No faladoiro do cómic elixido polas faragullas "Irene a porteira" de Xulia Pisón e Óscar Losada falamos sobre a historia que garda: a curta vida dunha futbolista e ambientado na Coruña nos anos 20. O libro deu tamén para falar diferentes temas como a igualdade, a deportividade, a valentía, as inxusizas, os cambios e progresos históricos... Resultou un faldoiro moi participativo e enriquecedor.

Ademais, vendo o éxito do cómic e que as Bibliotecas Escolares adican este curso escolar a esta temática decidimos seguir coa banda deseñada mercando novos e variados materiais neste formato. Repartímolos entre os membros do Club e na vindeira sesión seguro que nos sorprenden coas súas aportacións... Continuará!