Complementarias

Día da paz 2021

A pesares da situación que estamos a vivir; dos momentos tan complexos que temos e da incertidume que nos acompaña todo o día... aínda temos enerxía para conmemorar co noso alumnado datas moi importantes. Todo o centro colaborou para construir un muro pola paz, no que amizade, solidariedade, xustiza, bicos e outros verbas fermosas constrúen este bonito mural que reflexa os nosos desexos.

Festival virtual nadal 2020

Recursos para Samaín

UNIDADES DIDÁCTICAS

Tamén podes consultar as UD de anos anteriores:

2012 2014
2015 2016

Outros recursos interesantes:

CANCIÓNS

Paco Nogueiras - Samaín

Uxía Lambona e a banda molona - Samaín

Skeleton Dance

Curtametraxes

A aventura de Nera - Unha historia de Samaín

A bruxa regañadentes

Os difuntos falaban Castelao

A meiga chuchona

Fiz o coleccionista de medos

Pato Donald Truco o trato

COREOGRAFÍAS

This is Halloween

Rave in the grave

Spooky Scary Skeletons

Just Dance Haloween Compilation

Participación do CEIP Plurilingüe de Monforte na IV Andaina polo Camiño de Inverno

O pasado mércores 2 de outubro, o alumnado do noso centro participou na IV Andaina do Camiño de Inverno convocada pola Asociación de amigos do Camiño de Inverno.

Os máis pequenos realizaron un percorrido dende San Vicente ata o Parque dos Condes, mentres que os maiores de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria realizaron un tramo máis longo dende Reigada ata o mesmo parque.

Colgaremos en breve vídeos e presentación con fotos do evento.

VIAXE A MADRID: 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Preme aquí e verás o ben que o pasamos en Madrid.

ENTROIDO 2018

ENTROIDO  2018

Celebramos o Entroido dun xeito un pouco especial, polo que ao longo desta semana,   5 ao 9 de febreiro, o “Meco” dará instrucións diarias sobre que prenda traer posta: o luns, 5,  deberán traer algo na cabeza (gorro, sombreiro, boina,pañol,  ...).

Os nenos/as iranlles indicando o que o “Meco” lles manda traer cada día.

Non se trata de mercar unha prenda; senón de aproveitar algunha das que xa temos na casa para facer a “festa”.

O venres, 9, o alumnado  de  Primaria poderá vir xa disfrazado da súa casa (pregamos que sexa sinxelo para poder ir ao servizo¡). Infantil  disfrazarase só pola tarde. Haberá desfile, bica e chocolate para todos (a partires das 15:30 h.).

Asemade, lembrámoslles que os días 12,13 e  14 de febreiro  non son lectivos, segundo establece o calendario escolar.

A dirección

ENTREGA CESTA NADAL

ENTREGA DA CESTA DO NADAL

Nº  DO SORTEO  1246    PARABÉNS¡¡¡¡