Documentos de adaptación á situación Covid-19
TITORIAL PARA ACCEDER ÁS VIDEOCONFERENCIAS CO PROFESORADO
SOLICITUDE DE MÁSCARAS: Orde que o regula; Formulario de solicitude. Requisitos
ANEXO I. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA DO COVID-19
ANEXO V: PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 .
Anexo III: PLAN DE ACOLLIDA
Clica sobre o enlace para acceder ao resume dos puntos a tratar nas reunións sobre o plan de acollida.
Anexo VI: Plan de continxenciaII (actualizado, cos horarios espello, no caso de confinamento)
PLANOS ORGANIZACIÓN DE AULAS, RECREOS, COMEDOR, TRANSPORTE, ENTRADAS E SAÍDAS
DOCUMENTOS DE REXISTRO E CONTROL
Plan de actividades ANPA: Autorizadas só se o alumnado pertence ao mesmo grupo estable de convivencia
Recursos COVid para as familias.
Calendario hora biblioteca de 15 a 16 h. Grupo estable de convivencia, con profesorado que imparte clase no grupo.
Fotos Centro
Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022
Fase de reserva de prazas en centros de adscrición
De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.
- O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
- A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.
Normativa de aplicación
- ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
Benvidos á web do noso cole

609906524
Enderezo postal
Emilia Casas Baamonde s/n . 27400 Monforte de Lemos
Correo electrónico: ceip.monforte@edu.xunta.es
Protocolo COVID-19, curso 2020-2021. Documentación Consellería
