Complementarias

ENTROIDO 2018

ENTROIDO  2018

Celebramos o Entroido dun xeito un pouco especial, polo que ao longo desta semana,   5 ao 9 de febreiro, o “Meco” dará instrucións diarias sobre que prenda traer posta: o luns, 5,  deberán traer algo na cabeza (gorro, sombreiro, boina,pañol,  ...).

Os nenos/as iranlles indicando o que o “Meco” lles manda traer cada día.

Non se trata de mercar unha prenda; senón de aproveitar algunha das que xa temos na casa para facer a “festa”.

O venres, 9, o alumnado  de  Primaria poderá vir xa disfrazado da súa casa (pregamos que sexa sinxelo para poder ir ao servizo¡). Infantil  disfrazarase só pola tarde. Haberá desfile, bica e chocolate para todos (a partires das 15:30 h.).

Asemade, lembrámoslles que os días 12,13 e  14 de febreiro  non son lectivos, segundo establece o calendario escolar.

A dirección

ENTREGA CESTA NADAL

ENTREGA DA CESTA DO NADAL

Nº  DO SORTEO  1246    PARABÉNS¡¡¡¡

CESTA ENTROIDO 2017

Hoxe os alumnos/as de sexto entregaron  a Isabel, nai de Martina e Carla, a cesta de Entroido¡¡ Parabéns e que a disfrutedes¡¡¡

SAMAÍN 2016

Ao longo da semana do 24 ao 28  de outubro celebramos no centro o Samaín,  contando  coa colaboración de toda a comunidade educativa. Se queredes ollar os traballos realizados e a marabillosa decoración da entrada ao centro... clicade sobre a imaxe

BO NADAL A TODOS/AS

BO NADAL A TODOS E UN ANO DE PAZ.