DAN COMEZO OS RETOS DO GALIÑEIRO (03 - 02 - 2023)

Dende a biblioteca escolar poñemos en marcha "Os retos do galiñeiro". Trátase dunha actividade para fomentar a observación, a investigación, a procura de información e o desenvolvemento do pensamento lóxico; empregando os recursos que a nosa biblioteca ofrece, pero tamén a solidaridade, a empatía e o respecto mutuo.

De xeito periódico,  a nosa mascota, o morcego Plata, porá a disposición do alumnado diferentes retos adaptados ás diferentes idades do noso alumnado, tendo como fío condutor o noso galiñeiro. Proporá retos matemáticos, lingüísticos, de observación, de procura de información e emprego do pensamento científico que poderán resolver, de xeito voluntario, nos tempos de lecer.

Inspirado na metodoloxía da plataforma on-line ClassDojo para estimular e motivar ao alumnado, a resolución dos diferentes retos comportará a consecución de "gali-puntos" que darán acceso a diferentes recompensas.