Homenaxe e despedida da nosa directora

Despedimos á nosa directora María, tras 14 anos no posto, cun acto no que non faltaron choros e sorrisos pola súa próxima xubilación. Alumnado e profesorado do centro organizaron, con axuda da asociación de nais e pais un homenaxe sorpresa no que todos os nenos e nenas do colexio escribiron nun corazón de papel os seus bonitos recordos coa súa directora ao longo de todos estes anos. No propio vídeo podedes ver como foi esta entrega chea de emocións cun baile final colmado de ovacións, aplausos, bailes e alegrías.

María, fuches un exemplo para seguir, a túa vocación, ilusión, enerxía e positividade excede con fartura todas as esixencias do teu posto. Sempre tiveches palabras de alento para os teus compañeiros e compañeiras, fuches a mellor escoitando e atendendo ás familias en calquera momento e situación, pelexaches incansable para conseguir o imposible no colexio e que hoxe sexa un referente en instalacións e proxectos. Grazas pola túa absoluta dedicación, polos teus sacrificio, por tantas horas. Grazas por tanto María.

LISTAXE DE LIBROS - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2022/23

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).

Orde do 29 de abril de 2022 (DOG)Extracto da Orde do 29 de abril de 2022 (DOG)

Solicitude:  Anexo I e II

Listaxe libros de texto curso 2022- 2023