Arquivo Inglés

Día Internacional do Libro Infantil de Xuvenil, PDI e Easter Egg Hunt.

Co gallo da conmemoración do Día Internacional do libro infantil e Xuvenil o pasado 2 de abril, as nenas e nenos de 5º e 6º traballamos a lectura e identificación de palabras clave en lingua estranxeira con descricións de portadas de libros sobre animais, así, descubrimos algúns dos títulos cos que contamos na biblioteca relacionados co noso  PDI “Cole animal”.
Aproveitando a celebración anglosaxona da Pascua que descubrimos, entre otras cousas, co libro “We’re going on an egg Hunt”, saimos á procura de ovos que tivesen a imaxe da portada do libro que se describía nas nosas tarxetas.

PEACE FACES

January ,2023

Co gallo do Día escolar da non violencia e a paz, coñecemos ao artista Picasso, autor, de entre moitas outras obras, do cadro "Guernica" e a varias versións de "Doves" ou pombas, que son símbolo da paz.

Dende o noso "Animal school", as nenas e nenosde 1ºB escollemos unha das súas pombas e convertimos as nosas caras en "Peace faces".

Peace Faces de Teacher Marta

WE LOVE OUR FAMILIES

February 2023

O pasado mes de febreiro, co gallo do Día do amor e a amizade (14 de febreiro), e dado que estabamos a traballar a familia en inglés, as nenas e nenos de 1º fixemos uns retratos das nosas familias ao estilo do ilustrador e autor Todd Parr.

Aquí tedes unha presentación explicativa da tarefa con imaxes dalgunhas das súas creacións.

weloveourfamilies de Teacher Marta