Blog de biblioteca

VOLUNTARIADO DE LECTURA-A (Centros Seleccionados 2019-20)

ESTAMOS DE CELEBRACIÓN!!!

Acabase de publicar a resolución de 16 de xullo de 2020 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos en referencia ás iniciativas denominadas VOLUNTARIADO DE LECTURA-A correspondente ao curso 2019-20, na que se seleccionan 10 centros galegos en función do interese e calidade das actividades realizadas polo alumnado de 5º e 6º que de forma voluntaria colabora coa biblioteca escolar en actividades de xestión, organización e lecturas compartidas.

O NOSO CENTRO É UN DOS 10 SELECCIONADOS

Desde a Asesoría de Bibliotecas Escolares organizarase no noso centro un obradoiro especializado para bibliocolaboradores e remitirase un diploma de recoñecemento aos bibliocolaboradores pola súa colaboración como acción de voluntariado cultural, así como material divulgativo do programa.

Desde o equipo de biblioteca dicir que estamos orgullosos do voso espírito solidario e colaborador. Grazas polo voso traballo e bo facer.

PARABÉNS BIBLIOCOLABORADORES!!!

Parabéns tamén a todo o alumnado colaborador das outras bibliotecas.

CAIXA DE SUXESTIÓNS ONLINE

Biblioforte pon á dispor da comunidade educativa unha caixa de suxestións online, OPINAonde suxerir: a compra dun libro, propostas de mellora, ideas, recomendacións...

Si queres facer algunha suxestión fai clic na imaxe

Xuntos, máis FORTES!

CAIXA DE SUXESTIÓNS ONLINE

02/07/2020 06:33
Europe/Madrid

Biblioforte pon á dispor da comunidade educativa unha caixa de suxestións online en Biblioforte Dixital

PROTOCOLO DE USO DA BIBLIOTECA

LECTURA ONLINE - GALICIA LE

Plataforma de préstamo de obras en formato electrónico das bibliotecas públicas galegas.

Fai CLIC na imaxe para acceder e para rexistrarte.

Poderás ler moitos libros online.

Boa Lectura!!!

LETRAS GALEGAS

1 - 2 - 3 - 4

SEMANA ECOLÓXICA

Facendo Clic en cada un dos títulos accederas  as diferentes actividades realizadas nesta situación de corentena.

Grazas a todos por participar (actores e/ou espectadores) e axudar a manter viva a convivencia virtual e a ilusión da nosa comunidade educativa.

Porque Xuntos somos Máis Fortes

BiblioForte

Arte e Cultura virtual

Arte e Cultura dous piares importantes no desenrolo das persoas

Grazas aos avances das novas tecnoloxías Google ofrece a posibilidade de explorar coleccións de diversos países e museos do mundo, a través dunha recompilación de imaxes de alta resolución de obras de arte expostas en varios museos do mundo, así como un recorrido virtual polas galerías nas que se encontran.

Aquí tes algunhas opcións:

. Explorador por color

. Artistas

. Cámara

5 DE XUÑO: DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

5 de xuño, lembremos que o  Planeta, como sempre, necesita os nosos coidados.

• Que fixeron:

Unha Semana moi Ecolóxica

Comezamos o mes de xuño cunha semana moi ecolóxica:

O vindeiro día 3 de xuño celébrase o DÍA MUNDIAL DA BICICLETA, e o 5 de xuño o DÍA DO MEDIO AMBIENTE.

Aínda que popularmente celebrábase o día da bicicleta o 19 de abril, desde o ano 2018 a Asemblea Xeral das Nacións Unidas declarou o 3 de xuño como a data oficial para a súa celebración.

Desde o equipo de biblioteca propoñémosche usar a bicicleta e 5 Eco-Retos que poderás ir anotando no calendario e o final da semana comprobar se fuches unha persoa Eco-Responsable.

Ánimo!!!