ceip.monforte@edu.xunta.es ____tfno. 982828310

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2020-2021

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Documento  resume da orde

AnexoI-II

DOCUMENTO OPTATIVAS, COMEDOR, TRANSPORTE

RECOLLIDA DE IMPRESOS, BALEIROS,  NO CENTRO  (PARA CUBRIR)  : de 10 a 11:45 h. , na mesa exterior colocada no porche.

ENTREGA DE IMPRESOS CUBERTOS: de 12 a 13:30 h.  En ventanilla exterior.

1 único impreso por familia . Por favor, letra clara e "campos" debidamente cubertos.

PREGAMOS ENCARECIDAMENTE RESPECTEDES AS MEDIDAS DE SEGURIDADE  e HIXIENE (limpeza das mans, mascarilla, distancia de 2 m., ...) polo ben de todas/os.

Graciñas

NOVOS PRAZOS ENTREGA SOLICITUDES DE MATRÍCULA

a) Novos prazos  entrega solicitudes de nova matrícula:

Do 11 ao 18  de maio de 2020 , ámbolos dous inclusive.

b) Novos prazos do proceso:

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

Listaxe provisional de alumnado admitido en 4º de Educación Infantil  (3 anos)

Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º de Educación Primaria

Listaxe provisional de alumnado admitidos en 3º de Educación Primaria

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación (ata o 26 de maio de 2020).

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Benvidos á web do noso cole

Teléfono centralita:  982 82 83 10
Móbil:

Enderezo postal

Emilia Casas Baamonde s/n . 27400 Monforte de Lemos

Correo electrónico:    ceip.monforte@edu.xunta.es

Acordos Consello Escolar: 7 de maio de 2020

Dada a  situación excepcional que estamos a vivir poñemos no seu coñecemento algúns dos acordos aprobados onte, 7 de maio, na sesión ordinaria de Consello Escolar, cara o curso 2020-2021

Respecto ao alumnado:

Hora de Libre configuración de 4º de Primaria:  establecer o currículo relacionado co uso das novas aplicacións e ou ferramentas informaticas. Iniciar a todo o alumnado máis pequeno no uso de ditas ferramentas.

Prohibición do uso de móbiles e/ou calquera outro aparello de gravación no colexio ou nas excursións. Só poderá utilizalo o alumnado de sexto, na excursión de fin de curso, previa autorización do seu profesorado acompañante.

Respecto ás familias:

Iniciar a Escola de pais/nais o antes posible  para formar e informar ás familias no uso das ferramentas tecnolóxicas.

Pechar a porta de entrada ao edificio:  As familias que chegan tarde, deberán timbrar para entregar ao seu fillo/a  á persoa que lle abra a porta.

Devolver a aportación voluntaria de comedor a aquelas familias do alumnado de sexto de primaria que fixeron dita achega ata o mes de xuño. Ao resto de familias, que fixeron dita achega dende marzo ata xuño, pasar ditas aportacións cara ao vindeiro curso.

Menú de comedor: único para todo o alumnado usuario do servizo, en función das instrucións da Consellería de Educación; agás casos xustificados medicamente de alerxias alimentarias.

A dirección

MINI VÍDEOS- GUIA POSTA EN MARCHA DOS ORDENADORES DE PRÉSTAMO

VÍDEOS DE AXUDA PARA A POSTA EN MARCHA DOS ORDENADORES DE PRÉSTAMO:

1.-POSTA EN MARCHA DO ORDENADOR. Clica sobre o enlace (onde aparece unha man) para acceder ao vídeo de inicio.

2.- CONECTAR  ORDENADOR Á VOSA WIFI. Clica sobre o enlace (onde aparece unha man) para acceder ao vídeo de inicio.

3.- COMO ACCEDER Á NOSA PÁXINA WEB.Clica sobre o enlace (onde aparece unha man) para acceder ao vídeo de inicio.

4.- NAVEGAR POLA NOSA WEB. Clica sobre o enlace (onde aparece unha man) para acceder ao vídeo de inicio.

5.- COMPARTIR A WIFI DO MÓBIL NO PORTÁTIL ABALAR.Clica sobre o enlace (onde aparece unha man) para acceder ao vídeo de inicio.